The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi
Tää viimeisin ukko oli pahin. Se tuli ensin herrasmiesmäisesti saattelemaan änkyräkännisen pois meidän pöydästä, mutta sen jälkeen kun mä kävin tiskillä, niin se seurasi mua takaisin pöytään, ja aloitti jonkun sairaan "MÄ SAATOIN SUT PÖYTÄÄN JA OLIN HERRASMIES JA TE OLETTE MINULLE KAMALIA" -mantransa. Lisäksi se meni lääppimään Papusta PÄÄSTÄ, ja sit tais pienimuotonen huutokonsertti kajahtaa jokaisen kolmen turpavärkistä.

Mikä hitto siinä on, että toiset ei osaa olla koskettelematta tuntemattomia? Edes baari pilkun aikaan ei oo mikään free zone tuollaiselle käytökselle.
Joo ja se alko avautumaan myös kuinka me ollaan tyyliin epäkohteliaita kusipäitä vaikka se oli herrasmies kun auttoi meitä häätämään sen ekan ördäävän limanuljaskan pois siitä ja olis vielä tarjonnut baarin jälkeen kaljaakin, mut meille ei kelvannu. Olemme siis kiittämättömiä.

Spencer Hastings
Mieheni kertoi juuri, että eilen katseli televisiosta jotain suomalaista elokuvaa (Häjyt kai), joka näytti korkeintaan shampoomainokselta, oli kuulemma niin huonosti kuvattu, leikattu ja kaikkea :D

Jäimme pohtimaan, onko olemassakaan hyviä suomalaisia elokuvia, jossa ei näy Samuli Edelmanin kyrpä, Mikko Koukin perse, tai Minttu Mustakallio ei oo änkyttämässä.
Onko?

Mieheni kertoi juuri, että eilen katseli televisiosta jotain suomalaista elokuvaa (Häjyt kai), joka näytti korkeintaan shampoomainokselta, oli kuulemma niin huonosti kuvattu, leikattu ja kaikkea :D

Jäimme pohtimaan, onko olemassakaan hyviä suomalaisia elokuvia, jossa ei näy Samuli Edelmanin kyrpä, Mikko Koukin perse, tai Minttu Mustakallio ei oo änkyttämässä.
Onko?
Speden Pkkupojat!

Onko?
Komisario Palmu?
Star Wreck (y)
Mies lisää Etulinjassa ja Tali-Ihantala
Järven tarina, viimeksi katsottu kotimainen

Viimeksi muokattu:
Spencer Hastings
Käytiin systerin kanssa kattoo se Luokkakokous, ja olihan se ihan hauska. Sami Hedberg on kaikessa ärsyttävyydessään niin hellyyttävä :D

Siinäkin oli kyllä vähän liikaa suomalaisia lihavia alastomia miehiä. Miks tää on vakio jokaisessa elokuvassa???

Tsuferaffi
Haarautuvan rakkauden talo. Ainoa kotimainen elokuva mistä tykkään. Ei edelmannia, pääkköstä, mustakalliota tai franzenia. Tämä elokuva jopa nauratti ääneen.

Ja tietty Turhapurot.

Eilen oli hauska ilta, vaikka olikin kutsumatonta seuraa. On se kumma, miten vähän känninen ukko tajuaa suomen kieltä. Onneksi tässä ketjussa taitaa olla normaaliälyllä varustettuja herrasmiehiä :)

Työkaveri kysyi tänään, haluisinko lähtee sen kanssa juhlimaan, kun on huomenna vapaapäiväkin. Tarjous houkutteli, mutten kehannu kolmen päivän ryyppyputkea pitää (tosin siemailen juuri punkkua tässä :oops::unsure:). Ja kissakin alkaa jo hermostua mun menemisiin. Huomenna en lähe ovesta ulos kuin ehkä roskat viemään. Voidaan sylitellä ja leikkiä koko päivä :love:

Sanat "hyvä" ja "suomalainen elokuva" ei sovi samaan virkkeeseen. En ole noita pahemmin kattellu, kun ne on joko niitä törkyilyriekkumiselokuvia tai Kaurismäen tyylisiä helvetin tylsiä ja masentavia tarinoita. Napapiirin sankarit katoin. Se oli ihan jees. Ainakin nauratti :D Turhapuroja en voi sietää.

Piti muuten olla tänään kaljatrokari, kun päästiin töistä vasta varttia vaille yheksän ja kaveri sanoi unohtaneensa henkkarit himaan. Täytyihän sille kaljat saada kemuihin. Nyt on rikollinen olo :D

Suomalaisia elokuvia?

Tuntematon ny ekana.
Kaurismäen "Frank" ny seuraavaksi

Suomessa ei ole rahaa tuottaa mitään miljardihintaisia Titanicceja. Hurriganesitkin joutuivat tekemään "roadrunnerin" Ruotsissa, eikä mikään ole siitä muuttunut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä