The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en tiedä saako näin vanhaan romuun päivityksiä.
Tää yhdistetty siivous/tiskauskone kyllä yleensä toimii hemmetin hyvin jos äitini on tulossa käymään?

Mutta en mä moiti. Tossa just kun epätoivoisesti yritti välttää käynnistymistään surffaamalla netissä niin se löysi mulle kirjahyllyn. Ainoo vaan, et seinusta johon se olis tulossa on vielä maalaamatta. Eli nyt pitäis funtsia miten maalauskone startattiinkaan?
Yhden seinän huiskasee siinä ajassa kun olut jäähtyy jääkaapissa (y)
 
Maalaaminen on kyllä mukavaa puuhaa, mä tykkään siitä :)

Mutta sitä edeltävä suunnittelu- ja pähkäilytyö on sitten eri toista...kevättä torpassa havaittavissa siinä suhteessa, että arvuuttelen tapettien ja maalien välillä enkä taija viisaaksi tulla ollenkaan...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Äkkiäkös sä pykäät prototyypin ja haet patentin ja voila!

Me jonotetaan numeroituja ja signeerattuja kappaleita :)!
Ihan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
 
Ihan vapaa liikeidea ryöstettäväksi, tahtoo ostaa valmiin tuotteen. Ällän mallinen puinen arkkusäilytys matalalla selkänojalla partsille. Koko 150x150 senttiä. Pehmusteet päälle, ei muuta. Toimii istuimena, pöytätasona ja säilytysratkaisuna.
Kuulostaapa kätevältä :)! Tommosen huolisin itekin, tosin mun suhde puutöihin on "oho, mitäs nyt tapahtui???!!!" eli herranhaltuun vaan :D

Toi ois kätevä myös rauhottumispaikkanakin, jos ipanapa herkistyy kunnolla tunteilemaan tai tämmönen keskenkasvuinen äiti- ihminen....jäähyarkku:)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä