The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:mad:

Tiedättekö tunteen kun syö (Tosca)piirakkaa ja haukkailee silleen että viimeiseen palaseen jäisi mahdollisimman paljon kuorrutetta ja sit toiseksiviimeisellä puraisulla koko leivonnainen hajoaa silleen että kuorrutus varisee rinnuksille ja lattialle?
 
Tiiättekö, miten käy laudeprojektille, kun yhtäkkiä mieleen muistuu että Kasnäsissä on kiva lounaspaikka missä herkullinen kalapitoinen seisovapöytä?

Juu-u, ei oo lauteita ei. Mut masu pullollaan ja mersua ulkoilutettu reilut parisataa kilsaa rannikon pikkuteitä pitkin. Ekaa kertaa tuli piipahdettua myös Taalintehtaalla. En tajunnut, että se on niinkin iso paikka.
Tuohan on kanssa kiva tapa viettää päivää :)
 
Toi sun jallu-uhoominen on aika rasittavaa, varsinkin kun se jatkuu päiväkausia.
Sä et ole nähnyt mun tekemiä lauteita. Ne ovat kelvanneet parempienkin perseiden alle.

Sitäpaitti tänään en ole ottanut yhtään Jallua. Lähikaupassa kun myyvät vain keskiolutta.

Jos tibis tahtoo niin ilmammuuta teen töitä niinäkin päivinä jolloin firmalla menee huonosti ja luottokortit on vittutapissa. Jos saan liksani jouluksi niin se on hyvä. Jos en saa niin sit alan ihavvitun ikäväksi.

Tibiksen ehkä kandeis harkita mun palkkaamistani, koska mä osaan muutakin kuin tarkastaa veroja, soittaa humppaa tai olla ilkeä. En edes tiedä mitä kaikkea osaankaan, mutta osaan ihavvitumpaljon.

Sen voin vakuuttaa, että ainutkaan työmaa ei vuokseni seiso syystä että unohdin tankata koneen tai että ihmepillereiden myynti kiinnostaa enemmän kuin oikea työn teko.

Jallua otan kyllä. Siihen ei tibiskään voi vaikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
On muuten yllättävän haastavaa vaihtaa lähes päästöttömään kansanvaunuun Nokialaiset testivoittajat.

Ei muuten mutta kun aloin kantaa renkuloita tallista, kolmesta naapurista ilmestyi vuoronperään The Mies tarjoamaan apua. Mun piti sitten ratkaista vaihdanko itse vai annanko heidän olla sankareita jotka pelastaa pienen, söpön ja avuttoman neidon pulasta. Kun semmosta ei näkynyt, minäkin kelpaisin pelastettavaksi
 
On muuten yllättävän haastavaa vaihtaa lähes päästöttömään kansanvaunuun Nokialaiset testivoittajat.

Ei muuten mutta kun aloin kantaa renkuloita tallista, kolmesta naapurista ilmestyi vuoronperään The Mies tarjoamaan apua. Mun piti sitten ratkaista vaihdanko itse vai annanko heidän olla sankareita jotka pelastaa pienen, söpön ja avuttoman neidon pulasta. Kun semmosta ei näkynyt, minäkin kelpaisin pelastettavaksi
Punastelit ja hihittelit sillai sopivasti? Hyvä taktiikka (y)
 
On muuten yllättävän haastavaa vaihtaa lähes päästöttömään kansanvaunuun Nokialaiset testivoittajat.

Ei muuten mutta kun aloin kantaa renkuloita tallista, kolmesta naapurista ilmestyi vuoronperään The Mies tarjoamaan apua. Mun piti sitten ratkaista vaihdanko itse vai annanko heidän olla sankareita jotka pelastaa pienen, söpön ja avuttoman neidon pulasta. Kun semmosta ei näkynyt, minäkin kelpaisin pelastettavaksi
Niin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä