The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kulkaa ketjuystävät rakkaat!

Lääkäri soitti. Missäänpäin mun kroppaani ei ole epäilytävää aineenvaihduntaa, syöpäkasvain on siis teoriassa ja käytänössä kukistettu!

Nyt vaan odottelen sädehoito-lääkärin yhteydenottoa, kasvainjäännös sädetetään vielä mahdollisten (lepotilassa?) olevien söpäsolujen varalta.

Mut siis, periaatteessa olen terve jo noilta osin. :)
Upeeta
 
Muistanko mä ny ihan väärin...
... mut eikös tibis ollu järkkäämässä saunailtamia.
Ja eiks se menny silviisiä, et epekki hoitaa sapuskanlaiton, mä hoidan saunan ja naarasotusten duuni on lipittää vinkkua?
Vai muistanko mä ny ihan väärin?
 
tsuferaffi
:O...*sanaton*

....voi kuinka kivaa?*varovainen ja pieni jei- hihkaisuko*
Oli vähän awkward, mutta paljon parempihan tää on kun kiukkunen mykkäkouluvaihto tossa pihassa. Lupas palauttaakin lapsen maanantaina.

Näköjään välirikko striparin kaa on tehny sille hyvää. Aikovat vissiin huomenna mennä taas mummolaan yökyläilemään....

No, en valita. Nyt ei ainakaan käyny tapaaminen vituttamaan.
 
Oli vähän awkward, mutta paljon parempihan tää on kun kiukkunen mykkäkouluvaihto tossa pihassa. Lupas palauttaakin lapsen maanantaina.

Näköjään välirikko striparin kaa on tehny sille hyvää. Aikovat vissiin huomenna mennä taas mummolaan yökyläilemään....

No, en valita. Nyt ei ainakaan käyny tapaaminen vituttamaan.
Totta, onhan toi nyt paljonkin parempaa kanssakäymistä noin kuin siihen entiseen verrattuna...jälleen varovasti toivoisin, että hänellä ois nyt oikeesti tapahtunut sitä kasvua ihmisenä ja kahden lapsen isänä...ois jo aikakin.

Mutta ollaanpa tyytyväisiä tähän tilanteeseen ja kohtaamiseen :)
 
...kyllä vaan mun korviin kuulostaa tosi kivalta toi pinpintuuletusiltamat kuin myös pussikaljailottelut muusta pirskahtelusta ja kuplivasta ja pomppimisesta puhumattakaan....vois jopa tehdä allekirjottaneelle hyvääkin joten....


....mukanamukanamukanamukana:)!!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä