The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jos siivoilisi tänään saunatuvan, niin huomenna voisi yöpyä siellä kun pitäisi olla lämmintä.
Huomenta minultakin! Nyt moni huokailee sun mökille, joten laitanpa yhden tosi edullisen, aika keskellä Suomea - matkan varrella, jos autoilee - ja saunakin löytyy. Upea paikka joka tapauksessa, mutta moni ei ehdi poiketa. Mun mielestä edullinenkin - eikä tämä ole mainos! Se on kysymys, onko hinnasto oikea?
 
vierailija
Mun mielestä toi on ihan edullinen. MUTTA kun ei ole omaa saunaa, jäisi vuokraamatta.
Joo, niissä isommissa taisi olla, mutta erikseen on sitten pari saunaa, joita voi käyttää yleensä 50min tai varata ennakkoon pidemmäksi aikaa. Karavaanareilla on oikeus saunoa jäsenhintaa, joten se mutkistaa noita systeemeitä. ("Perhesauna; yleinen sauna
Leirintäalueilla etukäteen varattavissa oleva sauna, jonka saa määräajaksi oman perheen käyttöön. Yleinen sauna lämpiää koko leirintäalueen asukkaille. Miehet ja naiset saunovat omilla vuoroillaan.") Monenmonta tosi kivaa, siistiäkin, saunaa on olemassa, eikä aina edes kallis, kun kaikki toimii. Toisaalta ne ei ole ollenkaan vertailukelpoisia--- se iso sauna ei ole yhtä kiva eikä varsinkaan sellainen lauma... Tuossa olisi paranneltavaa paljon, mutta myös busineksen paikka: pyykinpesun vois tehdä joku muu siellä vastaanoton lähellä sillaikaa, kun porukka on saunomassa. Eriasia, miten ne sieltä saa pois, jos ei ymmärrä itse lähteä ja viihtyy liian hyvin -sellaiseenkin on törmätty:confused:
Enkä ala kehumaan tässä! Yks aivan ihana saarisauna lopetettiin, kun siihen rakennettiin rivitaloalue. Harmittaa vieläkin, kun se vaan oli niin ihana, koko saari tunniksi eikä se ollut kallis, vaikka olis ollut kauemminkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Päi ja vää the kettinkiin.
Kannatettvat asiat hoidettu ja ämpärillinen kahvia juotu.

Kirjakassiin hyppäsi tänään mm.
Tervo - Orhana
Michael Moore - Tyhmät valkoiset miehet
Sun Myung Moon - Rauhaa rakastavana maailmankansalaisena
Higgins - Kotka on laskeutunut
ja sit pari Remestä ja Marklundia
 
Iltaa muruille :love:
Päivällinen syöty, parin tunnin lepo+ emmerdale ja sitten lenkki prismaan ja pakettit hakemaan. :)

Prk ei pääsy aamulla leipomaan töissä,kun opiskelijapojat oli vallannu keittiön. o_O:D
Mokomat teki viellä kuivaa mokkapalaa:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä