Meillä menee 24 litraa cokista viikossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainoa mahdollinen? Kuka sellaista on väittänyt? Riittää, että on yksi monista, jotka aiheuttavat ongelmia. Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että tahallaan tuhoaisin ainutkertaista elimistöäni.
Älkää oikeesti jaksako...cokis kalorittomana on niin mitätön pahe ja ei oo edes oikeita tutkimuksia että aiheuttaisi yhtään mitään. Just muuten oli sellanen tutkimus jossa todettiin ettei makeutusaineet lihota mut sokeri lihottaa. Nolla kaloria on nolla kaloria vaikka on ihan hirveä pakko koko ajan jankuttaa ettei muka ole.
 
vierailijatartartar
Älkää oikeesti jaksako...cokis kalorittomana on niin mitätön pahe ja ei oo edes oikeita tutkimuksia että aiheuttaisi yhtään mitään. Just muuten oli sellanen tutkimus jossa todettiin ettei makeutusaineet lihota mut sokeri lihottaa. Nolla kaloria on nolla kaloria vaikka on ihan hirveä pakko koko ajan jankuttaa ettei muka ole.
Se lihominen on pienin ongelma mitä tuosta voi seurata. En nyt jaksa alkaa kaivelemaan niitä tutkimuksia mitä colajuomat keholle tekee, provohan tämä on.
 
vierailija
Se lihominen on pienin ongelma mitä tuosta voi seurata. En nyt jaksa alkaa kaivelemaan niitä tutkimuksia mitä colajuomat keholle tekee, provohan tämä on.
Ei tää mikään provo ole. Sä olet provo ja kaikki ne jotka liioittelee cokiksen vaikutuksia. Tosi pieni ja mitätön pahe jonka käyttämistä ei todellakaan aiota lopettaa. Nää sanat kaikille niille jotka rakastaa cokista. Aiheena oli cokiksen juominen eikä se mitä joku hörhö siitä tykkää. Voidaan kattoa vaikka kuinka monta juomaa ja ruokaa joista saa epäterveellisen.
 
vierailija
Ainoa mahdollinen? Kuka sellaista on väittänyt? Riittää, että on yksi monista, jotka aiheuttavat ongelmia. Minä en ainakaan ole niin tyhmä, että tahallaan tuhoaisin ainutkertaista elimistöäni.
Ihan sama mulle, vaikka juotkin meidänkin edestä, kun ei sitä asiaa voi kuitenkaan muuttaa. Siinä zerossa - oliko samaa vai eri merkkiä, en tiedä - on arominvahvennetta, mistä tulee migreeni. Mut nyt vaan on niin, et se on jokaisen oma asia. Me ostetaan sillä rahalla luomuhunajaa eikä limukoita ollenkaan, Ne fosfaatit limukoissa aiheuttavat ravinteiden imeytymistä. Samoja aineita on suolistontyhjennysjuomassa Phosporalissa, joka on aiheuttanut munuaisvaurioita! Eipä sekään ketään hidasta, kun esim Holby Cityssä kirurgit saavat tuplapalkkaa elinsiirto-osastoilla, osa-aikaisena. Se, kun sen uuden munuaisen saa, onkin oma pelinsä. Munuaisethan täytyy erikseen kieltää, jos ei halua luovuttaa niitä. Mut se on sen ajan murhe - eikä edes mun. t.paula
 
vierailija
Tavallista cokista en pysty juomaan kuin lasillisen, kun alkaa tökkimään, mutta Rainbow:n tai Xtran Light cokis maistuu paljon paremmalta (mitä en olisi itsekkään alunperin uskonut) ja sitä juon helposti 1,5l päivässä jos sille päälle satun. Onneksi se on halpaa, mutta en kyllä sitäkään suosittele liikaa, vaikka vähäkalorinen onkin.
 
vierailija
Älkää oikeesti jaksako...cokis kalorittomana on niin mitätön pahe ja ei oo edes oikeita tutkimuksia että aiheuttaisi yhtään mitään. Just muuten oli sellanen tutkimus jossa todettiin ettei makeutusaineet lihota mut sokeri lihottaa. Nolla kaloria on nolla kaloria vaikka on ihan hirveä pakko koko ajan jankuttaa ettei muka ole.
Oletko tosiaan niin tollo, ettet vieläkään ymmärä, että kaloreista ja lihomisesta ei ole kyse, kun kokiksen synnyttämistä vaurioista elimistössä puhutaan?
 
vierailija
Ihan sama mulle, vaikka juotkin meidänkin edestä, kun ei sitä asiaa voi kuitenkaan muuttaa. Siinä zerossa - oliko samaa vai eri merkkiä, en tiedä - on arominvahvennetta, mistä tulee migreeni. Mut nyt vaan on niin, et se on jokaisen oma asia. Me ostetaan sillä rahalla luomuhunajaa eikä limukoita ollenkaan, Ne fosfaatit limukoissa aiheuttavat ravinteiden imeytymistä. Samoja aineita on suolistontyhjennysjuomassa Phosporalissa, joka on aiheuttanut munuaisvaurioita! Eipä sekään ketään hidasta, kun esim Holby Cityssä kirurgit saavat tuplapalkkaa elinsiirto-osastoilla, osa-aikaisena. Se, kun sen uuden munuaisen saa, onkin oma pelinsä. Munuaisethan täytyy erikseen kieltää, jos ei halua luovuttaa niitä. Mut se on sen ajan murhe - eikä edes mun. t.paula
Voisitko kertoa kaikki mitä sä syöt ja juot?? Juot sä koskaan alkoholia tai kahvia ja maitokin on jo todettu haitalliseks.
 
