Tuo seiska olikin vähän outo.Astronomia ruutuun löysin ka.. 10, liittyy sapuskaan. Siitä vasempaan olevaan seiskaan kelpaisi vihje, samoin se... 5 ei ole auennut.
Saanko tuohon seiskaan vinkin? Muut puutteet ovat samat.Tuo seiska olikin vähän outo.
Nyt siitä ruudusta puuttuu se... 5, ti..ko.. 5 ja ti..kä.. ti.. 9.
Se on vastakohtaSaanko tuohon seiskaan vinkin? Muut puutteet ovat samat.
Pääsiäinen ruudun dis.. on se niiden suurin "sarja".
Nyt ei kyllä mikään kello kilkuta, saisiko pienen tarkennuksen.Saanko tuohon seiskaan vinkin? Muut puutteet ovat samat.
Pääsiäinen ruudun dis.. on se niiden suurin "sarja".
Se kokoelma, mihin suurin osa elokuvista kuuluu.Nyt ei kyllä mikään kello kilkuta, saisiko pienen tarkennuksen.
Kiitos nyt löytyi oikea muoto. Näyttää pari olevan kuitenkin pidemmällä kun sijoitus putosi jo kolmoseksi.Se kokoelma, mihin suurin osa elokuvista kuuluu.
Joku on ilmeisesti meitä molempia edellä, koska missään kohtaa en ole ensimmäiseksi noussut. Kolmanneksi sen sijaan tippuu vähän väliäKiitos nyt löytyi oikea muoto. Näyttää pari olevan kuitenkin pidemmällä kun sijoitus putosi jo kolmoseksi.
Kiitokset. Minäkin lopettelen tältä illalta.Vielä yksi löytyi tänään. Pelit ruudun hor.. 6 on yksi asia, mitä nuo hor.. kuvaavat. Nyt nukkumaan.
Joo, mä putosin päivän aikana kakkoseksi ja olen sitten sillä sijalla pysynyt. Joku tahtoo pysyä taustoilla.Joku on ilmeisesti meitä molempia edellä, koska missään kohtaa en ole ensimmäiseksi noussut. Kolmanneksi sen sijaan tippuu vähän väliä
vieraat vei illalla kaiken huomionJätän vielä alarivin puutteet, jos vinkkejä ilmestyisi.
Luonnonuskonnot
ak... 8
ju... 22 ja 13
met... 5 ja 7
tal... 5 ja jatko 11 jää maassa ennen lumen tuloa
Matematiikka 12
de... 8 ja 6
las... 7, 10 ja 6
par... 12
lu...il... 9
Nuortenkirjallisuus
un.. 12 minkä tyyppinen teos se on
tä..11
sa... 21
Kulttuuri 8, 13 ja 6+9
ma... 5 vasen
ih..maa.. 17
Ammatti
ja..ke.. 14
kek... 10 lauri tähkästä mieleen
hal... 11+11
Kiitos vinkeistä!vieraat vei illalla kaiken huomion
mun uupelot noiden lisäks:
leo.. 14 (näin vinkin en tajunnu ) löytyy siitä kuuluisasta laatikosta oikealta
nuortenkirjallisuus:
es.. 12 ootkohan kirjoittanut tämän väärin? Mainitaan kyllä selkeästi kolmeen kertaan wikissä.
kulttuuri:
mu.. 14 (edelleen, ehkä keksin sen kohta) muistin varassa kulkenut musiikki
muu...9 yksi ammatti, mitä nuo muu.. monesti myös ovat
ih..ma.. 13 liittyy siihen ma.. ti.. sanaan enemmän kuin tähän johon yhdistyy. Mutta siis sama loppu, eri alku.
maa...16 Tämänkin loppu on ma.. ti..
kiitti sanotaanko että tossa es...12 olin laskenu väärin ja en siis ees kokeilluKiitos vinkeistä!
muut uupelot (pitkä lista sori):
maameri:
ge.. 5 ja 10
as.. 11
käs.. 13
unelma:
un.. 6
oh.. 10
am.. 5
harrastus:
tr.. de.. 9
su.. on.. 10+9
lomakohde:
vaa... 8 (sen vinkin näin ja ratkasin niin se meni toiseen kohtaan ) Jos nyt katson oikeaa kohtaa, niin tämä on siis myös elokuvissa, niin kuin tuo vaa.. voi myös ajatella olevan.
