The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Aikamoinen supermän Pitsillä. Jos meikäläinen viettää illan pikkutunneille parannellen maailmaa, niin ei minusta seuraavana päivänä ole semmoisiin pikkujuttuihin kuin siivoaminen.

Naarasotukset on toisinaan vaatimuksissaan ihangohtuuttomia. Jos mies on viime yönä urheasti parantanut kaikki maailman asiat, lukuunottamatta oman kämpän imurointia, niin se on sitten edessä seuraavana aamuna heti kun saa silmänsä auki.

On siis hetkiä, jolloin poikamiehenä olo on ihamparhautta.
 
Kukkuluuruu ja päivää niin että pätkähti:)!

Hiki tässä jo ehti tulemaan sisälle kirjautumisessa ja näemmä tässä näpyttelyssäkin...vai joko tää heti herjaa/ suosittelee mua pysymään pois laadukkaasta seurasta...

No, tässäpä kuitenki oon :)! Lauantai- iltapäivässä jo menossa ja ihan rennolla meiningillä - toivottavasti sullakin leppoisaa olemista :)
 
Päivää kettinkiin.

Aikamoinen supermän Pitsillä. Jos meikäläinen viettää illan pikkutunneille parannellen maailmaa, niin ei minusta seuraavana päivänä ole semmoisiin pikkujuttuihin kuin siivoaminen.

Naarasotukset on toisinaan vaatimuksissaan ihangohtuuttomia. Jos mies on viime yönä urheasti parantanut kaikki maailman asiat, lukuunottamatta oman kämpän imurointia, niin se on sitten edessä seuraavana aamuna heti kun saa silmänsä auki.

On siis hetkiä, jolloin poikamiehenä olo on ihamparhautta.
Ehämmää ny herrantähen rapulaista miestä käske siivoomaan! Piti vaan oottaa että herää omia aikojaan niin en herätä millään imurilla tai sinipiikapaukkeella!
 
Palsta pätkii ja tykkäysnapit ovat kateissa? Vika vois olla omassa koneessani, mut kun muu netti tuntuu toimivan ihan normaalisti?
Onko muilla palstan toiminnassa häikkää?
..mä en ees tiiä oonko sisällä vai ulkona, kun tää nakkasee mut ihan kuuseen eikä ainakaan täällä tapahdu yhteyksissä niin mitään*sniif*

Pitänee soitella Iltasanomiin ja - lehteen*kohentelee villasukkiaan*
 
Tuli masiinalle uusi päivitys ja latasin sen. Kone piti sen jälkeen buutata. Nyt tuntuu palstakin taas toimivan. Hyvä, että buuttauksestani oli apua muillekin.

Ja ai nii. Routamisu. Nettisurffailukelpoisen läppärin saa parilla kympillä. Se on ihan pikkuraha siitä, että ei tartte tuskailla älyluurilla ja postimerkin kokoisella näytöllä.
 
Tuli masiinalle uusi päivitys ja latasin sen. Kone piti sen jälkeen buutata. Nyt tuntuu palstakin taas toimivan. Hyvä, että buuttauksestani oli apua muillekin.

Ja ai nii. Routamisu. Nettisurffailukelpoisen läppärin saa parilla kympillä. Se on ihan pikkuraha siitä, että ei tartte tuskailla älyluurilla ja postimerkin kokoisella näytöllä.
Mjau :) - nyt kiinnostuin ja kovasti. Mistä? Mä kun oon ihan surkeuksien surkee näissä hilavitkuttimissa*noloilee ja häpeilee* enkä todellakaan tartteis ku semmosen tuiki tavallisen koneen...

Mutta - meneehän tämä näinkin jotenki :).Hitaasti ja varmasti, venytetään ja virutetaan pinnaa ja ymmärrystäni, josko jotain oppisinkin:)
 
Mutta hei, oottehan olleet tänään ulkona ihastelemassa kevään tuloa :)? Täällä aurinko pilkotteli, tirpuset kujerteli ja pakkastuuli nipisteli posket punaisiksi ja....me päästiin hankiaisille :)!

...ja mä sain sukeltaa lapsuusmuistoihini, missä mm.tepsuttelin huopikkaissani kantavilla keväthangilla ja ihastelin kurkkivia pajunkissoja, hellästi niitä pienillä sormilla silittelin...kunnes huomasin tarttuneeni jälleen hiippamyssystäni risukkoon kiinni :D
 
Mjau :) - nyt kiinnostuin ja kovasti. Mistä? Mä kun oon ihan surkeuksien surkee näissä hilavitkuttimissa*noloilee ja häpeilee* enkä todellakaan tartteis ku semmosen tuiki tavallisen koneen...

Mutta - meneehän tämä näinkin jotenki :).Hitaasti ja varmasti, venytetään ja virutetaan pinnaa ja ymmärrystäni, josko jotain oppisinkin:)
Ihan vaikka www.tori.fi

Nettisurffauskoneen ei tartte olla viimeistä huutoa.
Ittelläni wanha pöytäkone sanoi ittensä irti pian tähän muuttoni jälkeen. Korvikkeksi löytyi äitikullan nurkista vanha 10" miniläppäri. Pöytäkoneesta jäi näyttö, näppäimistö ja hiiri ja miniläppäri on tossa näytön takana kansi kiinni. Hyvin pelittää nettisurffauksessa.
 
tsuferaffi
Mulla on käynnissä testi, että kuinka kauan kämppiksen tyhjät maitopurkit ja limupullot lojuu tiskipöydällä, jos mä en koske niihin. Toistaiseks ne on ollu siinä kaksi viikkoa. Hassua kun se allaskaappi on ihan tossa alapuolella.

Ruokakin jää aina koko illaksi liedelle, kunnes illalla sanon, että kannattais laittaa toi yöksi jääkaappiin, ettet saa ruokamyrkytystä. Pannukakut se on unohtanut viikonlopuksi pöydälle. Se yks avattu suklaalevy, josta kerroin, oli pari kuukautta pöydällä.

Sain jopa kämppiksen kerran avaaman viemärin itse eikä vain toteamaan mulle "Viemäri näyttäis olevan taas tukossa." En vaan tehnyt sitä, niin se vihdoin otti ohjat omiin käsiinsä. Jäihän se homma vähän puoltiehen, mut siinä on alku.

Nykyään se ostaa joskus jopa vessapaperia tai astianpesuainetta, kun mä vaan venytän uuden ostamista tarpeeks viime tinkaan. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa tästä saadaan koulittua itsenäinen aikuinen. Imurin varressa en oo sitä tän puolen vuoden aikana tosin nähny kuin pari kertaa. Ja roskienvientireissut on laskettavissa yhden käden sormilla. Täytyy muistaa, etten koskaan mene naimisiin.

Ei sillä, etteikö mullakin olisi huonoja tapoja. Nukun pitkään ja unohdan usein kuivat pyykit telineeseen pariksi päiväksi. Mut kyl nää meidän erilaiset elämäntavat alkaa hiljalleen tympiä.
Miten te ootte päätyny kämppiksiksi? Tunsitteko ennestään vai mitäkätä?
 
Terkkusii ihanii ja lämpimii saunastaaaa :)

Olipa ihanaa, olla vaan ja hengittää...ja kuunnella tirpanan höpinöitä <3..näillä mietteillä on sitten joskus aikuisena muuttamassa Lappiin, rakentaa sinne itse talon ja järjestää koiravaljakkosafareita :)..."en tiiä otanko miestä...vois kait semmonenki olla vaikka halkoja hakkaamassa.."...

:D...katellaanpas...
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä