The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
1. En tiedä, itse asiassa en tiedä mitä tarkoitat: Tarkenna
2. Kaikesta muusta ulkoasuista valitettiin niin nostivat kädet ylös ja valitsivat neutraalin valkoisen
3. Ei kysytä. Henkinen selkäranka ei anna myöten että omat ideat lytättäisiin.
4. Ei tä kait pinkki ollut? Ettet vain ollut pössytellyt sinä iltana?
5. Sitä Sinun pitää kysyä itseltäsi mutta hauskaa että tulit edes piipahtamaan :)
edit.
6. En tiedä
Aika tyhjentävä vastaus.

Tervetuloa Lettuperkele!
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Kaikki meni varmaan taas nukkumaan jo. Meillä oli työpalaveri ja se venyi vähän myöhäiseksi. Mutta oli kiva ja kannustava jutustelutuokio :) Ja palkka nousi 1,18 e/h! o_O

Kaveri kertoi ton kissajutun nyt ja se oli kuten arvelinkin. Saman maatilan muista kissoista on vahva epäilys, että on fiv. No, se ei kuitenkaan tarkoita, että tällä välttämättä on se. Eikä sille oikeastaan mitään voi jos on. Johonkin me kaikki kuitenkin lopulta kuollaan, ja hyvä että jotkut saavat lähteä kärsimättä kauan. Oli miten oli, tarjoan tolle hyvän elämän ja nautitaan jokaisesta yhteisestä päivästä. Tähänhän mä varauduinkin, kun otin vahinkopennun maatilalta.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki meni varmaan taas nukkumaan jo. Meillä oli työpalaveri ja se venyi vähän myöhäiseksi. Mutta oli kiva ja kannustava jutustelutuokio :) Ei väsytä yhtään ja huomenna pitäis kuitenki taas viiden seutuvilla herätä.

Kaveri kertoi ton kissajutun nyt ja se oli kuten arvelinkin. Saman maatilan muista kissoista on vahva epäilys, että on fiv. No, se ei kuitenkaan tarkoita, että tällä välttämättä on se. Eikä sille oikeastaan mitään voi jos on. Johonkin me kaikki kuitenkin lopulta kuollaan, ja hyvä että jotkut saavat lähteä kärsimättä kauan. Oli miten oli, tarjoan tolle hyvän elämän ja nautitaan jokaisesta yhteisestä päivästä. Tähänhän mä varauduinkin, kun otin vahinkopennun maatilalta.
Kaikki ei ole vielä nukkumassa (puhun tietenkin itsestäni).
Se on kuitenkin vain elukka, kyllä, elukka.
Sanon näin vaikka olen itse koiraihminen ja nyt vihdoinkin on itselläkin koira ja tottakai jotenkin rakastan sitä. Silti se on elukka joka esim jos puris jotakin lastani niin ei näkisi seuraavaa päivää.
Ymmärrän kyllä tuon sairauden takia jos menee pois niin silleen surettaa enempi.
Tuo mitä viimeiseksi sanoit niin on silleen sydäntäriipaisevaa mutta oikeaa toimintaa tietenkin. Jos tietää että kohta, kohta.. On siinä vaikiaa olla.
Jaa en huomannutkaan tuota että saattais olla että eis olekkaan? Toivottavasti ei ole.
 
Kaikki ei ole vielä nukkumassa (puhun tietenkin itsestäni).
Se on kuitenkin vain elukka, kyllä, elukka.
Sanon näin vaikka olen itse koiraihminen ja nyt vihdoinkin on itselläkin koira ja tottakai jotenkin rakastan sitä. Silti se on elukka joka esim jos puris jotakin lastani niin ei näkisi seuraavaa päivää.
Ymmärrän kyllä tuon sairauden takia jos menee pois niin silleen surettaa enempi.
Tuo mitä viimeiseksi sanoit niin on silleen sydäntäriipaisevaa mutta oikeaa toimintaa tietenkin. Jos tietää että kohta, kohta.. On siinä vaikiaa olla.
Jaa en huomannutkaan tuota että saattais olla että eis olekkaan? Toivottavasti ei ole.
Juu eläinhän se vain, ei ole esim. lapseen verrattavissa. Mutta silti se on mun pikkuinen, joka luottaa, että pidän siitä huolta. Mä olen hyvä panikoimaan ja ekasta viestistä sai kai aika pahan mielikuvan. On siis kai vähän 50-50, onko sitä tartuntaa vai ei. Joka tapauksessa sehän yleensä puhkeaa vasta myöhäisellä iällä, niin ei se mitään muuta. Ahdisti vain, kun kaveri ei voinut suoraan kertoa koko juttua, vaan jätti mut pimentoon.
 
Juu eläinhän se vain, ei ole esim. lapseen verrattavissa. Mutta silti se on mun pikkuinen, joka luottaa, että pidän siitä huolta. Mä olen hyvä panikoimaan ja ekasta viestistä sai kai aika pahan mielikuvan. On siis kai vähän 50-50, onko sitä tartuntaa vai ei. Joka tapauksessa sehän yleensä puhkeaa vasta myöhäisellä iällä, niin ei se mitään muuta. Ahdisti vain, kun kaveri ei voinut suoraan kertoa koko juttua, vaan jätti mut pimentoon.
On tietenkin sun pikkuises, toi mun koira on mun pikkuinen- ihastuttavan raivostuttava tapaus.
Toivotaan että ei ole tartuntaa, voisiko olla että veisit sen testeihin?
Sitten tietää sitten.
 
vierailija
Kaikki meni varmaan taas nukkumaan jo. Meillä oli työpalaveri ja se venyi vähän myöhäiseksi. Mutta oli kiva ja kannustava jutustelutuokio :) Ja palkka nousi 1,18 e/h! o_O

Kaveri kertoi ton kissajutun nyt ja se oli kuten arvelinkin. Saman maatilan muista kissoista on vahva epäilys, että on fiv. No, se ei kuitenkaan tarkoita, että tällä välttämättä on se. Eikä sille oikeastaan mitään voi jos on. Johonkin me kaikki kuitenkin lopulta kuollaan, ja hyvä että jotkut saavat lähteä kärsimättä kauan. Oli miten oli, tarjoan tolle hyvän elämän ja nautitaan jokaisesta yhteisestä päivästä. Tähänhän mä varauduinkin, kun otin vahinkopennun maatilalta.
Mutta kun syy voi olla tässäkin - onhan emo pyydystänyt hiiriä siellä ympäristössä kuitenkin? Katso:
http://yle.fi/uutiset/jyrsijamyrkyt_kulkeutuvat_suomalaisiin_petoelaimiin_altistuminen_yleisempaa_kuin_keski-euroopassa/8733851?origin=rss
 
Huomenii. Silmät ihan turvoksissa ja vähätkin ripset siis tökkivät luomia ja ärsyttävät lisää. Ilmeisesti myös siitepölykausi on alkamassa koska niitä kutittaa.

Kortisoni, leppä ja paju joutaisivat romukoppaan. (n)
 
Huomenta/ päivää. :) Hyvää perjantaita.
Tibis halaus, mikä on vointi ?

Mulla on heinä,koivu, kuusi, kissa,koira,hevonen,pölypunkki ja mitähä muuta viellä + astma
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä