The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
:oops: Suomi 24:
Pari kananmunaa kuorineen mikroon ja laskin tiskialtaan pellille, menin vilkaisemaan onneksi nurkan takaa tv stä jotain kun pamahti niin lujaa että naapurikin tuli katsomaan.

Jumalauta näky keittiössä oli kuin Aku Ankasta...se mäski oli levinnyt kattoon sakka ympäri keittiötä! kruunusssa roikkui ketaleita:)

Se oli niin huvittavan näköistä että naurettiin sykkyrässä.

Miten olisi käynyt jos olisin ollut vaikka kasvoineni lähellä rajähdyspaikkaa? Onko jollakin kokemuksia/tietoa? Jäi kaivelemaan?

Mikromunia ei sitten saa yrittää...:)
 
Tekisi mieli itse värkättyä hampurilaista :p
Meinaakko leipoa sämpylänkin itte?

Mä en oo täs nukkumaluukussa leiponut koskaan mitään. Itte tehty burgeri on mulle ostoruisleivän väliin kasattu jauhelihapihvin (sen teen itte) sisältävä keko josta jostain syystä aina tulee niin järjettömän paksu, että se on melkein mahdoton syödä.
 
Nyt hävettää. Kämppiksen koko perhe oli tullut tänne sillä välin, kun nukuin. Herään tokkuraisena ja kuulen vaimeaa supatusta oven takaa. Yritä siinä nyt miettiä, mitä mä pistän päälle, ku ei ihan pyjamissa kehtaa. Ja tätä röökin ja viinan hajua ei peitä varmasti mikään :/ Onneksi sentään olin yöllä jättänyt takin omaan huoneeseen. Ne oli korjannut täällä paikkoja, mistä olen toki kiitollinen. Mut oisin mä itsekin noi osannut korjata. En oo vain saanut aikaiseksi. :D Ja nyt ne varmaan pitää mua uusavuttomana kupunkibimbona. Sen verran fiksu olisin tosin ollut, että oisin käyttänyt työkaluja eikä keraamista keittiöveistä, joka oikeen huutaa haurauttaan :D Mutta se oli vain veitsi. Kaiken kukkuraksi mun kissa vielä sähisi niille. Nyt ne varmaan murehtii, kun tytär asuu bilettävän laiskan päivisin nukkuvan kummajaisen kanssa.
 
Meinaakko leipoa sämpylänkin itte?

Mä en oo täs nukkumaluukussa leiponut koskaan mitään. Itte tehty burgeri on mulle ostoruisleivän väliin kasattu jauhelihapihvin (sen teen itte) sisältävä keko josta jostain syystä aina tulee niin järjettömän paksu, että se on melkein mahdoton syödä.
Pakkasesta otin sulamaan itse värkättyjä sämpylöitä :p
 
Nyt hävettää. Kämppiksen koko perhe oli tullut tänne sillä välin, kun nukuin. Herään tokkuraisena ja kuulen vaimeaa supatusta oven takaa. Yritä siinä nyt miettiä, mitä mä pistän päälle, ku ei ihan pyjamissa kehtaa. Ja tätä röökin ja viinan hajua ei peitä varmasti mikään :/ Onneksi sentään olin yöllä jättänyt takin omaan huoneeseen. Ne oli korjannut täällä paikkoja, mistä olen toki kiitollinen. Mut oisin mä itsekin noi osannut korjata. En oo vain saanut aikaiseksi. :D Ja nyt ne varmaan pitää mua uusavuttomana kupunkibimbona. Sen verran fiksu olisin tosin ollut, että oisin käyttänyt työkaluja eikä keraamista keittiöveistä, joka oikeen huutaa hurauttaan :D Mutta se oli vain veitsi. Kaiken kukkuraksi mun kissa vielä sähisi niille. Nyt ne varmaan murehtii, kun tytär asuu bilettävän laiskan päivisin nukkuvan kummajaisen kanssa.
Paheksun työkaluvalintaasi.
Kalu pitää valita tarpeen mukaan eikä ottaa ensimmäistä mikä sopii käteen.
 
vierailija
Löysinpäs kotiin! Tuli käveltyä ainakin kuusi kilometriä.
Lähtekää kunnon kävelylenkille(y)
Lönnrotin jalanjäljissä vaelletaan ensi kesänä – Kalevala-kävelystä Suomen Santiago de Compostela? | Yle Uutiset | yle.fi
Kävelyn ystäviä houkutellaan vaeltamaan ensi kesänä Sammatista Vienan Karjalaan Elias Lönnrotin jalanjäljissä. Tuhannen kilometrin kävelytapahtumasta halutaan kasvattaa matkailubrändi suuren maailman tapaan.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Majuri laittoi Mattilan sisarusparvea framille?

Toi jambalaija on niit biisejä jotka me hyllytettiin bändin kanssa jo 80- luvulla.
Tuumattiin, että cover- huorauksesta huolimatta ollaan bändi eikä jukeboxi tai wannabekaraoke. Jambalaijat ja Marilynit lens takaseinälle eikä niit kukaan jääny kaipaamaan.

Sit ettimällä etittiin biisejä jotka kaikki on tunnistavinaan, mut niinku melkein eikä ihan.

Tota oli hauska vetää:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä