Yhden seinän huiskasee siinä ajassa kun olut jäähtyy jääkaapissaMä en tiedä saako näin vanhaan romuun päivityksiä.
Tää yhdistetty siivous/tiskauskone kyllä yleensä toimii hemmetin hyvin jos äitini on tulossa käymään?
Mutta en mä moiti. Tossa just kun epätoivoisesti yritti välttää käynnistymistään surffaamalla netissä niin se löysi mulle kirjahyllyn. Ainoo vaan, et seinusta johon se olis tulossa on vielä maalaamatta. Eli nyt pitäis funtsia miten maalauskone startattiinkaan?
Kaikki koneet vaatii huoltokatkojaKaikki nää mun koneet on semmoisia, että ne ottaa turhankin mielellään olutlahjuksia vastaan. Kyl ne sit toki tekeekin.
Mut vaarana on kahden viikon mittainen toimintahäiriö jolloin ne keskittyy vain lahjuksiin.
Niin tekevätVarastavat tunnin yöunista
Tyhjässä kämpässä kyllä.Yhden seinän huiskasee siinä ajassa kun olut jäähtyy jääkaapissa
Äkkiäkös sä pykäät prototyypin ja haet patentin ja voila!Iltaa
Liikaa aikaa olla jouten, joten keksin loistavan säilytysratkaisuistuimen partsille. Paitsi ettei niitä valmisteta
Ihan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.Äkkiäkös sä pykäät prototyypin ja haet patentin ja voila!
Me jonotetaan numeroituja ja signeerattuja kappaleita !
Liimalevystä tommoisen pykää hyvinkin äkkiä ja vähällä rahalla.Ihan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
Aha. Voitsä perustaa nettikaupan, joka myy noita asiakkaan haluamilla mitoilla, väreillä ja pehmusteilla?Liimalevystä tommoisen pykää hyvinkin äkkiä ja vähällä rahalla.
Kuulostaapa kätevältä ! Tommosen huolisin itekin, tosin mun suhde puutöihin on "oho, mitäs nyt tapahtui???!!!" eli herranhaltuun vaanIhan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
tollasia on olemassa jo.Ihan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
Niin, mutta mistä saa ostaa? Omat nikkarointitaidot ei riitä.tollasia on olemassa jo.
ApuaKuulostaapa kätevältä ! Tommosen huolisin itekin, tosin mun suhde puutöihin on "oho, mitäs nyt tapahtui???!!!" eli herranhaltuun vaan
Toi ois kätevä myös rauhottumispaikkanakin, jos ipanapa herkistyy kunnolla tunteilemaan tai tämmönen keskenkasvuinen äiti- ihminen....jäähyarkku...
..jees, siitä vois tulla äitin leikkikehäApua
Mitä olis ruoaksi? Ja olisko olutta kans?Niin, mutta mistä saa ostaa? Omat nikkarointitaidot ei riitä.
Heeeeiii, mä oon tällä hilavitkuttimella!!Kukaan (ei taaskaan) huomaa uutta kampausta...
Eikös tuosta 150cm x150cm tule neliön mallinen eikä L:n mallinenIhan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
Oikein. Pidempi sivu on 150 ja toinen sivu 150-x, jossa x on istuimen syvyys.Eikös tuosta 150cm x150cm tule neliön mallinen eikä L:n mallinen
Ei tippaakaan jos sen avattavaksi kerran tekee.Mutta häiritsiskö selkänoja kannen avautumista?