The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Noin kolme ripseä jäi kumpaankin silmään. Kulmakarvoistakin katosi puolet. Sängestä päätelleen hiuksia ois jäänyt päälaelle jonkun verran mut onneksi leikkasin, olisin näyttänyt ennenpitkää klonkulta.
Hei mä kuulinkin huhua, että voit jo paljon paremmin ja voitit kyseisen paskan (?). Tosi ihana uutinen. Hiukset ja ripset on yks paska hailee, ne kasvaa takasin ja jos ei kasva, niin ne saa halutessaan korvattua synteettisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis ja ruuttis
Kahvia :coffee: Kertokaa päivästänne. Mä oon vaan laiskotellu kotona, niin ei ole mitään kerrottavaa.
Ankaraa siivoamista ja huonekalujen laittoa kiertoon. Rojektia pukkaa, maalausta tiedossa. Kunhan saan "uuden" ruokapöydän sisään, niin suunnittelen värin ja sitten pääsee maalikauppaan :D
Olohuone, keittiö ja parveke prosessissa.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
tsuferaffi
Olkaa armollisia ja kertokaa, että neljävee voi keksiä päästänsä lauseen "mun lasta ei todellakaan kohdella tolla tavalla", eikä mun tartte alkaa oman mukulan lisäksi olemaan huolissaan stripparinpennuistakin. Tuli taas lapselta hyvät tarinat isiviikonlopusta

 
Olkaa armollisia ja kertokaa, että neljävee voi keksiä päästänsä lauseen "mun lasta ei todellakaan kohdella tolla tavalla", eikä mun tartte alkaa oman mukulan lisäksi olemaan huolissaan stripparinpennuistakin. Tuli taas lapselta hyvät tarinat isiviikonlopusta.
Oliko se siis kuullut, kun äitipuoli sanoi sen isälle noin heidän yhteisistä lapsista?
 
tsuferaffi
Kahvia :coffee: Kertokaa päivästänne. Mä oon vaan laiskotellu kotona, niin ei ole mitään kerrottavaa.
Join kahvia, pelasin pleikkaria, siivosin, sain lapsen kotiin. That's about it.

Päivälliseksi oli pastaa, tofupihvejä ja höyrytettyjä kasviksia. Kokeilin myös leipoa hiivattomia pikasämpylöitä. Maku oli ihan jees, ja ulkomuoto olis varmaan ollut houkuttelevampi jos ois jaksanu muotoilla sen sijaan, että lätki vaan taikinan lusikalla leivinpaperille.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Join kahvia, pelasin pleikkaria, siivosin, sain lapsen kotiin. That's about it.

Päivälliseksi oli pastaa, tofupihvejä ja höyrytettyjä kasviksia. Kokeilin myös leipoa hiivattomia pikasämpylöitä. Maku oli ihan jees, ja ulkomuoto olis varmaan ollut houkuttelevampi jos ois jaksanu muotoilla sen sijaan, että lätki vaan taikinan lusikalla leivinpaperille.
Olisko reseptiä tofupihveihin? :p
 
tsuferaffi
Oliko se siis kuullut, kun äitipuoli sanoi sen isälle noin heidän yhteisistä lapsista?
Isi oli kuulemma laittanut stripparin mukulan sänkyyn niin vauhdilla, et ipanaa oli sattunut ja sängystä menny kai yks pohjalauta poikki. Tai pohjalautaa epäilen, kun puolikas sano et "semmonen puu mikä on siellä sängyn alla" ja näytti omasta sängystään samanlaista. Puolikkaan mukaan strippari oli asiasta hermostunut ja huutanut ämpärille tollain mitä aiemmassa kommentissani kirjotin.

Mitähän vittua ny oikeesti :confused:
 
Isi oli kuulemma laittanut stripparin mukulan sänkyyn niin vauhdilla, et ipanaa oli sattunut ja sängystä menny kai yks pohjalauta poikki. Tai pohjalautaa epäilen, kun puolikas sano et "semmonen puu mikä on siellä sängyn alla" ja näytti omasta sängystään samanlaista. Puolikkaan mukaan strippari oli asiasta hermostunut ja huutanut ämpärille tollain mitä aiemmassa kommentissani kirjotin.

Mitähän vittua ny oikeesti :confused:
ei ole oikisuunnassa nuin vauhdikas nukkumaanlaitto
 
Isi oli kuulemma laittanut stripparin mukulan sänkyyn niin vauhdilla, et ipanaa oli sattunut ja sängystä menny kai yks pohjalauta poikki. Tai pohjalautaa epäilen, kun puolikas sano et "semmonen puu mikä on siellä sängyn alla" ja näytti omasta sängystään samanlaista. Puolikkaan mukaan strippari oli asiasta hermostunut ja huutanut ämpärille tollain mitä aiemmassa kommentissani kirjotin.

Mitähän vittua ny oikeesti :confused:
Hui :unsure: Tapahtuuko vastaavaa paljonkin?
 
Isi oli kuulemma laittanut stripparin mukulan sänkyyn niin vauhdilla, et ipanaa oli sattunut ja sängystä menny kai yks pohjalauta poikki. Tai pohjalautaa epäilen, kun puolikas sano et "semmonen puu mikä on siellä sängyn alla" ja näytti omasta sängystään samanlaista. Puolikkaan mukaan strippari oli asiasta hermostunut ja huutanut ämpärille tollain mitä aiemmassa kommentissani kirjotin.

Mitähän vittua ny oikeesti :confused:
Missä se niitten yhteinen ipana on?
 
tsuferaffi
Olisko reseptiä tofupihveihin? :p
Ostin vaan paketin maustamatonta tofua, siivutin kolmeen osaan, kuivasin, paistoin pannulla öljyssä miedolla lämmöllä hetken. Sit nostin pihvit pois pannulta ja sivelin molemmat puolet maustekastikemössöllä (soijakastiketta, sriracha-kastiketta, ketsuppia ja sinappia koska laiska :D ) ja paistoin vielä hetken.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä