Toiveena vauva 2017-2018

Todentotta!
En kyllä itse muista kuumeilleeni mitenkään erityisesti tai edes kirjoitelleeni näille palstoille haaveaikoina. Enkä oo tehnyt tähän ikään niin montaa raskaustestiä mitä viime päivinä :D
Ihan sama mullakin. :D eläissäni en oo niin montaa r-testiä tehnyt ja elämäni ensimmäiset ovistestitkin tikutettu. :p Kait tätä jonkin sortin kuumeiluksi ja himotestaamiseksi voi jo sanoa. :LOL:

Vinkkinä, täällä on moni saanut ovistestiin vahvaa viivaa kierron lopussa eli ennen kuin on r-testissä välde näkynyt, kun vissiin ovistesti reagoi raskauteenkin. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Ihan sama mullakin. :D eläissäni en oo niin montaa r-testiä tehnyt ja elämäni ensimmäiset ovistestitkin tikutettu. :p Kait tätä jonkin sortin kuumeiluksi ja himotestaamiseksi voi jo sanoa. :LOL:

Vinkkinä, täällä on moni saanut ovistestiin vahvaa viivaa kierron lopussa eli ennen kuin on r-testissä välde näkynyt, kun vissiin ovistesti reagoi raskauteenkin. (y)
Kiitos vinkistä!
Itse en oo koskaan niitä ovistestejä kokeillut.. pitää mennä tänää n taas ruokakauppaan niin katson vähän valikoimaa ;)
 
Kiitos vinkistä!
Itse en oo koskaan niitä ovistestejä kokeillut.. pitää mennä tänää n taas ruokakauppaan niin katson vähän valikoimaa ;)
Ainiin ja kuulemma ovistesteissä rfsun on parhaimpia kun ei näytä turhia viivoja, mut toisaalta en sit tiedä jos raskautta haluaa niillä tsekata, niin olisko ne herkemmät PC ovistikut parempia?! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Vai semmonen tarina hänellä :unsure:

Mun miehelle myöskin 1. :love:
Ei kyllä taida kuumeilla ihan tähän tapaan :D
Kyllähän se vähän rauhoittaa mieltä, jos miehellekin jälkikasvua siunaantunu, niin tietää että pystyy saamaan lapsia. (y)

Me ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi ja nopeesti on asiat edenneet.:) se on vaan niin jännä miten toisen kanssa on vaan niin hyvä olla kun löytänyt sen elämänsä miehen. :love: Mies itseasiassa alkoi aiemmin kuumeilemaan, tai miten nyt miesten kesken se menee, kun ei ainakaan myöntänyt sitä, vaikka pitkään puhunut, kuinka haluaa lapsen mun kanssa sitten joskus. :D Ite en ihan heti lämmennyt ajatukselle, mutta tosi nopeesti alkoi kypsyä mielessä, että kyllä mä haluan lapsen tuon miehen kanssa.:love: Ja kun ei enää niin nuoriakaan olla, niin mitäpä sitä lykkäämään. :LOL: Ja kun lähti se kierukkakin itsestään pois viime joulukuussa gynellä, jota olin viimiset 10 vuotta käyttänyt (siis kaksi kierukkaa), niin se oikeestaan nopeutti tätä päätöstä. Rengasta pidin vaan kolme kuukautta ja se riitti mulle, vaikka piti vasta kesällä jättää ehkäisy. ;) Jännä miten nopeesti sitä alkoi sitten kuumeilemaan itsekin, vaikken voi sanoa kärsineeni sellaisesta vauvakuumeesta mitä nuorempana. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Samanlaisia tuntoja täälläkin...
Me myös oltu vasta 1,5v yhdessä, mutta kyllä sen tuntee, että tuo on elämäni mies :love:

Minä olen ollut se, joka yleensä on ottanut kaikki asiat puheeksi, mutta mieskin myöntänyt pohtineensa samoja asioita...esim yhteenmuutto yms. Varoin painostamasta lapsen hankintaan enkä kuumeillut hänen nähden vaan odotin, että mies on myös kypsä ja jotta ollaan molemmat täysillä mukana (y) eipä mun Kauaa lopulta tarvinnut odotella :D joskus marras ehkä joulukuussa sanoin 1.kerran olevani valmis luopumaan ehkäisystä ja siunaus mieheltä tuli nyt helmikuun lopulla :love:

