Lissunbissun
Norstatissa vastailin pari vuotta. En jaksanut selvittää mitä krääsää niistä vastailuista olisi saanut. Kyselyjä tuli koko ajan, ja olivat pitkiä. Lisäksi kaikki samanlaisia, tylsiä, aikaa vieviä.
Itse muistan myös että on joku nilssen tai vastaava jossa kotiin tulee sellainen skanneri ja sillä pitäisi sitten skannailla ostokset, onko joku tällaisessa?Norstatissa vastailin pari vuotta. En jaksanut selvittää mitä krääsää niistä vastailuista olisi saanut. Kyselyjä tuli koko ajan, ja olivat pitkiä. Lisäksi kaikki samanlaisia, tylsiä, aikaa vieviä.
Jotain tuollaista tosi hankalaa. Ansaitaan pisteitä vastailemalla ja pisteet pitää muuttaa jotenkin joksikin krääsäksi.Itse muistan myös että on joku nilssen tai vastaava jossa kotiin tulee sellainen skanneri ja sillä pitäisi sitten skannailla ostokset, onko joku tällaisessa?
Tuossa nielsenissä piti tosiaan kotona sillä käsiskannerilla skannailla ostokset ja sitten siitä lähti tieto jonnekkin. Tosi työlästä, mukavampaa vain vastailla sähköpostin kyselyihinJotain tuollaista tosi hankalaa. Ansaitaan pisteitä vastailemalla ja pisteet pitää muuttaa jotenkin joksikin krääsäksi.
onneksi myös korvaukset ovat parantuneet, kun nykyjään on jo mistä valit aTuossa nielsenissä piti tosiaan kotona sillä käsiskannerilla skannailla ostokset ja sitten siitä lähti tieto jonnekkin. Tosi työlästä, mukavampaa vain vastailla sähköpostin kyselyihin
aika paljon on näitä sivuja tullut lisää, parisen vuotta sitten oli ihan yksi tai kaksi...
Itsekkin oon yougovia käyttänyt ja on kyllä hyvä! Vasta 90 e itse saanut
Tämä on kyllä totta. Kyselyjäkin tuntuu tulevan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän. En kyllä valitaKyselyt on kyllä äitiyslomalla mukavaa tekemistä kun tulee hieman lisätienestiäkin
Mitä sivustoja olet käyttänyt? Liity nyt jo ihmeessä https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ on meinaan tosi hyvä!Tämä on kyllä totta. Kyselyjäkin tuntuu tulevan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän. En kyllä valita
Yougovissa olen ollut iät ajat. Käytän lähinnä europaneelia, triabaa ja m3 paneelia.Mitä sivustoja olet käyttänyt? Liity nyt jo ihmeessä https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ on meinaan tosi hyvä!
Aluksi pidin ihan hömppänä näitä, mutta parin lahjakortin ja ansaittujen eurojen jälkeen mieli tällä mammalla muuttui äkkiä...minusta nämä ovat mukavaa ajanvietettä ja ihan huomaamatta kertyy äkkiä mukavasti lahjiksia ja euroja
Voitin kerran https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ tuolta tabletin kun oli joku arvonta!Aluksi pidin ihan hömppänä näitä, mutta parin lahjakortin ja ansaittujen eurojen jälkeen mieli tällä mammalla muuttui äkkiä...
Ja tosiaan m3 pneelissa oli myös reilusti täytettävää kun kirjautui sisään!Kannattaa jokaisessa tällaisessa sivussa käydä täyttämässä profiili mahdollisimman tarkkaan, etenkin jos on lapsia. Itsekin huomasin että heti kun oli lapset laitettu profiiliasetuksiin niin johan alkoi kutsua tulla.
tästä vinkistä kiitosJa tosiaan m3 pneelissa oli myös reilusti täytettävää kun kirjautui sisään!
osa sivuista näytti jopa maksavan palkkion siitä että käy täyttämässä profiilinsa mahd. hyvin !Kannattaa jokaisessa tällaisessa sivussa käydä täyttämässä profiili mahdollisimman tarkkaan, etenkin jos on lapsia. Itsekin huomasin että heti kun oli lapset laitettu profiiliasetuksiin niin johan alkoi kutsua tulla.
lapsien tiedot kannattaa laittaa myösosa sivuista näytti jopa maksavan palkkion siitä että käy täyttämässä profiilinsa mahd. hyvin !
minäkin olen monessa paneelissa ollut jo iät ajat jäsenenä (europaneelissakin vuodesta 2012) eikä pahaa sanaa löydy - välillä vaan ei yksinkertaisesti jaksa vastata kaikkiin kyselyihinEuropaneelissa ja triabassa jäsenenä vuodesta '12. Molemmat ovat maksaneet - ei valitettavaa. Ei vaan riitä aika täytellä kokoajan uusia kyselyitä