No käy toi näinkin, siinähän tulee silmänruokaa kivasti samallaMister, ou nou. En raaski. Mä pesen ja toinen voi tehdä sillä välin vaikka herkkuruokaa.
No käy toi näinkin, siinähän tulee silmänruokaa kivasti samallaMister, ou nou. En raaski. Mä pesen ja toinen voi tehdä sillä välin vaikka herkkuruokaa.
Oot super jo nyt.Tiiättekö sen tunteen kun oot ollu jotain 6 vuotta ilman paniikkikohtauksia, mut sit saat semmosen kesken ylioppilaskokeen? Kirjosin kohtauksen jälkeen puolessatoista tunnissa esseen ja opettajan antamat alustavat pisteet 40/60. En osaa päättää oonko superkirahvi vai meenkö uusimaan syksyllä.
Tsemppiä sulle sinne kirjoituksien keskelle ! Ole ylpeä ittestäs jo nyt ...Tiiättekö sen tunteen kun oot ollu jotain 6 vuotta ilman paniikkikohtauksia, mut sit saat semmosen kesken ylioppilaskokeen? Kirjosin kohtauksen jälkeen puolessatoista tunnissa esseen ja opettajan antamat alustavat pisteet 40/60. En osaa päättää oonko superkirahvi vai meenkö uusimaan syksyllä.
Oot super jo nyt.
Loput aineet odottaa syksyä. luojan kiitos. Ei pystyis kyl repeemään tän kevään aikana enää yhtään enempään. Nyt koitan tapella noitten muiden koulujuttujen ja ennakkotehtävien kanssa. Kesätöiden metsästyskin on päällä samaan aikaan. En oo ihan tyytyväinen tohon tulokseen, mut on se olosuhteisiin nähden ihan ok. Kattoo nyt jaksanko uusia vai riittäiskö toi.Tsemppiä sulle sinne kirjoituksien keskelle ! Ole ylpeä ittestäs jo nyt ...
Ei oikein ole ollut aikaa olla täälläKas, Bootykin pitkästä aikaa. Moi.
Moikka!Ei oikein ole ollut aikaa olla täällä
Tuitui ihanaMoikka!
Käyttekö virpomassa? Täällä alkaa olla risut valmiita.Tuitui ihana
Ei. Ei kuulu meidän perinteisiin juttuihin.Käyttekö virpomassa? Täällä alkaa olla risut valmiita.
Meillä muksu kokeili ekan kerran viime vuonna. Haluaa mennä uudestaan tänä vuonna. Käydään muutamilla tutuilla tässä lähellä.Ei. Ei kuulu meidän perinteisiin juttuihin.
Viisaasti tehty tuon hajauttamisen kanssa . Ja elä vielä manaile tulostasi, kattelet rauhassa - jos näyttää ja jää harmittamaan, niin sitten uusit .Loput aineet odottaa syksyä. luojan kiitos. Ei pystyis kyl repeemään tän kevään aikana enää yhtään enempään. Nyt koitan tapella noitten muiden koulujuttujen ja ennakkotehtävien kanssa. Kesätöiden metsästyskin on päällä samaan aikaan. En oo ihan tyytyväinen tohon tulokseen, mut on se olosuhteisiin nähden ihan ok. Kattoo nyt jaksanko uusia vai riittäiskö toi.
Toivotan lapsoselle karkkirikasta päivääMeillä muksu kokeili ekan kerran viime vuonna. Haluaa mennä uudestaan tänä vuonna. Käydään muutamilla tutuilla tässä lähellä.
Ei jummarra, miten toi lumi jne. liittyy toisiinsa?jos saat ziraffi lunta paskamakin katolle niin iliman muuta oot voittaja
oot kyllä ihmeen sitkee sissi
Oleellistahan on se, että pääsee läpi. Muutaman vuoden päästä sillä arvosanalla ei ole mitään merkitystä.Loput aineet odottaa syksyä. luojan kiitos. Ei pystyis kyl repeemään tän kevään aikana enää yhtään enempään. Nyt koitan tapella noitten muiden koulujuttujen ja ennakkotehtävien kanssa. Kesätöiden metsästyskin on päällä samaan aikaan. En oo ihan tyytyväinen tohon tulokseen, mut on se olosuhteisiin nähden ihan ok. Kattoo nyt jaksanko uusia vai riittäiskö toi.
no te kaupunkilaiset nyt ette ymmärrä juur mtnEi jummarra, miten toi lumi jne. liittyy toisiinsa?
.. mä oon sanonu tota pääkkösjuttua esikoisellekin, poika on kuin kävelevä Bermudan kolmio....on kuulema johonkin tiettyyn naisimmeiseen tullut*viheltelee*...Poirotti tänne ja heti!
Istun koneen äärellä ja mulla on teekuppi kourassa. Tuumaan hakevani lisää teetä kannusta... niin teekuppia ei näy missään. Kadonnut kuin maan nielemänä. Enkä muista persusta penkistä nostaneeni siitä kun edellisen kupillisen hain.
Onneksi pääni on kaulalla kiinni vartalossani. Muuten mä onnistuisin hukkaamaan senkin.
Okei, se oli joku landejuttu.no te kaupunkilaiset nyt ette ymmärrä juur mtn
siis ennen maalla sanottiin ulioppilaista että lunta paskamakin katolla kun saivat valkolakkinsa
Voihan ne pisteet vielä muuttua, kattoo nyt miten käy.Viisaasti tehty tuon hajauttamisen kanssa . Ja elä vielä manaile tulostasi, kattelet rauhassa - jos näyttää ja jää harmittamaan, niin sitten uusit .
Mutta mie oon täällä susta jo niin ylpeä ! Tolla tahdonvoimallasi ja sissiydelläsi sulla on ovia avoimena vaikka ja kuinka!
...mä ehdin harmaantua ennen kuin saan viestiä lähetetyksi tällä vimpaimella*huokaisee syvään*
On niillä pyrkiessä merkitystä.Oleellistahan on se, että pääsee läpi. Muutaman vuoden päästä sillä arvosanalla ei ole mitään merkitystä.