Varmaan sulla lähti kierukka ihan kohtalon toimesta :LOL:
 
iinaalisa Ootko testannu? :rolleyes:

Multa löytyy vaa raskauskeijun 10mlU testejä ja niillä oon nyt pari päivää testannu ja iiiihan puhdas nega(n) Kävin hakemassa kaupasta PC puikkotestin ja ajattelin sen huomenna testata jos tänään ei menkat ala.
 
iinaalisa Ootko testannu? :rolleyes:

Multa löytyy vaa raskauskeijun 10mlU testejä ja niillä oon nyt pari päivää testannu ja iiiihan puhdas nega(n) Kävin hakemassa kaupasta PC puikkotestin ja ajattelin sen huomenna testata jos tänään ei menkat ala.
Tänään testasin, mutta viiva ei oo tummentunu minnekkään suuntaan eli tais olla vaan viivanpaikka... Huomenna pitäis alkaa menkat (n)
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja tsemppiä piinailijoille (ja muillekin tietty)! :)

Täällä ei mitään kummallista, vaikka välillä mietinkin, miksi edelliset menkat oli jotenkin omituiset. En kuitenkaan usko, että voisin olla raskaana, kun vuotoa tuli tiputtelua enemmän. Sitä vaan toivoo niin kovasti, että saa aikaan ihan hullua toiveajattelua :LOL:

No, josko tästä kierrosta sitten. Mieskin on alkanut nyt kuumeilla, nähtiin viikonloppuna kavereita ja niiden vauvoja, niin se oli ihan innoissaan ja alkoi kysellä, että koska mennään kotiin ja tehdään oma :ROFLMAO::love:
 
Mä oon oikee hätähousu. Mä kävin hakemassa sen pc puikkotestin ja oli mun se pakko tehä päiväpissasta. En voinu sitte odottaa aamuun.

Näättekö näissä mitään? En oo ikinä tehny tällästä testiä nii en tiiä tiirailenko oikeeseen kohtaan.:ROFLMAO: http://aijaa.com/umFTeX
http://aijaa.com/OlYeZk
Mun silmät ei erota edes viivanpaikkaa. Mitkäs päivät sulla nyt olikaan menossa? Teehän vielä aamupissasta uusi testi. :D
 
miss_piggy
Meille himotestaajille on myös facessa oma ryhmä. Tykkään siitä tosi paljon Kaksplussalaisia siis omalla nimellä ja naamalla siellä himotestailee ja laittaa kuvia testeistä. Mukaan pääsee ku laittaa täällä yksäriä Cisu nimimerkille.
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi ja iinaalisa
Apua näänkö mä niin pahasti omia(n):alien:

Mulla tänään dpo 12 ja kp 28/28
Apua näänkö mä niin pahasti omia(n):alien:

Mulla tänään dpo 12 ja kp 28/28
Voi johtua valokuvastakin tai sit tartten lasit. Mut selviää varmaan jos tikutat vaik huomenna aamupissasta. Luulis jo sun päivillä näkyvän paremmin viiva mut eipä sitä koskaan tiedä. :) Kovin voi olla yksilöllistä.
 
Tanjuska missä sun testi viipyyyyy???
Meinasin että oisin käyny tänään testin hakemassa mutta eilen ja tänään on ollu niin selvää menkkamaista kipua että olin jo ihan varma että nyt ne menkat alkaa. Ei ole kuitenkaan alkanu joten huomenna käyn testiostoksilla ja testaan keskiviikkona aamupissasta :) Pelottaa.
 
Ja taas ovista odotellen (y) Mulla alkoi eilen koskemaan oudosti alavatsaa ja kas kummaa, valkovuoto yllättäen lisääntyi eli varmaan joku tulehdus(n) Arvata saattaa, että menee tääkin kierto persiilleen! Siis ei oo mitään oviskipujen kaltaista vaan aivan muuta:unsure: Huoh!
 
Miwwi: Vaikea sanoa tosta ovistikusta tarkoittaako mitään. Kannattaa varmaan vaan testailla r-testillä jos ei menkat ala.
Mulla toi sama tilanne loppuviikosta. Tosin en tiedä vielä kiertoni pituutta joten sekin vähän hämää mut pakko vaan luottaa siihen intuitioon et ovis oli about viikko sitten. :)
 

Yhteistyössä