Eri kuski niin olivat ihmeissäänOli se vähän Koiria pelotti vissiin olla kyydissä, ku vinkuivat vaikkei vauhtiakaa ollu ku 20
Enemmän autolla ajoa vaan niin kyllä se siitä
Eri kuski niin olivat ihmeissäänOli se vähän Koiria pelotti vissiin olla kyydissä, ku vinkuivat vaikkei vauhtiakaa ollu ku 20
Joo. Ajaminen o ihan helppoo.Eri kuski niin olivat ihmeissään
Enemmän autolla ajoa vaan niin kyllä se siitä
Pöh enkä nakkaa. Panen vain sen pebaan sinappia
siellä sentään on ratti OIKEALLA puolella autoa.Ajoin autolla
Oikeissa autoissa, niinku Formuloissa ratti on keskellä.siellä sentään on ratti OIKEALLA puolella autoa.
jota et koskaan aja metriäkään.Oikeissa autoissa, niinku Formuloissa ratti on keskellä.
En aja en.jota et koskaan aja metriäkään.
en aja muuten minäkään.
ja siitä oikeasta autosta nyt on muitakin erilaisia mielipiteitä.
Myttynen ihanainen *vilkuttaa sinne kaaaauuaaas*Oli se vähän Koiria pelotti vissiin olla kyydissä, ku vinkuivat vaikkei vauhtiakaa ollu ku 20
AaaHa! Nyt se syyllinen selvis, joka taikoo meijen Reinoon toisinaan jotain ihme kengurubensameininkia tai sitten liian raskasta - toi on kylla paha, paheksun moista temppua kylla mutta onneksi sita sattuu vain silloin kun taa yksi horho on Reinon kyydissa- kaasujalkaa elikas toi hiiien vihrea menninkainen*ja se puhdistusliina olikin jemmattuna missa...*...Joo. Ajaminen o ihan helppoo.
Siin on positiivisen ja negatiivisen kiihtyvyyden säätöpolkimet ja vektoraalisten sivuttaisvoimien säätöpyörä. Ne on helppoja käyttää. Sen lisäksi oikeissa autoissa on "automaatti", eli pieni vihreä menninkäinen joka heiluttaa vaihdekeppiä puolestasi.
...
MorjensPäivää
En ole. Kovasti yritettiin huijata.Morjens
Ootko joutunut juoksemaan tana paivana eli ryystamaan kurajuomaa ...?
...ma olen valppaustilassa ..hahaa, niin varmaan eli kylla ma taijan joutua toopeilemaan tallekin paivalle, silla vellokset ovat jossain yhdessa ja ehtinevat varmasti myos juonitella paakkoseni menoksi jotainEn ole. Kovasti yritettiin huijata.
Oikeissa autoissa, niinku Formuloissa ratti on keskellä.
jota et koskaan aja metriäkään.
en aja muuten minäkään.
ja siitä oikeasta autosta nyt on muitakin erilaisia mielipiteitä.
http://www.speedpassion.fi/ajamaan/alastaroEn aja en.
Ei kukaan lääkäri ole multa vielä ajamista kieltänyt, mutta itte hoksaan, että näköni, etenkin hämärässä ei enää ole sitä mitä ajaminen vaatisi. Joten en enää aja jos ei ole pakottavaa tarvetta. Formulan vaatima superlisenssi kariutuisi mulla kättelyssä.
Silti mulla on jokunen kilsa kahlattuna Suomen maanteitä ja jos multa kysytään, niin ne kilsat on täynnä ja niitä on liikaa.
Kartingia pääse kokeilemaan huomattavasti pienemmällä rahalla.http://www.speedpassion.fi/ajamaan/alastaro
Ei tartte superlisenssiä! Tuonne vaan! Ite ainakin meen joskus käymään, tommosen rahanhan humpuuttelee parissa viikossa niin parempaan tarkoitukseen se tuolla menisi
Kuskuuppasesta viis - mieluummin niin etta on huolella pakattu ja laitettu, vallankin kun on isoista ja painavista tavaroista kyse!, menkoon sitten tetrispelailuksikin...kunhan matkaan paasee ja matka etenee turvallisesti kyytitavaroittenkin muodossaTohon äsköiseen palatakseni...
Mä olen vissiin kolkytä vuotta soittanu humppaa ja ajanut sen perässä tuhansia kilometrejä.
Aina ja poikkeuksetta aina kamanlastaus ja kuormansidonta on hoidettu mun tavalla. Se on monasti vaatinut kuorman purkua ja uudelleenlastausta. Vaikka bändissä on ollut niitä jotka ammatikseen ratsaavat maantiekuljetuksia.
Toisaalta tossa saa äkkiä kusipään maineen.
Toisaalta tossa saa äkkiä maineen semmoisesta joka edes vähän välittää.
Onhan F1 autolla ajaminen oikealla kilparadalla kuiteski melkoisen eri homma kuin kartingin ajaminen. Vaikka sekin on hauskaa emmie silläKartingia pääse kokeilemaan huomattavasti pienemmällä rahalla.
Mun tapauksessani taas jokainen lantti jota en investoi Jalluun menee huomattavasti parempaan tarkoitukseen.
Kerrotko ton mun pojalle? Se on puoli minuuttia "örggh. Mmmm. Jess. Okke.mo."Äitikulta soitti.
Meni vissiin puoltuntia. Mä ny yleensä en viihdy puhelimessa kymmentä sekuntia kauempaa, mut äitikultani tekee poikkeuksen. Sitä varten me pojat ollaan.
...sen romuuttamisesta nyt puhumattakaan....Onhan F1 autolla ajaminen oikealla kilparadalla kuiteski melkoisen eri homma kuin kartingin ajaminen. Vaikka sekin on hauskaa emmie sillä
Mua ei ole koskaan kiinnostanut kamojen turvallisuus.Kuskuuppasesta viis - mieluummin niin etta on huolella pakattu ja laitettu, vallankin kun on isoista ja painavista tavaroista kyse!, menkoon sitten tetrispelailuksikin...kunhan matkaan paasee ja matka etenee turvallisesti kyytitavaroittenkin muodossa