39 v. lapseton eroamassa, onko toivoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi mies on ämmä, jos ei halua hoitaa lapsia?

Tuollainen miesten ämmittely kuulostaa ikävä kyllä samalta kuin jossain jääkiekkotreeneissä miespelaajien neidittely eikä se ole kovinkaan naisia arvostavaa. Epäloogista myös, että nimenomaan naisiin viittaavaa nimitystä käytettäisiin miehestä, joka nimenomaan ei toimi kuten naiset ja äidit - jotka ketjut mukaan hoitavat usein lapsia kotona.
_Hohhoijaa_

Sinulla on paljon positiivisia ominaisuuksia miehen näkökulmasta. Lapsettomuus on iso plussa. Jos poistatat rintasi ja laitat tilalle isohkot silarit, niin sekin on vain plussaa. Jos ei ole tarvetta käydä miehen kukkarolla, niin siitäkin saa bonusta.

Joka tapauksessa seksiä tulet saamaan niin paljon kuin haluat ja varaa on valita myös miehen tasokkuus.

Olet varmaan poikkeus, useimmat miehet haluavat naisen jolla lapsia jo on, ja tehdä lisää. Itse olen kans 39 eikä mitään halua lapsen tekoon, uskon ettei tämän takia kovinkaan moni mies musta olisi kiinnostunut. Mutta elämä on niin paljon muutakin, eikä lapsi takaa vanhuuden turvaa.

Olet varmaan poikkeus, useimmat miehet haluavat naisen jolla lapsia jo on, ja tehdä lisää. Itse olen kans 39 eikä mitään halua lapsen tekoon, uskon ettei tämän takia kovinkaan moni mies musta olisi kiinnostunut. Mutta elämä on niin paljon muutakin, eikä lapsi takaa vanhuuden turvaa.

Miehiä on niin erilaisia, ja myös elämänpolkuja. En lähtisi yleistämään "useimmat miehet"-tyyliin. Jotkut haluavat lisää lapsia, ja jotkut taas heräävät siihen, että haluavat lapsia tämän tietyn naisen kanssa. Minä haluan tavata miehen, joka haluaa lapsia juuri minun kanssani. Kuinka pian mies sen tietää, onkin eri kysymys. Aiemmassa suhteessani oltiin molemmat periaatteessa valmiita lapsen tuloon, vaikka se se olikin sitä rakastumishuumaa.

Uusimmat

Yhteistyössä