The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikäs se sun nurkkabaari on? Tuo on sen verran houkutteleva tarjous että melkein pitäs moinen performanssi kävästä kuuntelemassa
No se on toi tossa ihan nurkalla. Lähikaupan, apteekin, ärräkiskan ja kukkakaupan vieressä.
Vai luuletko että ottaisin ainuttakaan turhaa askelta?

Me runpalit ollaan bändien fiksuimpia. Me istutaan. Muut joutuu seisomaan.
 
No se on toi tossa ihan nurkalla. Lähikaupan, apteekin, ärräkiskan ja kukkakaupan vieressä.
Vai luuletko että ottaisin ainuttakaan turhaa askelta?

Me runpalit ollaan bändien fiksuimpia. Me istutaan. Muut joutuu seisomaan.
Nähdään sit siellä!

Miksi te ette voi istua rauhassa vaan aina pitää naputtaa polviin, pöytään, rattiin, kissaan tai vaimon pyllyyn?
 
Harmittaa,kun ulkona on upea ilma ja tekisi mieli lenkille. Mutta kun ei uskalla lähtee, nyt jos rasitan tuota kipeää lonkkaa ja polvea,ni huomenna ei sit kävellä ollenkkaan. :devil:;):mad::confused:
 
Tykkään pahaa ainoastaan siitä, etten näe ihmisten ilmeitä, kun joku kertoo nussivansa kirahvia.

Voitko ens kerralla ottaa mulle videokuvaa?
Luulenko vain vai luulenko, että yks kahvia litkivä pitkäkaula lukee mua väärin? Vai luulenko olevani luulosairas?

Kas kun mä oikeesti tykkään ihan hirveesti semmoisista jotka ovat pitkäkaulaisia kahvinlitkijöitä.

Mun olematon huumorintajuni vaan ei sovi kaikille. Anteeksi.
Sen voin kertoa, että ikinäkoskaanmilloinkaan en tahdo loukata ketään. Semmoista ei suustani tai näppäimistöltäni vahingossakaan pääse. Paitsi jos tahdon mutta silloin sanavalintani ovat semmoisia, että niistä ei voi erehtyä. Ei edes basisti.
 
Kun on +30 vuotta kuunnellut taukoamatonta naputtelua eri kohteisiin, on aika lähellä ettei myös vaimo revi silmiä ja sormia :cautious:
Sinä oletkin kiltti.

Ja sitäpaitti sinä olet soittajan vaimo. Ne on tehty teräksestä ja timantista.Paitti sen lisäksi ovat niin pehmeitä ja lämpöisiä, että houkuttavat rentun reissultaan kotiin.

Kukaan ei aamulehden kanssa kilpaillessaan kaipaa mitään joka yrittää repiä sormet tai silmät.
 
Tiiättekö, miten käy laudeprojektille, kun yhtäkkiä mieleen muistuu että Kasnäsissä on kiva lounaspaikka missä herkullinen kalapitoinen seisovapöytä?

Juu-u, ei oo lauteita ei. Mut masu pullollaan ja mersua ulkoilutettu reilut parisataa kilsaa rannikon pikkuteitä pitkin. Ekaa kertaa tuli piipahdettua myös Taalintehtaalla. En tajunnut, että se on niinkin iso paikka.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Niin...
mä siis en ole ammattisoittaja. Mä olen ihan vaan pahainen harrastehumppaaja. Toki jokunen sähkölasku tai kaurapuurolautanen on tullu niillä satunnaisilla satasilla maksettua.

Mut jos leipä olis tosta kiinni niin mä vetäisin itteni samantien jojoon.
 
Tiiättekö, miten käy laudeprojektille, kun yhtäkkiä mieleen muistuu että Kasnäsissä on kiva lounaspaikka missä herkullinen kalapitoinen seisovapöytä?

Juu-u, ei oo lauteita ei. Mut masu pullollaan ja mersua ulkoilutettu reilut parisataa kilsaa rannikon pikkuteitä pitkin. Ekaa kertaa tuli piipahdettua myös Taalintehtaalla. En tajunnut, että se on niinkin iso paikka.
Dahlsbruk oli wanhaan aikaan merkittävä teollisuuspaikkakunta
 
Tiiättekö, miten käy laudeprojektille, kun yhtäkkiä mieleen muistuu että Kasnäsissä on kiva lounaspaikka missä herkullinen kalapitoinen seisovapöytä?

Juu-u, ei oo lauteita ei. Mut masu pullollaan ja mersua ulkoilutettu reilut parisataa kilsaa rannikon pikkuteitä pitkin. Ekaa kertaa tuli piipahdettua myös Taalintehtaalla. En tajunnut, että se on niinkin iso paikka.
Ehkä sun kandeis palkata mut? Siis laittamaan ne lauteet.
 
Sinä oletkin kiltti.

Ja sitäpaitti sinä olet soittajan vaimo. Ne on tehty teräksestä ja timantista.Paitti sen lisäksi ovat niin pehmeitä ja lämpöisiä, että houkuttavat rentun reissultaan kotiin.

Kukaan ei aamulehden kanssa kilpaillessaan kaipaa mitään joka yrittää repiä sormet tai silmät.
:cautious: Sitten on parasta olla naputtelematta pöytään, kissaan tai rouvaan kun kotiin raahautuu.

No ehken rupee silmiä tai sormia repimään, onhan tuolla vielä ne kaikki tallella. Kostan laulamalla. Se on niin hirveen kuuloista, että kissakin yrittää jyrsiä tassunsa poikki koska se on vähemmän tuskallista
 
Kiva,oksensin äsken, huimaa .Ei kiva. Ja uudestaan veskiin. Onkohan vatsatautia liikkeellä vai voisko muuten tramal tehä tollasta?
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä