The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ni. Meikäläisen kokkaustaidoista...
Mun siis piti tehdä munakas. En tainnu osata. Kun ei tota oikein munakkaaksi voi kutsua. Pikemminkin puolen tuuman paksuinen, paistinpannun kokoinen jauheliha-sipulipihvi jonka kananmuna sitoo yhdeksi kappaleeksi. Hyvää siit tuli silti.

Itte ku tekee saa sellaista kun tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä oon ihmetellyt sitä mullistavaa uutuutta, maitoa joka ei kiehu hellalle. Onko nykyihmisillä niin perkeleen kiire vai eikö ne osaa vahtia maidon lämpenemistä?
 
Ryhdyin vihdoin viimein syöttämään raakaruokaa kisulle! Tää on ollut mielessä jo pitkään, mutten oo jaksanu paneutua. Kävi ilmi, ettei olis tarvinnu paneutua ollenkaan. Tää on naurettavan helppoa. Raakaruoka on valmiina 25 g annospaloina uudelleensuljettavassa pussissa. Niitä voi sulatella jääkaapissa 12 h. Pussit on sen verran pieniä, etteivät täytä koko pakastinta. Ja kilohinta on vain jossain 5 e lieppeillä! Kissa on ihan hulluna kunnon ruokaan. Eipähän tarvi enää heittää tähteitä bioon. Kunhan syötän eri lihoja ja pidän huolta, että on luuta mukana, niin kaikki ok!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Ryhdyin vihdoin viimein syöttämään raakaruokaa kisulle! Tää on ollut mielessä jo pitkään, mutten oo jaksanu paneutua. Kävi ilmi, ettei olis tarvinnu paneutua ollenkaan. Tää on naurettavan helppoa. Raakaruoka on valmiina 25 g annospaloina uudelleensuljettavassa pussissa. Niitä voi sulatella jääkaapissa 12 h. Pussit on sen verran pieniä, etteivät täytä koko pakastinta. Ja kilohinta on vain jossain 5 e lieppeillä! Kissa on ihan hulluna kunnon ruokaan. Eipähän tarvi enää heittää tähteitä bioon. Kunhan syötän eri lihoja ja pidän huolta, että on luuta mukana, niin kaikki ok!
Kisuthan on yleensä ihan hulluina sisäelimiin, niinku munuaisiin ja sydämeen. Mut en oo kuullu että niit olis pakastetuissa annospusseissa?
 
Huomenta ketjuun. Kisaa ei antanut nukkua pitempään. o_O:confused:

Meillä kisut syö osittain raakaruokaa ja tykkäävät kovasti. Osittain laadukasta eläinkaupan ruokaa ja raksuja vähän.
 
Huomenia!

En tiä, mistä johtuu, mutta saunatuvalla nukkuu paljon paremmin.

Ruoasta vielä, että on kyllä uusavuttomuuden huippu, jos ostaa valmismunakkaan. Ja mun kisuvainaa rakasti pieneksi pilkottua sydäntä. (ja piimää latkittun suoraan mun lasista)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä