ristiäiset äitienpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ristiäiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On huono päivä. Miehen sisko piti tuolloin omalleen. Ei hirmuisesti olisi kiinnostanut mennä, koska se oli minun oma "ensimmäinen äitienpäivä" esikoisen syntymän jälkeen. Siinä mielessä jäi huono maku. Jäi myös omat äidit ja mummot sinä päivänä sitten muistamatta.

Riippuu vähän siitä ketä sinne on tarkoitus kutsua. Jos vain hyvin pineen piirin tilaisuus ja kummit eivät pane pahakseen niin mikäpäs siinä. (Edellyttäen että saatte papin ko. päivänä.) Isommalle joukolle etsisin jonkn muun päivän.

Kannattaa valita joku muu päivä, mutta toki jos muita itselle sopivia ei ole, niin voihan ne silloin äitienpäivänä pitää. Tosin kannattaa siinä tapauksessa varautua siihen, että osa kutsutuista jättää tulematta sen vuoksi, jos menee vaikkapa oman äitinsä luo tai haluaa viettää äitienpäivää rauhassa omien lastensa kanssa. Samalla paikkakunnalla asuva pystyy varmaan iltapäivällä piipahtamaan teillä, mutta en usko, että pitemmän ajomatkan päästä välttämättä lähdetään yhtä innokkaasti.

Kyllä mä lähtisin vaikka kauemmaksikin ristiäisiin äitienpäivänä! Mun mielestä voi ihan hyvin pitää silloin. Jos on pienet juhlat tiedossa niin kysäise vierailta mitä mieltä ovat!

Kyllä mä lähtisin vaikka kauemmaksikin ristiäisiin äitienpäivänä! Mun mielestä voi ihan hyvin pitää silloin. Jos on pienet juhlat tiedossa niin kysäise vierailta mitä mieltä ovat!

Kyllä mä voisin pitää äitienpäivänä. Siellähän olis kuitenkin mun ja miehen äidit sekä molempien mummut paikalla. Myös miehen sisko perheineen ja mun sisko.

Yleensähän ristiäiset pidetään ihan niille lähimmille sukulaisille, joten siinähän se tulisi äitienpäivä vietettyä samalla.

Eihän siellä ristiäisissä mene kuin muutama tunti, hyvin ehtii sen jälkeen kiertämään. Jos ei mummuja ja äitejä siellä nää..
Ja ristiäiset pidetään vaan kerran, mitä äitienpäivän omimista se on :D Vai juhlitaanko jossain ristiäisten vuosipäiviä kokoontumalla aina silloin samalla porukalla ;)

Eihän siellä ristiäisissä mene kuin muutama tunti, hyvin ehtii sen jälkeen kiertämään. Jos ei mummuja ja äitejä siellä nää..
Ja ristiäiset pidetään vaan kerran, mitä äitienpäivän omimista se on :D Vai juhlitaanko jossain ristiäisten vuosipäiviä kokoontumalla aina silloin samalla porukalla ;)

No kyllä siellä melkein sitten se päivä meneekin niissä tunnelmissa eikä enää oikein jaksa lähteä uudelle kyläkierrokselle ja välissä vaatteiden vaihdon kautta.
Meidät on kerran kutsuttu äitienpäivänä kaverin lapsen ristiäisiin ja menimme toki mutta kyllä se päivävalinta minua ja meidän perheen mummoja sitten harmitti hieman

No kyllä siellä melkein sitten se päivä meneekin niissä tunnelmissa eikä enää oikein jaksa lähteä uudelle kyläkierrokselle ja välissä vaatteiden vaihdon kautta.
Meidät on kerran kutsuttu äitienpäivänä kaverin lapsen ristiäisiin ja menimme toki mutta kyllä se päivävalinta minua ja meidän perheen mummoja sitten harmitti hieman

Miksi vaatteet pitää välissä vaihtaa? Ja eikö mummuja voi käydä myöhemmin, vaikka seuraavana viikonloppuna, tapaamassa?

Ristiäiset on kuitenkin once in a lifetime-juttu, äitienpäivä on joka vuosi. Ja kukaan ei kiellä muistamasta äitejä ja mummuja vaikka joka päivä..

Yhteistyössä