Jotkut tekee rahan vuoksi mitä vaan. Jopa töitä.Tää on taas niitä maanantaita jolloin ei terve ruumis työtä kaipaa eikä kivulloisella voi tehdä
Jotkut tekee rahan vuoksi mitä vaan. Jopa töitä.Tää on taas niitä maanantaita jolloin ei terve ruumis työtä kaipaa eikä kivulloisella voi tehdä
Mä just vastasin viestiisi ja sit mä tein ittelleni harvinaisen tempun ja poistin viestini.Kyl nyt on taas noita saatanan turvapaikanhakija-aiheisia aloituksia etusivu pullollaan. Argh!
Pelottavaa, että joillain menee kaikki vapaa-aika tuohon.Mä poistin vähän aikaa sitten fb-kavereista yhden hörhön. Aina kun aamulla avasi fb:n, se oli suoltanut pelkkiä mv-lehden linkkejä ja muita aiheeseen liittyviä uutisia. Ei jaksanut innostua.
Kaikki jotka ei peukuta tai oo samaa mieltä on suvakkeja ja ansaitsee tulla raiskatuksi sukupuolesta riippumatta. Tässä oli hänen viestinsä.Pelottavaa, että joillain menee kaikki vapaa-aika tuohon.
mihkään töihin, nythän on talvilomaviikkoTää on taas niitä maanantaita jolloin ei terve ruumis työtä kaipaa eikä kivulloisella voi tehdä
mä oon piilottanu yhen joka linkkaa uuninpankkopoikaa ja muita punikkejaMä poistin vähän aikaa sitten fb-kavereista yhden hörhön. Aina kun aamulla avasi fb:n, se oli suoltanut pelkkiä mv-lehden linkkejä ja muita aiheeseen liittyviä uutisia. Ei jaksanut innostua.
Nyt on suuri vaara, että tämäkin ketju menee pilalle.Kaikki jotka ei peukuta tai oo samaa mieltä on suvakkeja ja ansaitsee tulla raiskatuksi sukupuolesta riippumatta. Tässä oli hänen viestinsä.
Oot nähny liikaa niit aisankannattajia?Tylsää. Eikä mikään edes huvita.
*jurottaa*
Oot nähny liikaa niit aisankannattajia?
paljo siinä sitte on suoloja?Ei oo kovinkaan hyvää tää Oltermannin Tilsit-juusto. Suolaista!
Mä en osaa olla kauheen kinky. Seksi lauantai- iltana saunan jälkeen pimeessä peiton alla on mulle ihan tarpeeksi kinkyä. Mut nykyään harvinaista herkkua.Kinky-ihmisistä mä tykkään lähes kaikista ...yäks.
1,7 prosenttia.paljo siinä sitte on suoloja?
Onneksi ei ole pakko olla kinky.Mä en osaa olla kauheen kinky. Seksi lauantai- iltana saunan jälkeen pimeessä peiton alla on mulle ihan tarpeeksi kinkyä. Mut nykyään harvinaista herkkua.
eiks se ole ihan tavanomanen suolapitosuus?1,7 prosenttia.
Emmä vaan tiedä. Mutta tossa ei maistunut mikään muu kuin suola. Tylsä juusto.eiks se ole ihan tavanomanen suolapitosuus?
Pakko oliskin aika inhottava juttu.Onneksi ei ole pakko olla kinky.
Aioinkin siirtyä tuon kommenttini jälkeen takaisin tavallisiin asiattomuuksiin.Nyt on suuri vaara, että tämäkin ketju menee pilalle.
Jotenkin toivoisin, että tämä ketju pysyisi sillai asiallisesti asiattomana tai ainaskin tarpeeksi härskinä.
Osta lakujädeä?Heeeei, mä olen muuten ollut pian kolme kuukautta poltamatta! Milläköhän palkitsisin itseni?