The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arggggg, perke**. tilasin eräästä nettikaupasta tuotteita,oon tilannu aiemminkin ja aika paljon, tuli väärä tuote. eilen laitoin viestiä chattiin,ei ollu asiakspalvelijaa paikalla ja laitoin viestin sähköpostiin,ei vastausta. Nyt uudestaan asiakaspalveluchattiin, asiaa selvitellään varaston kanssa ja viimeistään maanantaina pitäis selvitä ja ottaa sähköpostilla yhteyttä. :cautious::devil::mad:Onneksi edes laskuun sai lisäaikaa.
 
Arggggg, perke**. tilasin eräästä nettikaupasta tuotteita,oon tilannu aiemminkin ja aika paljon, tuli väärä tuote. eilen laitoin viestiä chattiin,ei ollu asiakspalvelijaa paikalla ja laitoin viestin sähköpostiin,ei vastausta. Nyt uudestaan asiakaspalveluchattiin, asiaa selvitellään varaston kanssa ja viimeistään maanantaina pitäis selvitä ja ottaa sähköpostilla yhteyttä. :cautious::devil::mad:Onneksi edes laskuun sai lisäaikaa.
Höh, kurjaa! Jää vielä helposti muistiin moinen kokemus eikä tule toiste tilattua.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Arggggg, perke**. tilasin eräästä nettikaupasta tuotteita,oon tilannu aiemminkin ja aika paljon, tuli väärä tuote. eilen laitoin viestiä chattiin,ei ollu asiakspalvelijaa paikalla ja laitoin viestin sähköpostiin,ei vastausta. Nyt uudestaan asiakaspalveluchattiin, asiaa selvitellään varaston kanssa ja viimeistään maanantaina pitäis selvitä ja ottaa sähköpostilla yhteyttä. :cautious::devil::mad:Onneksi edes laskuun sai lisäaikaa.
Voi ei, toi on inhottavaa kylla. Toisaalta...inhimillisia erehdyksia sattuu mutta toki tuollainen leimauttaa herkasti ei toimivaksi firmaksi.

Toivottavasti saat asiasi selvitetyksi ja se oikeakin tuote tulisi perille :)
 
Ma en oikein tykkaa soitella pitkin poikin erilaisia virastoja ja ns. pallin paalla istujia tavoitella...eli kuuluu eittamatta mun epamukavuusalueisiin...vaikka ihminenhan siella toisessa paassa on samanlailla kuin tassakin :)...hengittaa ja syo ja mokailee ja pieree...

Siita huolimatta mun taytyy aina ennen tommosia puhelinsoittoja kayda mielessa lapi sita mahdollista keskustelun kulkua :)...loiventaa sita mun aikaansaamaa janskapanskaoloa...mika toisaalta on ihan hassua, koska ma tykkaan todellakin olla ihmisten kanssa tekemisissa ja sita olenkin mutta taa puhelinkanssakayminen:sick:...en ole sujut sen kanssa.

No. Kerasinpa tassa sitten taas itteni kuosiin selvittaakseni ja saadakseni pistetta yhdelle isolle asialle elamassani, niin.

Se tunne, kun en sitten tavoitakaan ko. henkiloa. Kun ei tieda onko helpottunut vai ei:confused:...kato, ongelma se pitaa naemma tammosistakin asioista saada :D(y)!
 
Mäkään en muuten tykkää puhua puhelimessa. En sit yhtään! On ihan ookoo kun joku soittaa mulle mutta kun mun pitöisi soittaa vaikka vakuutusyhtiöön niin voi kakki, kun en tiedä mitä pitikän sanoa.
 
ei nykyään saa ketään puhelimella kiinni, jengi vaan istuu palavereissa puhelin äänettömällä
Totta tuokin...muttakun ei kaikkia asioita voi sahkopostinkaan kautta selvitella - ja vallankaan tammosilla saaplarin ehka toimin- ehka en- hilavitkuttimilla:alien: - joten pakko toopeilla kannykan kans...

Muuten. Saisivat panostaa pikkasen enempi nuihin taustapimputtelumusiikkeihinsa. Jos nyt ei sitten muuta mukamas oo tarjolla kun jotain epamaarasta plim-plom- oho, eiku - tekeletta, niin ois etes kunnolla aanitettya eika suhinan sirisevaista...tyyliin milloin tahansa voi eetteriin parahtaa Radio Sputnik....:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi ei, toi on inhottavaa kylla. Toisaalta...inhimillisia erehdyksia sattuu mutta toki tuollainen leimauttaa herkasti ei toimivaksi firmaksi.

