Joo ja se alko avautumaan myös kuinka me ollaan tyyliin epäkohteliaita kusipäitä vaikka se oli herrasmies kun auttoi meitä häätämään sen ekan ördäävän limanuljaskan pois siitä ja olis vielä tarjonnut baarin jälkeen kaljaakin, mut meille ei kelvannu. Olemme siis kiittämättömiä.Tää viimeisin ukko oli pahin. Se tuli ensin herrasmiesmäisesti saattelemaan änkyräkännisen pois meidän pöydästä, mutta sen jälkeen kun mä kävin tiskillä, niin se seurasi mua takaisin pöytään, ja aloitti jonkun sairaan "MÄ SAATOIN SUT PÖYTÄÄN JA OLIN HERRASMIES JA TE OLETTE MINULLE KAMALIA" -mantransa. Lisäksi se meni lääppimään Papusta PÄÄSTÄ, ja sit tais pienimuotonen huutokonsertti kajahtaa jokaisen kolmen turpavärkistä.
Mikä hitto siinä on, että toiset ei osaa olla koskettelematta tuntemattomia? Edes baari pilkun aikaan ei oo mikään free zone tuollaiselle käytökselle.
Tällä ainakin kymmenen vuotta vanhempi junioriosato tuntuu pitävän jotain nykymusiikin bile-iltaa.Johan tirpalta katkesi virta, vihdoinkin.
Ketjun junioriosasto oli siis iltaa viettämässä ja kivaa oli.
Nykymusiikkia, siis jotain niinkuin Robinia? Olen pahoillani.Tällä ainakin kymmenen vuotta vanhempi junioriosato tuntuu pitävän jotain nykymusiikin bile-iltaa.
Justiinsa. Osasitkin arvata.Nykymusiikkia, siis jotain niinkuin Robinia? Olen pahoillani.
Ei kiitos, mutta voin nakata tän seiska veen jonon jatkeeksi.Lahjoitetaan kolme noin kymmenvuotiasta! Kaupanpäällisinä yksi teini joka osaa lakata kyntensä vaikka keltaisksi.
Robin on niinihananmiehekäsoonihanrakastanutaiihen...hihi...onkohansillätyttöystävää....hihi....Justiinsa. Osasitkin arvata.
Speden Pkkupojat!Mieheni kertoi juuri, että eilen katseli televisiosta jotain suomalaista elokuvaa (Häjyt kai), joka näytti korkeintaan shampoomainokselta, oli kuulemma niin huonosti kuvattu, leikattu ja kaikkea
Jäimme pohtimaan, onko olemassakaan hyviä suomalaisia elokuvia, jossa ei näy Samuli Edelmanin kyrpä, Mikko Koukin perse, tai Minttu Mustakallio ei oo änkyttämässä.
Onko?
Komisario Palmu?Mieheni kertoi juuri, että eilen katseli televisiosta jotain suomalaista elokuvaa (Häjyt kai), joka näytti korkeintaan shampoomainokselta, oli kuulemma niin huonosti kuvattu, leikattu ja kaikkea
Jäimme pohtimaan, onko olemassakaan hyviä suomalaisia elokuvia, jossa ei näy Samuli Edelmanin kyrpä, Mikko Koukin perse, tai Minttu Mustakallio ei oo änkyttämässä.
Onko?
Koska suomalaiset miehet nyt on lihaviaKäytiin systerin kanssa kattoo se Luokkakokous, ja olihan se ihan hauska. Sami Hedberg on kaikessa ärsyttävyydessään niin hellyyttävä
Siinäkin oli kyllä vähän liikaa suomalaisia lihavia alastomia miehiä. Miks tää on vakio jokaisessa elokuvassa???
Ei kummitus vaan kamari mutta silti outo nimi elokuvalleKaivo oli kanssa ihan okei. Ja Linnaisten kartanon vihreä kummitus.
Linnaisten vihreän kartnon kummitus?
ei voi olla noin omituituista leffan nimeä!)
Mun edesmennyt kummisetäni oli henkilö josta sana "herrasmies" on peräisin. Hienompaa miestä ei voi olla.Onneksi tässä ketjussa taitaa olla normaaliälyllä varustettuja herrasmiehiä
Sanat "hyvä" ja "suomalainen elokuva" ei sovi samaan virkkeeseen.
Sanat "hyvä" ja "suomalainen elokuva" ei sovi samaan virkkeeseen.