The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aina joutuu menemään vittuuntuneena nukkumaan nykysin. Tai no, melkein aina. Ärsyttää.
Nytkin väsyttäis jo itteekin mut äidin velvollisuudet ei näköjään lopu ikinä. Joka saamarin ilta vahdi ja käskytä lapsia ensin siivoomaan leikit lattioilta (abaut 10 kertaa/ilta), vaatteet yms. pois lattioilta (varmaan vähintään saman verran), vaatteiden vaihto yökkäriin (useamman kerran tätäkin), sänkyjen raivaus koska ne lelut/vaatteet on vaan nostettu lattialta siihe sängylle...(huoh, en ees jaksa laskea enää), ja tää on ennen ja jälkeen iltapalaa ja pesuja. Pesulla ollessaan (molempien täytyy tietty ahtautua kinastelemaan yhtä aikaa vessaan..) kuuluu vessasta hirveä älämölö, jota pitää käydä hiljentämässä/hoputtamassa parisen kertaa..ja sitten kun ne lopulta on sängyissään, iltapusut ja valot pois. Hiljaisuus kestää noin kaksi sekuntia kun alkaa se supina tai usein myös ihan ääneen kikatus ja höpötys...käyn sanomassa kerran, kaksi, kolme jne jne. että nyt on nukkumaanmenoaika ja loppuu jutut, huomenna lisää. Tätä kun toistaa semmoisen viis kertaa niin ehkä ne siihen mennessä on nukahtanut. Onko näissä ipanoissa jotain perustavanlaatuista vikaa vai mitä hittoa??
Sitten pääsee ite istahtamaan rauhassa koneelle...noin viis minsaa ja alkaa pää kolisemaan näppikselle...tjaah, omat pisut pesut ja nukkumaan...
Kiitti ja anteeksi. Öitä jo nyt.Kun en kuitenkaan jaksa enää koneelle kuitenkaan könytä.
Tutulta kuullostaa
 
Mä tykkäsin muuten mutta siinä oli edelleen pieni varaus mun väkivaltaisuuden varalle.
Ny pitää kyl kysyä, että oletko ihavvarmasti soittajan vaimo?

Täälläpäin soittovaimot ovat niitä jotka herättävät suurta kunnioitusta nyt ja aina. Kun käyn soittamassa 50- v hääpäiväsi niin hoksaat sen, että olen paska soittaja, mut hoksaat myös sen et mä en tule soittamaan jos en tykkää sinusta.
 
Ny pitää kyl kysyä, että oletko ihavvarmasti soittajan vaimo?

Täälläpäin soittovaimot ovat niitä jotka herättävät suurta kunnioitusta nyt ja aina. Kun käyn soittamassa 50- v hääpäiväsi niin hoksaat sen, että olen paska soittaja, mut hoksaat myös sen et mä en tule soittamaan jos en tykkää sinusta.
Ukkokulta ainaki väittää mun olevan soittajan vaimo. Aikoinaan kävin maistraatissa tahtomassa muttei siellä ammatteja kyselty. Selkeä vastaus siis on, että vaimo olen varmasti ja melko varmasti epäilen olevani soittajan vaimo.

En mä silti halua ketään tempoa kärsään jos joku sattuu kosimaan. Kieltäytyä voi nätistikin.
 
Ukkokulta ainaki väittää mun olevan soittajan vaimo. Aikoinaan kävin maistraatissa tahtomassa muttei siellä ammatteja kyselty. Selkeä vastaus siis on, että vaimo olen varmasti ja melko varmasti epäilen olevani soittajan vaimo.

En mä silti halua ketään tempoa kärsään jos joku sattuu kosimaan. Kieltäytyä voi nätistikin.
Sinä tulit mainituksi kosintalistallani vain koska olet upea nainen.

Kysy vaikka ukoltasi, mut bändien salatut säännöt menee sillai et bändikaverien vaimot ovat paitti rauhoitettuja myös erittäin arvostettuja. Ei tartte kauaa bändissä soittaa jos tota ei hoksaa.
 
Sinä tulit mainituksi kosintalistallani vain koska olet upea nainen.

Kysy vaikka ukoltasi, mut bändien salatut säännöt menee sillai et bändikaverien vaimot ovat paitti rauhoitettuja myös erittäin arvostettuja. Ei tartte kauaa bändissä soittaa jos tota ei hoksaa.
Kiitos kummastakin kommentista.

Tuo on hyvä periaate. Pätee tosin mun kokemuksen mukaan lähes kaikkialla, jopa firman pikkujouluissa. Ei kaikille eikä kaikkien kohdalla, mutta eipä muiden tekemiset mua niin kiinnosta.
 
vierailija
Jösses. Mä olen aina lukenut tuon Asiankannattajan nikin että siinä lukisi Aisankannattaja. Nyt vasta tajusin oikein lukea ja pitkään olen minäkin täällä harmaana pyörinyt. :ROFLMAO:
 
IhQ
Huomenta..
Kiitos teille eilisistä kommenteista yms.
Neidit vielä nukkuu, lomalaiset, mie ootan kahvin valumista ja yritän heräillä.
Hitaasti mutta varmasti..onneks miul on vapaapäivä tänään.
 
Mä oon aina pohtinut, että mitä asiaa se oikeen kannattaa.
Tota kans joskus kysyttiin ja mä kirjoitin siihen vastauksen, mut enhän mä sitä enää mistään löydä.

Mut sanotaanko, että tähän vuodenaikaan mä kannatan pitkiä kalsareita ja lämpöisiä villasukkia.
Lähempänä juhannusta minusta sit tulee kevyiden kesämekkojen kannattaja siis niinku katselumielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä