The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lankalauvantaita sullekin :)!

Eilen tapahtu yllättäen SJS.

Saunan Jälkeinen Sammuminen :D

Toimii ihan ilman kuplivaa...vai olikohan mulla sitten joku ufokokemus :O :D

Hyvää teki kuitenkin :)

Pääsiäispupukin kävi ja jo vain, suklaa toimii aina :p
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
@Bitch - anna mennä vaan, saat siunaukseni pallien puhkomiselle. Tosin desinfioi se veitsi sitten ja kunnolla...tai heitä mäkeen, soon menny piloille sillä kertaa.

Siis sori vaan, veljes ei ansaitse munavehkeitään eikä mies- nimikettä.Turha tulla myöhemmässä vaiheessa myöskään ulisemaan ja itkemään menetyksiään, jos nyt silloinkaan osaa sitä arvostaa...

Voimia moisen kestämiseen.

...mulla tosin ei ymmärrys riitä asialle.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkottaa että se joutu olemaan selvinpäin ja viemään äidin kaihileikkaukseen kun isällä oli samaan aikaan oma lääkäri. Kyllä vanhemmat muuten elää täysin itsenäisesti
Ihankauheeta.

Hitto vie. Mä ihan unohdin motkottaa systerille isäukon katon maalauksesta. Et miks mun pitää jeesata isäukkoa enkä voi maata nukkumaluukussa dokaamassa kun sulla on rakennusfirma ja miehesi on rakennusmestari?

Ei mun kyl selvinpäin tarttenu olla, paitti katolla. Illan tullen isäukko laittoi saunan päälle ja haki autotallista laatikollisen galjaa.
 
Ihankauheeta.

Hitto vie. Mä ihan unohdin motkottaa systerille isäukon katon maalauksesta. Et miks mun pitää jeesata isäukkoa enkä voi maata nukkumaluukussa dokaamassa kun sulla on rakennusfirma ja miehesi on rakennusmestari?

Ei mun kyl selvinpäin tarttenu olla, paitti katolla. Illan tullen isäukko laittoi saunan päälle ja haki autotallista laatikollisen galjaa.
No pikkusen sitä myös nyppii kun äidin hoitotestamentissa lukee että jos tulee tilanne ettei pysty itse hoitamaan asioitaan, Bitch vastaa raha-asioista ja Bitchin sisko terveyteen liittyvistä päätöksistä

Broidilla saattais ehkä vahingossa mennä omat ja muiden fyrkat sekasin
 
...anteeksi*punoittelen ja noloilen*

Mä en vaan ymmärrä...itelläni kun ei ole sisarusta, niin en tosiaankaan taija tajuta niitä yhteyksiä ja kemioita mutta...mulla on vaan aina ollu semmonen hajatelma, että sun oma perhe on niin ainutlaatuista ja supertärkeää, että sen eteen oikeesti tekee mitä tahansa. Ja tätä oon terottamassa omillenikin, että tapahtu mitä tahansa, niin oma perhe on Se Juttu, mikä pysyy ja mistä pidetään huolta. Puhalletaan siihen yhteiseen hiileen....loppuun saakka.

Mutta kuten sanottu - mä en asiasta tiiä mitn.
 
No pikkusen sitä myös nyppii kun äidin hoitotestamentissa lukee että jos tulee tilanne ettei pysty itse hoitamaan asioitaan, Bitch vastaa raha-asioista ja Bitchin sisko terveyteen liittyvistä päätöksistä

Broidilla saattais ehkä vahingossa mennä omat ja muiden fyrkat sekasin
Jos mä olisin äitisi, niin tommoisen hoitotestamentin minäkin tekisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
...anteeksi*punoittelen ja noloilen*

Mä en vaan ymmärrä...itelläni kun ei ole sisarusta, niin en tosiaankaan taija tajuta niitä yhteyksiä ja kemioita mutta...mulla on vaan aina ollu semmonen hajatelma, että sun oma perhe on niin ainutlaatuista ja supertärkeää, että sen eteen oikeesti tekee mitä tahansa. Ja tätä oon terottamassa omillenikin, että tapahtu mitä tahansa, niin oma perhe on Se Juttu, mikä pysyy ja mistä pidetään huolta. Puhalletaan siihen yhteiseen hiileen....loppuun saakka.

