The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Myöhäiset treenit tänään niin ranskalaiset uunissa ja kanafile suikaleita kermassa hauduttaen. Salaattia että edes jotain ns. hyvää :D Tai kanahan on terveellistä. On se kermakin (y) kunhan katsoo että ei ole sakeuttamisaineita eli pelkkää kermaa ja kaikki rasvat tallella.

Meidän pa**an uunin kanssa nuo ranskikset ei kyllä ole pikasafkaa, menee melkein tunti vajaan kilon nukettamisessa siellä.
Valmisteluiltansa helppo, menee noin 5min ja kaikki on valmiina kunhan ranskalaiset kypsyy.
Itselle lisäsin cheddaria raasteena päälle, lidlistä sitä punertava pussi kova cheddari. Maiskis. Mustapippuria ja oliiviöljyä salaatin päälle hieman+sitruunamehua tilkka tai ka.. kolme. Mustia oliiveja otin kans, osa lapsistakin otti.

edit. tätä juustoa:
 
Mjaa klo 22 alkais neloselta the Heat: Pacino, deNiro
Noin ysiltä alkaa esim:

YLE1 A-studio talk
YLE2 Noin kymmenen uutiset
MTV3 Enbuske, Veitola, yms blaablaa
4 Ihon alla
Sub Huippujengi
5 The ugly truth
FOX Criminals minds
FEM Efter nio
TEEMA RSO musiikkitalossa jatkuu
LIV Ökyrikkaat venäläiset
JIM Äidin ja isän autokoulu

Lisäksi 02:10 MTV3 Voittostudio
 
IhQ
Iltoja.
Vieläkin on maha täynnä päivällistä ruokaa.
Alaselkää sattuu edelleen ku liikkuu. Hitto kun antoivat huomiseksi yhen asioilla käyntitehtävän, meinasin että olis voinu jäädä kotiin lepuuttaa tuota selkää.
 
Siis voi jeesus, mikä tätä saittia vaivaa? Miks tää on tän näköinen? Eikö kukaan koskaan kysy käyttäjiltä mikä toimii ja mikä ei? D:

Eiks tää ollu aiemmin pinkki? Ja sitä ennen keltainen?

Miksi mä ees oon täällä?

Onko täällä enää ketään tuttua, mitä teille kuuluu?
 
Siis voi jeesus, mikä tätä saittia vaivaa? Miks tää on tän näköinen? Eikö kukaan koskaan kysy käyttäjiltä mikä toimii ja mikä ei? D:

Eiks tää ollu aiemmin pinkki? Ja sitä ennen keltainen?

Miksi mä ees oon täällä?

Onko täällä enää ketään tuttua, mitä teille kuuluu?
1. En tiedä, itse asiassa en tiedä mitä tarkoitat: Tarkenna
2. Kaikesta muusta ulkoasuista valitettiin niin nostivat kädet ylös ja valitsivat neutraalin valkoisen
3. Ei kysytä. Henkinen selkäranka ei anna myöten että omat ideat lytättäisiin.
4. Ei tä kait pinkki ollut? Ettet vain ollut pössytellyt sinä iltana?
5. Sitä Sinun pitää kysyä itseltäsi mutta hauskaa että tulit edes piipahtamaan :)
edit.
6. En tiedä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä