vierailija
Itse olen käyttänyt kaikki pisteet arvontaan eikä oo vielä mitään tullut :/
Itse olen käyttänyt kaikki pisteet arvontaan eikä oo vielä mitään tullut :/
tämän takia olen henk.koht rekisteröitynyt vain euroina maksaviin, niin saa varmasti sen mitä pitääkinItse olen käyttänyt kaikki pisteet arvontaan eikä oo vielä mitään tullut :/
nyt pääsi vihdoin muuttamaan myös tuota kuukausittaisten kyselyitten määrääEuropaneeli (http://www.europaneeli.org) on näköjään muuttunut hieman, ainakin kyselyistä maksetaan nykyjään paremmin
Nyt jos koskaan kannattaa käydä täyttämässä profiilinsa mahd. tarkkaan, jotta saa paljon kyselyitä.
kotiutuksiin oli tullut uutena näköjään superlahjakortti paypalin lisäksi, ihan kivaa vaihteluaEuropaneeli (http://www.europaneeli.org) on näköjään muuttunut hieman, ainakin kyselyistä maksetaan nykyjään paremmin
Nyt jos koskaan kannattaa käydä täyttämässä profiilinsa mahd. tarkkaan, jotta saa paljon kyselyitä.
kiitos muistutuksesta, minulla oli profiili täysin tyhjä ja ihmettelin kun tuli aika vähän kyselyitäEhdottomasti jos taloudesta löytyy lapsia, kannattaa ne päivittää profiiliin. Europaneeliin pääsi kunnolla päivittämään profiilin tuon päivityksen jäleekn
pätee kyllä kaikkiin sivuihin, päivittämällä saa tosiaan kyllä paremmin kyselyitäEhdottomasti jos taloudesta löytyy lapsia, kannattaa ne päivittää profiiliin. Europaneeliin pääsi kunnolla päivittämään profiilin tuon päivityksen jäleekn
Jos tarkoitat paljonko maksetaan yhdestä kyselystä, niin riippuu kyselyn pituudesta. Minä olen kaikissa mahdollisissa suomalaisissa paneeleissa, kuukaudessa euroja kerääntyy helposti vähintään se 50 euroa. Lahjakortteja vaihtelevasti vielä päällekuinka paljon näistä saa
Europaneeli kun päivittyi niin siellä parani palkkiot, parhaimmasta kyselystä taisin saada joskus 7-8e (kesti vartin)kuinka paljon näistä saa
Minä olen vuoden alusta saanut yhteensä 140 euroa ja 30 euron edestä lahjakortteja. Olen ihan muutamassa paneelissa jotka maksavat pisteinä, siinä selitys lahjisten "vähäiseen" määräänkuinka paljon näistä saa
Kaikissa paneeleissa kyselevät vielä että montako kyselyä sinulle saa tulla kuukaudessa. Jos näihin tykkää vastailla niin kannattaa käydä laittamassa maksimit, hienotunteisesti oletuksena se on "0-1 kyselyä kuukaudessa"tienausvinnkejä;
-täytä profiili
-jos olet m3 sivustossa, kirjaudu sivustolle ja katso jos siellä on uusia kyselyitä!
Palkkiotkin ovat hyvällä tasolla ja näistä saa kuukaudessa ihan kivastikiva kun pääsee vaikuttamaan omilla mielipiteillään asioihin, varsinkin kun joku minun mielipiteestä haluaa maksaakin jotain
ja noiden lisäksi määritelkää se että saa lähettää yli 1 kutsua kuukaudessa!!tienausvinnkejä;
-täytä profiili
-jos olet m3 sivustossa, kirjaudu sivustolle ja katso jos siellä on uusia kyselyitä!
yhden vinkin annan, ei kannata sekaantua ulkomaisiin paneeleihin ollenkaanpistäkääpä lisää mielipidesivuja jos tiedätte luotettvia!
Tämä on kyllä tosi, se profiili kannattaa täyttää!Profiili kannattaa joka sivulla kyllä täyttää niin hyvin kuin vain voi, vaikuttaa tosi paljon kyselyiden määrään !