Mutta kuten sanottu - mä en asiasta tiiä mitn.
Valitettavan yleistä on, että ei loppupeleissä mene ihan noin. Perinnönjaot on monasti semmoisia, että kahvipannusta ja seinäkellosta saadaan aikaan helvetilliset riidat.
 
Valitettavan yleistä on, että ei loppupeleissä mene ihan noin. Perinnönjaot on monasti semmoisia, että kahvipannusta ja seinäkellosta saadaan aikaan helvetilliset riidat.
Joo, kyllä mä tiiän, että...naiivi olen mutta tiiän myös noi perintöväännöt ja...sanotaan myös että kaikista eniten ja parhaiten osaa satuttaa se läheisin...

Mutta kun en sitä ymmärrä.
 
Mua pystyy satuttamaan vain ne joita rakastan.
Muut voivat korkeintaan tappaa.
...noinhan se menee...että ne, joilla on sijaa sydämessään myös pahiten satuttavat...

...mutta naiivina menen toivoen, että tää kolmikkoni ymmärtäisi aina kunnioittaa toisiansa ja selvittää välinsä siten, ettei sitä rikkoisi mikään ulkopuolinen..ja että se perherakkaus, veri on vettä sakeampaa, riittäisi, kantaisi...
Aikahan sen näyttää...eikä se todellakaan kysy multa, mitä minä tahdon :)....opittavaa tässä on mullakin vaikka ja kuinka!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Valitettavan yleistä on, että ei loppupeleissä mene ihan noin. Perinnönjaot on monasti semmoisia, että kahvipannusta ja seinäkellosta saadaan aikaan helvetilliset riidat.
Meillä ei tuu kolmen sisaruksen välillä mitään ongelmia, mutta ton yhden kanssa tulee sit kaikilla muilla.

Ei meinannut millään ymmärtää isovanhempien kuoltua, ettei meillä ole mitään osuutta siinä jaossa vaan äiti ja sisaruksensa ovat perillisiä
 
Joo, kyllä mä tiiän, että...naiivi olen mutta tiiän myös noi perintöväännöt ja...sanotaan myös että kaikista eniten ja parhaiten osaa satuttaa se läheisin...

Mutta kun en sitä ymmärrä.
Mä en rupee riitelemään, mutta en anna periksikään tuon veljen kanssa. Homma pistetään tasan neljään osaan mutta ihan sama mitä kahvikuppeja kellekin tulee
 
...noinhan se menee...että ne, joilla on sijaa sydämessään myös pahiten satuttavat...

...mutta naiivina menen toivoen, että tää kolmikkoni ymmärtäisi aina kunnioittaa toisiansa ja selvittää välinsä siten, ettei sitä rikkoisi mikään ulkopuolinen..ja että se perherakkaus, veri on vettä sakeampaa, riittäisi, kantaisi...
Aikahan sen näyttää...eikä se todellakaan kysy multa, mitä minä tahdon :)....opittavaa tässä on mullakin vaikka ja kuinka!
Mulla on plääni: pistän itse kaiken haisemaan ja nautin elämästä niin ei jää riideltävää. Kakarat hankkikoon itse omaisuutensa, niin tässä on muutkin saanut tehdä
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivee vaan.
Bitchille halaus,jos saan sanoo ni veljes on jostain sieltä pimeestä ja syvältä.:devil:

Äh,kurkku vähän kiusaa ja nenä ja aamulla meinas ääni hävitä. Liekkö flunsaa tai allergiaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä