Täälläpä tapahtuu iloisia asoita, haamuja, plussia, hymynaamoja, hedelmöittyneitä muniksia, onnistuneita punktioita, onnea kaikille matkaan
Darnin kuulumisia odottelen
Darnin kuulumisia odottelen
Mitäs sitä piinaa turhaan lievittämään, otetaan "ilo" irti piinailuun kun kerta tänne asti on päästy!Tupsuli no johan, alotit sit kunnnon piinailun!!! Itse en oo kyllä one steppeihin ole mitään viivanpaikkoja saanut..että josko se
Jes, hyvä Nennalii että hymy löytyi!
Darnille tsempit siirtoo ja icsi mamako:lle peukut hyvään hedelmöitys tulokseen..
http://aijaa.com/3xFtlr
Nyt meni mielenkiintoiseksi... Tein tunnin pidätyksellä 10 One Stopin ja 25 Pregcheckin, jälkimmäisessä minun mielestä punertava haamu, herkeämättä ei mitään, ehkä ihan hailura viivanpaikka... Miten se on mahdollista? Toivotaan, että siellä jotain tapahtuu...
Joo, niin minäki muistan lukeneeni tuota samaa Sofi One Stepistä. Aion nyt verrata vaan noita PC:ta, huomenna uutta testipakettia hakemaan! En uskaltanut vielä näyttää puolisolle, jos testi onki viallinen ja jotenkin se Pregnyl vielä näkyisTupsuli ne herkät testit on yleensä kaikkea muuta kuin herkkiä. Jos tuo on vielä sofi one step niin menee ihan linjassa tuon PC:n kanssa. Eli antaa tosi paljon hailumpaa viivaa ja myös tummuu paljon hitaammin päivien saatossa. Tuossa PC:ssä on ihan väriä kyllä joten jeeee
Mulla on tiistaina iltapäivällä siirto, toivottavasti. Meillä on vaan yksi pieni, kaksipäiväisenä pakastettu tyyppi siellä..toivottavasti selviää sulatuksesta ja toivottavasti nyt päästäis sinne asti muutenkin!Hipsunpöpsy tovottavasti sinäkin pääset siirtoon, milloin sulla on käynti? Noihin kortisooni asioihin en osaa mitään sanoa, kun ei mitään kokomusta. Mutta tosiaan mulla oli ihan mini tuhru siirto aamuna, mutta ei ilm. ollut kohdusta tulevaa..