fr.. 10 (en tajunnu vinkkiä) yhdyssana, alkuosa miesten juhlavaate ja toinen osa kun se laitetaan ylävartalolle
saa..10 ja jatko 15
prostituutio:
eh.. 8
kirjallisuuden tyylilaji:
dek.. 2+2+4 ja jatko 4+7 Näitkö tähän vinkin? Zuzua lainaten: "amerikkalainen nainen, joka kirjoittaa toista toisella nimellä ja toista toisella bestsellereinä"
pei.. 15
kääpiöt:
pääsanasta 8
peitsen sankarit:
vel.. 9+7
kuu.. 12
D&D 11
dr... 7+6
psykologia:
kog.. 15
mi... 10
med... 8
terveys:
mi..te...hä 13 ja 10+6
finfanfun:
foo... 15 ja 17
fa..fi.. 8
fl.. 11
os.. 12
i.. te.. 6 maa
kirjailija:
kir.. 11
kar.. 14
lohikäärmeet:
lin.. 10
lo..ra... 7+6
mytologia:
jum.. 12 auennee alemmalla
maa.. sy.. 14 tarina tästä
yak.. 12
pelit:
kil.. 7 ja jatko 10 7 monta kil.. peräkkän
ko..pe.. 14 ja 5
po.. 7 ei naura millekään
televisiosarta:
muu.. 9
fan... 9
S.C 21
suomen tieverkosto:
et.. 11+10
so..hi.. molemmat 10
moo..or..9
rae... 6
astronomia:
kar.. 10 (en tajunnu ) mitä se syö
hir.. 11 ja tämän ruokavalio on tavallaan vastakohta
ti.. 5
se.. 5
ti..kä..ti.. 9
Mä en nyt ole enää varma mitä kohtaa sä tarkoitat. Onko siis kyse siitä viisikirjaimisesta vaa.. sanasta lähtevästä 8, joka yhdistyy ken..? Se on johdettu tuosta vaa.. sanasta.kaunis kiitos miltsii nyt oli rautalankaa joihinki kohtiin... tosin nää ei auennu edelleenkään
vaa... 8 (sen vinkin näin ja ratkasin niin se meni toiseen kohtaan ) Jos nyt katson oikeaa kohtaa, niin tämä on siis myös elokuvissa, niin kuin tuo vaa.. voi myös ajatella olevan.
^tää siis yhistyy siihen ken.. en millään keksi (ehkä tauko tekis hyvää)
kirjallisuuden tyylilaji:
dek.. 2+2+4 ja jatko 4+7 Näitkö tähän vinkin? Zuzua lainaten: "amerikkalainen nainen, joka kirjoittaa toista toisella nimellä ja toista toisella bestsellereinä"
^näin vinkin, mutta ei auennu sillä
nyt sain sen vaa.. enpä tajunnu et seuraava sana alkaa samallalailla nyt siin miettiin sen jatkojaMä en nyt ole enää varma mitä kohtaa sä tarkoitat. Onko siis kyse siitä viisikirjaimisesta vaa.. sanasta lähtevästä 8, joka yhdistyy ken..? Se on johdettu tuosta vaa.. sanasta.
rom.. 4+7 on amerikkalainen nainen, jonka monet kirjat ovat olleet New York Timesin bestseller-listalla, yhteensä ykkösenä 90 viikkoa.
Nyt keksin sen viisi kirjaimisen, 11 vielä löytymättä.Mä en keksi sanaa jäätyneelle maalle, eikä se kulttuurikaan vielä auennut.
biisiNyt keksin sen viisi kirjaimisen, 11 vielä löytymättä.
lukee kulttuuriwikissä, loppuu kulttuurisanaan ja on tosiaan yhdyssana (wikissä siinä on vielä yks sana edessä)Mä en keksi sanaa jäätyneelle maalle, eikä se kulttuurikaan vielä auennut.