The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
HEI BEIJBEEET MOIMOIMOIII OLIKO IKÄVÄ TAAS OLIKO ISO IHANA IKÄVÄ OLI NII BEIJBEEET UUU UUUUU NAMINAMI BEIJBEEET IKÄVÄ OLI MULLAKI TEITÄÄ IHA IHANAAA BEIJBEEEET UUUUUUU OOTTE IHANIII BEIJBEEEET UUUUUU UUUUUUU MAMINNAMIA MEILLE KAIKILLE IHANAAA UU UUUUU BEIJBEEEET OON TÄÄLLÄ TAAS BEIJBEEET OLIKO IKÄVÄ OLIKO ISO IKÄVÄ OLI NIII ISO IKÄVÄ UH BEIJBEEEEEEET<3<3<3<3<3<3​
 
Auts,jalka puutui kun Hertta nukkui jalan päällä. Päikkärit nukuttu kahvin ja pannarin jälkeen. Hyvää pannaria tuli.
 
Lorun loppu
Tulee mieleen yks frendi joka käyttää ihan samaa, paitsi että lihanuijaa kaikki haluu. Sit raivontolas ainoa iskulause "anna pilluu, mie tiiän et siul on!" Irtoo sillä, ihme kyllä:D

Lapsuudestani 60-luvulta muistan lorun, jota äitini usein hoki saunasta tultuaan: Huhhuijaa, mont muijaa, kaikki tarttis nahkanuijaa! Toinen, samanlainen loru oli: Halituli hittuun, piru meni vittuun... Lorujen loppua en muista.
 
Mä tein ehkä maailman pahinta ruokaa.

Pottua, porkkanaa ja säilykelihaa pannulla pieninä kuutioina. Tuotos sekä näytti että haisi kaninruoalle. Yöks. :sick:

Aina ei kaapista löydy ja kauppaankaan ei jaksa.

Hyvittelin itseäni (mies älysi olla koskematta pöperöön) leipomalla banaanikakun joka nyt uunissa tuoksuu. Tuunasin vielä suolamanteleilla, rusinoilla ja suklaanpaloilla.
 
Päivää kaikille:)!
Viikko mennä viuhahti ja ite sen mukana. Olo on kuin Herra Hakkaraisella, joku näemmä nukkuu eri hyvin mun unikuvia katsellen *ärrmurr*

Mutta onko ulkona hieno auringonpaiste <3....ooon!!! Nessu meinas tosi lähteä aamulla tästä naamavärkistä irti, pakkastuulen pirulainen, mutta tossa toi nyt kummiskin keikkuu..

Otetaanpa iisiä perjantai- iltaa/päivää ja nautitaan viikonloppuun sujahtamisesta:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hei muuten.

Mä sain tänään silityslaudan! (tai siis pyysin miestä tuomaan anttilasta ko se kävi siinä vieressä hammaslääkärissä)

Mulla on ensimmäitä kertaa yli nelkytvuotiaan elämäni aikana sekä silityslauta että -rauta! Oonkohan mä nyt aikuinen vai vaaditaanko siihen mankeli lisäksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä