Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä oliko tässä jo mainittu Valittujen Palojen VP-paneeli. Jos ei ollut mainittu, niin siinä taas yksi paneeli lisää. Olen ollut siinä vasta pari kuukautta ja aika vähän kyllä kyselyitä on tullut, eli en ole edes vielä palkintojen lunastamista päässyt testaamaan. Mutta itselleni kelpaa ainakin nuokin paneelit mistä harvemmin tulee kyselyitä, koska kyllä ne tienestit aina pikkuhiljaa kasvaa.

TNS on oma suosikkini, suhteellisen tiuhaan tahtiin pääsee tilaamaan 10€ superlahjakortteja. :D Niiden kyselyt on tosin aika puuduttavia.
 
vierailija
Muutama vuosi takana tuotetestauksia (Buzzador, Hopottajat) ja näitä mielipidesivuja (Europaneeli, M3, Triaba, Nordicpanel).



Tuotteita saa aika harvakseltaan testattavaksi, kyselyitä pääsee täyttämään lähes kyllästymiseen asti.
 
vierailija
Itsekin muutaman buzzauksen tehnyt, harvoin nykyään enää tulee niitä edes tarjolle. Kerran erehdyin rekisteröitymään johonkin jenkkien mielipidesivulle, täyttä huijausta.

Pysykää näissä suomalaisissa paneeleissa niin ei tule ongelmia!
 
vierailija
Itsekin muutaman buzzauksen tehnyt, harvoin nykyään enää tulee niitä edes tarjolle. Kerran erehdyin rekisteröitymään johonkin jenkkien mielipidesivulle, täyttä huijausta.

Pysykää näissä suomalaisissa paneeleissa niin ei tule ongelmia!
Nuo buzzaukset oli ihan kivoja, hopottajissakin pääsin muutaman tuotekokeilun tekemään. Tuntui että molemmat hiljenivät aika äkkiä ja hopottajistakin on tullut mainosviestejä jossa tuotteen olisi saanut tarjoushintaan.
 
vierailija
Vastattavaa on riittänyt, aina ei edes jaksa vaan vastata kaikkeen - positiivinen ongelma :)

Se profiili kannattaa oikeasti täyttää mahdollisimman tarkasti, kyselytkin osuu paremmin kohdilleen eikä tule niitä "Valitettavasti et kuulunut kyselyn kohderyhmään"
 
vierailija
Onko kellään kokemusta netti sivusta: "maksetut kyselyt"?
En ole ainakaan itse koskaan kuullut. Kannatta olla varovainen.

Tosi paljon on taas kyselyitä tullut. Monia varmaan kiinnostaa että millaisia kyselyt ovat - voin sanoa että ihan laidasta laitaan. Yleisesti liittyvät kulutustottumuksiin, välillä on kysytty mielipidettä jonkun ruokavalmistajan uutuustuotteesta yms.
 
vierailija
Viitisen vuotta olen näiden sivujen kyselyihin vastaillut. Vuosien saatossa kyselyjen määrät ovat vain kasvaneet. Profiili kannattaa täyttää ja päivittää tarvittaessa, sillä pääsee jo pitkälle.
 
vierailija
Viitisen vuotta olen näiden sivujen kyselyihin vastaillut. Vuosien saatossa kyselyjen määrät ovat vain kasvaneet. Profiili kannattaa täyttää ja päivittää tarvittaessa, sillä pääsee jo pitkälle.
Muinoin ainakin cint:n sivuissa oli vielä valittavissa montako kyselyä he saavat sinulle kuukaudessa lähettää. Tuo kannattaa käydä muuttamassa, oletuksena on 0-1 kyselyä kuukauteen...
 
vierailija
Paljonko näistä tienaa?
minä olen päässyt aika hyvin vastaamaan minulle tulleisiin kyselyihin - johtuneeko melko tarkasti täytetystä profiilista :whistle:

europaneelissa ja muissa on vielä kätevää kun jos en kuulu varsinaiseen kohderyhmään, ehdottaa järjestelmä toista kyselyä, johon annettujen vastausten perusteella kuulun :D

sitten niistä tienesteistä: kuulun omasta mielestä ahkeriin vastaajiin ja kaksinumeroisena ovat tienestit pysytelleet toistaiseksi kuukautta kohti :)
 
vierailija
Aiemmin europaneeliin kävi samat tunnukset kuin muihinkin paneeleihin, nyt piti tehdä uudet. Ilmeisesti muuttunut viime vuonna, nyt palkkiot sai kotiutettua paypaliin tai superlahjakorttina.
 

Yhteistyössä