Toivottavasti saat asiasi selvitetyksi ja se oikeakin tuote tulisi perille :)
no joo erehdyksiä sattuu,mutta on alkanut firman toiminta tökkimään viime aikoina liikaa.Toivottavasti selviää.
 
Mäkään en muuten tykkää puhua puhelimessa. En sit yhtään! On ihan ookoo kun joku soittaa mulle mutta kun mun pitöisi soittaa vaikka vakuutusyhtiöön niin voi kakki, kun en tiedä mitä pitikän sanoa.
JOu! I feel you my sister *halaaruttaan* :)...noi mielikuvaharjotteet on toisaalta ihan kivoja mutta sitten itse asiaan paastessa ne kaikkoavat kylla kummasti paakkosesta ja...no, :D...se sujuu sitten miten sujuu...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja -tibis
täälläkin sellainen tyyppi,joka ei tykkää soittaa ja puhua puhelimessa,vaikka joskus on pakko.
 
Lapsoset tulevat taas viikonlopuksi ja oivalsin. Kun poika nro 2. on päättänyt välttää maitotuotteita. Ei siis juo maitoa eikä laita esim. voita leivälle niin saapa sit opetella tekemään hummusta. Sit on mullekin herkkupäällistä limpulle. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
täälläkin sellainen tyyppi,joka ei tykkää soittaa ja puhua puhelimessa,vaikka joskus on pakko.
Mun taytyy painottaa etta naa viralliset puhelut on semmosia morkiaisia....mutta ma oon tosi taitava kylla pulisemaan sitten muutoin:rolleyes:, vallankin arkienkuleiden kanssa:)..tosin yhden kanssa kaytetaan tata nykya aivan muita yhteyksia <3...sydamen- ja sielunyhteys kun sailyy aina:love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Mun taytyy painottaa etta naa viralliset puhelut on semmosia morkiaisia....mutta ma oon tosi taitava kylla pulisemaan sitten muutoin:rolleyes:, vallankin arkienkuleiden kanssa:)..tosin yhden kanssa kaytetaan tata nykya aivan muita yhteyksia <3...sydamen- ja sielunyhteys kun sailyy aina:love:
Kyl määkin tykkään muuten hölistä,vaikka tuntemattomienkin kanssa :D:love: ja tuttujen.:geek:
 
Kyl määkin tykkään muuten hölistä,vaikka tuntemattomienkin kanssa :D:love: ja tuttujen.:geek:
Heiii...mulle on muutaman kerran sattunu aivan mielettoman mahtava puhelinmyyjatyyppinen :)! Siis semmonen, jonka kans juttu on ronsyillyt jotekin kumman helposti ja tutusti aivan syrjapoluille, siina on latisty mm. tyokalupakin sailytykset ja kayttooikeudet ja esimurkkuikaisten tempaukset ja kassajonotuksen taidot :D, ja vaikka ostotilausta ei tullutkaan, niin kieltavan vastauksenkin jalkeen ollaan tovi juteltu... No tommoset hyvin satunnaiset hienot kohtaamiset ja loistavat tajunnanrajaytyshopotykset ovat tosi piristavia!
 
...tassa pitas vissiin mokoma viela ryhdistaytyakin ja ruveta touhuilemaan, vaikka tais iskea liian houkutteleva iltapaivan lorvikatarri :barefoot::D

Se on lahdettava Irman kanssa valssaamaan ja sitten suunnittelemaan hyeenoille Jotakin Suuhunpantavaa :)

Tilu lilu lii, taa hilavitkutin kii ja huiskutusvilkutukset kehiin :D*vilkuttaa*
 
...tassa pitas vissiin mokoma viela ryhdistaytyakin ja ruveta touhuilemaan, vaikka tais iskea liian houkutteleva iltapaivan lorvikatarri :barefoot::D

Se on lahdettava Irman kanssa valssaamaan ja sitten suunnittelemaan hyeenoille Jotakin Suuhunpantavaa :)

Tilu lilu lii, taa hilavitkutin kii ja huiskutusvilkutukset kehiin :D*vilkuttaa*
Ihanaa iltaa ja huisketta :love: * vilkuttaa*
 
Broileriwokkia tänään mussutetaan ja muutamaman siiderin imasen pitkästä aikaa :love::D
2 pikku Somerby blackberry ja golden cap appelsiini ja sitruunasoda,nam.:p suklaatakin on vähäsen viellä.:p
Eli rentoa herkkuttelua tänään tiedossa.:)
 
:oops: Mä en tykkää puhua puhelimessa edes äidin tai kavereitten kanssa

Puhun kyllä pitääkseni välit kunnossa mutta aina kun puhelin soi, ensimmäinen reaktio on ääretön vitutus ennenkuin edes katson kuka soittaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä