Vaihtelee tosi paljon. Parhaista saa lahjakortit muutamassa päivässä, osassa joutuu odottamaan kuukaudenkin.Minulla takana jäsenyyttä muutamissa sivustoissa muutama vuosi. Palkkiot tulevat ajallaan (paypaliin heti, lahjakortit muutamassa viikossa)
kaikki nuo linkit, missä lukee jossain kohden refer, saa linkittäjä itselleen jotain, kun tulee uusi käyttäjä hänen kauttaanKuinka moni teistä on mainostamassa jonkin tahon leivissä näitä mielipidepaneeleita, jos saan kysyä?.
kummasti sivujen tileillä lojuvat pisteet ovat jatkuvasti inflaation kourissa aina joutuu näkemään entistä enemmän vaivaa että saisi edes vitosen lahjakortin!!Muutaman vuoden kokemuksella voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen täysin - niissä jotka maksavat euroina on paljon helpompi olla jäsenenä kun näkee tarkasti montako euroa paneelin tililleni on kertynyt. Ei tarvitse ruveta tekemään mitään muunnoksia piste-euro välillä.
Ja vaikka et olisi lähetetyn kyselyn kohderyhmää, usein paneeli tarjoaa täytettäväksi uutta kyselyä jonka kohderyhmää olet.kannattaa kirjautua jokaiseen paneeliin ja täyttää kaikki omat tiedot mahdollisimman tarkasti ja määritellä samalla montako kyselyä saa lähettää
onko joku kokeillut tätä?cint:in paneeleihin oli tullu android sovellus, kannattaa ladata!
Juuri näin teen minäkin. Suosikkini on www.m3panel.fi se on myös ainoa joka maksaa myös kyselyistä joita et täytä kokonaan.Mulla on tapana iltasella telkkua katsella vastata näistä tulleisiin kyselyihin, olen todennut tehokkaimmaksi tavaksi
Muissa sivuissa saa usein mahiksen täyttää toinen kysely johon voisit alkukysymysten perusteella sopia paremmin!Juuri näin teen minäkin. Suosikkini on www.m3panel.fi se on myös ainoa joka maksaa myös kyselyistä joita et täytä kokonaan.
näin näkyy olevan noissa euroja maksavissa!Muissa sivuissa saa usein mahiksen täyttää toinen kysely johon voisit alkukysymysten perusteella sopia paremmin!
latasin eilen ja ihan hyvin toimionko joku kokeillut tätä?
alussa toimi väähn huonosti ipadilla mutta vasta tuli päivitys ja ongelmat korjautuicint:in paneeleihin oli tullu android sovellus, kannattaa ladata!