vierailija
Voisitko kertoa kaikki mitä sä syöt ja juot?? Juot sä koskaan alkoholia tai kahvia ja maitokin on jo todettu haitalliseks.
No luomuvalkkaria Ginger-alella laimennettuna, jos voi valita, mut saksalainen olut Adlerkönig das Echte Hell, jossa on patenttikorkki (mutta ei sen korkin takia), Mundo-luomukahvia luomutäysmaidolla laimennettuna ja sitä samaa maitoa ruoanlaittoon, mut limukoita en juo koskaan muutenkaan. Kuka väittää luomumaitoa haitalliseksi, täytyy olla väärässä, sillä ne myrkyt jää lehmän maksaan - maksaa en sit syökään! Mutta muutoin makeutukseen luomuhunajaa eikä missään tapauksessa luomusokeria, koska siitä tulee migreeni. Mut ruokaa menee tietysti lisäksi - tuolla toisaalla olenkin kertonut munakkaista ja muusta. Tässä hieno elokuva teille:
http://www.ciber.science.uwa.edu.au/blog/?page_id=24
Mulla oli lukion jälkeen 5 vuoden ajan mehiläisiä, suosittelen muillekin!
 
vierailija
Ihan sama mulle, vaikka juotkin meidänkin edestä, kun ei sitä asiaa voi kuitenkaan muuttaa. Siinä zerossa - oliko samaa vai eri merkkiä, en tiedä - on arominvahvennetta, mistä tulee migreeni. Mut nyt vaan on niin, et se on jokaisen oma asia. Me ostetaan sillä rahalla luomuhunajaa eikä limukoita ollenkaan, Ne fosfaatit limukoissa aiheuttavat ravinteiden imeytymistä. Samoja aineita on suolistontyhjennysjuomassa Phosporalissa, joka on aiheuttanut munuaisvaurioita! Eipä sekään ketään hidasta, kun esim Holby Cityssä kirurgit saavat tuplapalkkaa elinsiirto-osastoilla, osa-aikaisena. Se, kun sen uuden munuaisen saa, onkin oma pelinsä. Munuaisethan täytyy erikseen kieltää, jos ei halua luovuttaa niitä. Mut se on sen ajan murhe - eikä edes mun. t.paula
Jaa että se onkin huono asia. Luulin että ravinteiden kuuluukin imeytyä mutta näköjään tällä palstalla oppii aina uutta.
 
vierailija
Ihan sama mulle, vaikka juotkin meidänkin edestä, kun ei sitä asiaa voi kuitenkaan muuttaa. Siinä zerossa - oliko samaa vai eri merkkiä, en tiedä - on arominvahvennetta, mistä tulee migreeni. Mut nyt vaan on niin, et se on jokaisen oma asia. Me ostetaan sillä rahalla luomuhunajaa eikä limukoita ollenkaan, Ne fosfaatit limukoissa estävät ravinteiden imeytymistä. Samoja aineita on suolistontyhjennysjuomassa Phosporalissa, joka on aiheuttanut munuaisvaurioita! Eipä sekään ketään hidasta, kun esim Holby Cityssä kirurgit saavat tuplapalkkaa elinsiirto-osastoilla, osa-aikaisena. Se, kun sen uuden munuaisen saa, onkin oma pelinsä. Munuaisethan täytyy erikseen kieltää, jos ei halua luovuttaa niitä. Mut se on sen ajan murhe - eikä edes mun. t.paula
Kiitos Sinulle, joka huomasit tuon ison virheen!
Ajatuksissa oli silloin varmaankin se, kun possunlihaan ruiskutetaan fosfaattia, saadaan samalla imeytymään runsaasti vettä. Samoja aineita, monilla eri nimillä ja koodeilla. Mutta nyt ei ole aikaa siihen enempää.
 
vierailija
No luomuvalkkaria Ginger-alella laimennettuna, jos voi valita, mut saksalainen olut Adlerkönig das Echte Hell, jossa on patenttikorkki (mutta ei sen korkin takia), Mundo-luomukahvia luomutäysmaidolla laimennettuna ja sitä samaa maitoa ruoanlaittoon, mut limukoita en juo koskaan muutenkaan. Kuka väittää luomumaitoa haitalliseksi, täytyy olla väärässä, sillä ne myrkyt jää lehmän maksaan - maksaa en sit syökään! Mutta muutoin makeutukseen luomuhunajaa eikä missään tapauksessa luomusokeria, koska siitä tulee migreeni. Mut ruokaa menee tietysti lisäksi - tuolla toisaalla olenkin kertonut munakkaista ja muusta. Tässä hieno elokuva teille:
http://www.ciber.science.uwa.edu.au/blog/?page_id=24
Mulla oli lukion jälkeen 5 vuoden ajan mehiläisiä, suosittelen muillekin!
Toi menee liian pitkälle...ei mikään ihme että valitit mulle cokiksesta koska valittaisit melkein kaikesta.
 
vierailija
Hei, tota mä en ymmärrä. Siis kahvin riippuvuuden kyllä mutta ensinnäkin kuinka joku voi oikeesti juoda cokista 24 litraa viikossa?? Apua, sitä sokerin ja hiilihapon määrää. Muista ylimääräisistä mönjistä puhumattakaan. Mahtaa hampaat ja kiilteet olla hyvässä kunnossa...
Mä en edes voi juoda cokista kun se maistuu niin elttaantuneelle.
Paras janojuoma on vesi. Mun mielestä.
 

Yhteistyössä