Faceryhmä on täysin suljettu alusta lähtien Kukaan ei löydä ryhmää, eikä sinne voi liittyä muutoin kuin kutsusta. Mutta siis, jokainen kuka sinne haluaa on tervetullut, joko nyt tai sitten myöhemmässä vaiheessa! Ryhmä suljetaan jossain vaiheessa täysin, mutta tod.näköisesti vasta, kun kaikki on esim. niskapoimu-ultrassa käyneet, joten aikaa on!
Anu84: Laitoin mielestäni sinulle kaveripyynnön jo aiemmin, vaan jostain syystä ei näköjään ole perille tullut. Uusi pyyntö odottaa!
Tervetuloa uusille! Lisäilen listaan teidät
Ruusukimppu: Harvemmin tosiaan vääriä plussia testeihin tulee, mutta testaa ihmeessä uudestaan
Digin tuloksen perusteella voisi olettaa, että olet viikoilla 3+0-4+0?
ON: Jep, nyt on todistettu että millä testeillä hätähousu himotestaajan kannattaa testailla
Mulla nyt tasan rv4+0 ja sain ensimmäiset plussat testiin tuosa pari päivää sitten, 3+5. Testasin silloin erittäin herkällä ja ovistestillä. Ovistestiin vahva plussa, joten tottakai rupesin tiirailemaan tarkemmin sitä r-testiä. Siinä erittäin hento viivanalku ja mietin et voiko tää olla totta! Ei muutako seuraavasta pissasta uittaan digiä. Ja siihen tulos raskaana, 1-2.. <3
Illalla uitin vielä RFSU:n ja tuon erittäin herkän. Molempiin tooodella hailakka viiva. (Mulla on ylimääräsiä r-testejä jotain parikymmentä, niin siksi uittelen huoletta!)
Eilen sitten aamusta uitin erittäin herkän ja pregcheckin. Sama haalea tulos erittäin herkkään, mutta pregcheckiin selvä ihana värillinen viiva <3 Tänään aamulla erittäin herkkä ja RFSU:n testi, johon molempiin hailakka värillinen viiva. Vahvistuneet ne on, mutta edelleen tosi hailakoita.
Tulos: Erittäin herkät ja RFSU:t näyttää kyllä raskauden, mutta parempi jättää niillä testaaminen vasta sille ajalle, kun menkkojen pitäisi alkaa tai menkat jo myöhäsä.
Pregcheck näyttää vahvaa plussaa jo ennen menkkoja, samoten digitaalinen Clearblue (Lupaa jo varman vastauksen 5pv ENNEN menkkoja!)
Analyysi suoritettu! Listalta jäi pois vielä mooonta merkkiä. Joku muu tehkööt niiden kanssa
Toki jokaisella HCG eritys on yksilöllinen, mutta jatkossa seuraavien kohdalla itse ainakin jätän erittäin herkät ja RFSU:t kaupan hyllylle ja luotan joko Digiin, PC:hen tai Apteekin omaan! NIH KERTA!