Mitä sitä turhaan,jos ei tarvii lähtee mihinkään.Jokohan sitä tarttis pukee päivävaatteet ylle
Mitä sitä turhaan,jos ei tarvii lähtee mihinkään.Jokohan sitä tarttis pukee päivävaatteet ylle
juu, ei me paheksuta vaikka yinksu palstailis nakkenaMitä sitä turhaan,jos ei tarvii lähtee mihinkään.
En mää tiiä vielä oonko lähössä jonnekin.Mitä sitä turhaan,jos ei tarvii lähtee mihinkään.
juu, ei me paheksuta vaikka yinksu palstailis nakkena
Ex- rouvakulta toisinaan ilmoitti tehnensä ruoan omasta päästään.Sit voisin sanoo että äiti on tän tehnyt täydestä sydämestä
Kyl tuolla tarkenee vähemmälläkin
Ehän mä nyt sentäs sellasta kehtais
No laitat päälle,jos lähet jonnekkin.En mää tiiä vielä oonko lähössä jonnekin.
Kehtaat sie
Ehän mä nyt sentäs sellasta kehtais
Luin että Herra nukkui. Mietin että sun on myös syytä piipahtaa suviseuroissa.Auts,jalka puutui kun Hertta nukkui jalan päällä. Päikkärit nukuttu kahvin ja pannarin jälkeen. Hyvää pannaria tuli.
Tulee mieleen yks frendi joka käyttää ihan samaa, paitsi että lihanuijaa kaikki haluu. Sit raivontolas ainoa iskulause "anna pilluu, mie tiiän et siul on!" Irtoo sillä, ihme kyllä
Pikku Kakkosen loppumetrit. Mököttävä esimurkku.Poirotti. Teetä ja kinkkuleipää.
Sanopa ronskista reisistä! Hänellä on ne!Kyl tuolla tarkenee vähemmälläkin
Sanopa ronskista reisistä! Hänellä on ne!
Toi SMKL on täälläkin melko yleinen sapuska.Pikku Kakkosen loppumetrit. Mököttävä esimurkku.
Kohta pannulle Sitä Mitä Kaapista Löytyy.
...mutta toi on yllätyksellinen, helppo ja nälän pois karkoittavaToi SMKL on täälläkin melko yleinen sapuska.
Ja kun sotkee hyviä aineksia yhteen, niin eihän siitä VOI tulla pahaa?...mutta toi on yllätyksellinen, helppo ja nälän pois karkoittava
Eli ainakin hetkellistä hyvää oloa tarjoava, kelpaa hyvin mulle
Tämäpä totta ! SMKLssä on tosiaankin riskit löytää erikoisia makuyhdistelmiä ja -elämyksiä...Ja kun sotkee hyviä aineksia yhteen, niin eihän siitä VOI tulla pahaa?
Sitäpaitti harva on maistanut mansikkahilloa hernesopassa.