Tuli vähän reilummin kaaliruokia. Kaalilaatikkoo kaksi isoa vuoallista ja kaalikääryleitä kolme uunipellillistä. Taitaa jäädä pakastimeen laitettavaksi vaikka jakasin kakaroille mukaan.
Kas, Bootykin pitkästä aikaa. Moi.Tuitui
Ehämmää ny herrantähen rapulaista miestä käske siivoomaan! Piti vaan oottaa että herää omia aikojaan niin en herätä millään imurilla tai sinipiikapaukkeella!Päivää kettinkiin.
Aikamoinen supermän Pitsillä. Jos meikäläinen viettää illan pikkutunneille parannellen maailmaa, niin ei minusta seuraavana päivänä ole semmoisiin pikkujuttuihin kuin siivoaminen.
Naarasotukset on toisinaan vaatimuksissaan ihangohtuuttomia. Jos mies on viime yönä urheasti parantanut kaikki maailman asiat, lukuunottamatta oman kämpän imurointia, niin se on sitten edessä seuraavana aamuna heti kun saa silmänsä auki.
On siis hetkiä, jolloin poikamiehenä olo on ihamparhautta.
No minä jo säikähdin. Onneksi suotta.Ehämmää ny herrantähen rapulaista miestä käske siivoomaan! Piti vaan oottaa että herää omia aikojaan niin en herätä millään imurilla tai sinipiikapaukkeella!
Tätä saa ladata sen seittemän kertaa ennenku ees aukeePalsta pätkii ja tykkäysnapit ovat kateissa? Vika vois olla omassa koneessani, mut kun muu netti tuntuu toimivan ihan normaalisti?
Onko muilla palstan toiminnassa häikkää?
..mä en ees tiiä oonko sisällä vai ulkona, kun tää nakkasee mut ihan kuuseen eikä ainakaan täällä tapahdu yhteyksissä niin mitään*sniif*Palsta pätkii ja tykkäysnapit ovat kateissa? Vika vois olla omassa koneessani, mut kun muu netti tuntuu toimivan ihan normaalisti?
Onko muilla palstan toiminnassa häikkää?
Mjau - nyt kiinnostuin ja kovasti. Mistä? Mä kun oon ihan surkeuksien surkee näissä hilavitkuttimissa*noloilee ja häpeilee* enkä todellakaan tartteis ku semmosen tuiki tavallisen koneen...Tuli masiinalle uusi päivitys ja latasin sen. Kone piti sen jälkeen buutata. Nyt tuntuu palstakin taas toimivan. Hyvä, että buuttauksestani oli apua muillekin.
Ja ai nii. Routamisu. Nettisurffailukelpoisen läppärin saa parilla kympillä. Se on ihan pikkuraha siitä, että ei tartte tuskailla älyluurilla ja postimerkin kokoisella näytöllä.
Ihan vaikka www.tori.fiMjau - nyt kiinnostuin ja kovasti. Mistä? Mä kun oon ihan surkeuksien surkee näissä hilavitkuttimissa*noloilee ja häpeilee* enkä todellakaan tartteis ku semmosen tuiki tavallisen koneen...
Mutta - meneehän tämä näinkin jotenki .Hitaasti ja varmasti, venytetään ja virutetaan pinnaa ja ymmärrystäni, josko jotain oppisinkin
Ei johtunut sinun koneen päivityksistä vaan ongelma oli palvelimessa jossa sivusto sijaitsee.Kone piti sen jälkeen buutata. Nyt tuntuu palstakin taas toimivan. Hyvä, että buuttauksestani oli apua muillekin.
Älä ihmeessä. Tarkoitatko, että mun koneeni päivitykset ei vaikutakaan kaksplussan tai Pentagonin servereihin?Ei johtunut sinun koneen päivityksistä vaan ongelma oli palvelimessa jossa sivusto sijaitsee.
Sateenvarjolla ei ole. Mutta annapas, kun pesen ikkunat. Heti tulee sade.Älä ihmeessä. Tarkoitatko, että mun koneeni päivitykset ei vaikutakaan kaksplussan tai Pentagonin servereihin?
Seuraavaksi tietty sanot, että jos mä unohdan sateenvarjon kotiin, niin sillä ei muka ole vaikutusta säätilaan. Ihavvarmana on.
..pistä Mistet Toffonen pesemään ikkunat*peukuttaa*,niin vallan aurinko paistaa...jos nyt sattuis oharit tekemään, niin maisemat on ainakin kohdallaan...Sateenvarjolla ei ole. Mutta annapas, kun pesen ikkunat. Heti tulee sade.
Mister, ou nou. En raaski. Mä pesen ja toinen voi tehdä sillä välin vaikka herkkuruokaa...pistä Mistet Toffonen pesemään ikkunat*peukuttaa*,niin vallan aurinko paistaa...jos nyt sattuis oharit tekemään, niin maisemat on ainakin kohdallaan...
Miten te ootte päätyny kämppiksiksi? Tunsitteko ennestään vai mitäkätä?Mulla on käynnissä testi, että kuinka kauan kämppiksen tyhjät maitopurkit ja limupullot lojuu tiskipöydällä, jos mä en koske niihin. Toistaiseks ne on ollu siinä kaksi viikkoa. Hassua kun se allaskaappi on ihan tossa alapuolella.
Ruokakin jää aina koko illaksi liedelle, kunnes illalla sanon, että kannattais laittaa toi yöksi jääkaappiin, ettet saa ruokamyrkytystä. Pannukakut se on unohtanut viikonlopuksi pöydälle. Se yks avattu suklaalevy, josta kerroin, oli pari kuukautta pöydällä.
Sain jopa kämppiksen kerran avaaman viemärin itse eikä vain toteamaan mulle "Viemäri näyttäis olevan taas tukossa." En vaan tehnyt sitä, niin se vihdoin otti ohjat omiin käsiinsä. Jäihän se homma vähän puoltiehen, mut siinä on alku.
Nykyään se ostaa joskus jopa vessapaperia tai astianpesuainetta, kun mä vaan venytän uuden ostamista tarpeeks viime tinkaan. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa tästä saadaan koulittua itsenäinen aikuinen. Imurin varressa en oo sitä tän puolen vuoden aikana tosin nähny kuin pari kertaa. Ja roskienvientireissut on laskettavissa yhden käden sormilla. Täytyy muistaa, etten koskaan mene naimisiin.
Ei sillä, etteikö mullakin olisi huonoja tapoja. Nukun pitkään ja unohdan usein kuivat pyykit telineeseen pariksi päiväksi. Mut kyl nää meidän erilaiset elämäntavat alkaa hiljalleen tympiä.