veikkaan että kaikki sun kolleekat ei nää sitä noinHyvää päivää. Nyt kun se yksi tyyppi on roikkunut ristillä ja karannut kuopasta, joutaa taas töihin.
Muuten töihin meno pyhien jälkeen on ihan ok, mutta tällainen kellopeli aiheuttaa varmaan sydänkohtauksen varmaan tällaiselle ei-ihan-vielä eläkkeellä olevallekin.veikkaan että kaikki sun kolleekat ei nää sitä noin
niimpä, sitte kun vielä sais ees kaikki kellot oikeaan aikaanMuuten töihin meno pyhien jälkeen on ihan ok, mutta tällainen kellopeli aiheuttaa varmaan sydänkohtauksen varmaan tällaiselle ei-ihan-vielä eläkkeellä olevallekin.
Elämme jännityksessä. Kukaan ei oo vielä soittanut.veikkaan että kaikki sun kolleekat ei nää sitä noin
Onneksi tällä kertaa sattui ylimääränen päivä sopeutumisaikaaMuuten töihin meno pyhien jälkeen on ihan ok, mutta tällainen kellopeli aiheuttaa varmaan sydänkohtauksen varmaan tällaiselle ei-ihan-vielä eläkkeellä olevallekin.
Muuten töihin meno pyhien jälkeen on ihan ok, mutta tällainen kellopeli aiheuttaa varmaan sydänkohtauksen varmaan tällaiselle ei-ihan-vielä eläkkeellä olevallekin.
ai sillä perälläkö ei ruukata herkutella töhnämunilla?Ai kauhee et ulkosuomalaisena tippuu äkkiä kärryiltä; kuulin vasta just äsken töhnämunista
Emmää tiijä Mutta enpä mää niistä Suomessakaan kuullu ennen tätä pääsiäistäai sillä perälläkö ei ruukata herkutella töhnämunilla?
ootkin jo valmiiks aikas hipahtavan näköinen joten senkin suhteen pitäs sopia ku nyrkki silmäänKolme hurraahuutoa sirahville! Eka haastattelu haastateltu ja meni ihan loistavasti! Aamulla jännitti niin paljon et oksetti, kädet tärisi ja pelkäsin et alan paskomaan verta pelkästä stressistä, mut se haastateltava oli tosi kiva ja vastaili ihan hirveen laajasti kaikkeen mitä kysyin. Oikeesti, ihan parasta. Nyt viimeistään oon vakuuttunut siitä, et toimittaja on mulle täydellinen ammatti.
Mä ehdin jo panikoimaan kouluunmenoakin iha kiitettävästi, mut sit tajusin et tänään ei olekaan maanantai eikä oo mikään kiire Pitäis perua kaikki pyhät ja kellojen siirrot, ei näin yksinkertaset ihmiset pysy mukana missään mikä poikkeaa normaalista arjesta
Olipa hyvä kun sanoit. Meinas jäädä Poirot näkemättä.Poirotti, jauhelihapiffit ja paistetut pottuset.
Eipä tässä muuta kaipaa.
Sielläpäin käydään suihkussa?Ai kauhee et ulkosuomalaisena tippuu äkkiä kärryiltä; kuulin vasta just äsken töhnämunista