Tsemppiä..*hali*Päivää, prkl..
Tsemppiä..*hali*Päivää, prkl..
ei vissiin auta muu kuin alkaa väsäämäänTekisi mieli itse värkättyä hampurilaista
Näin se on vissiin tehtävä. Täytynee kipasta kaupalla.ei vissiin auta muu kuin alkaa väsäämään
Meinaakko leipoa sämpylänkin itte?Tekisi mieli itse värkättyä hampurilaista
Tottakai saaPäivää kettinkiin.
Joko saa sihauttaa?
Pakkasesta otin sulamaan itse värkättyjä sämpylöitäMeinaakko leipoa sämpylänkin itte?
Mä en oo täs nukkumaluukussa leiponut koskaan mitään. Itte tehty burgeri on mulle ostoruisleivän väliin kasattu jauhelihapihvin (sen teen itte) sisältävä keko josta jostain syystä aina tulee niin järjettömän paksu, että se on melkein mahdoton syödä.
Paheksun työkaluvalintaasi.Nyt hävettää. Kämppiksen koko perhe oli tullut tänne sillä välin, kun nukuin. Herään tokkuraisena ja kuulen vaimeaa supatusta oven takaa. Yritä siinä nyt miettiä, mitä mä pistän päälle, ku ei ihan pyjamissa kehtaa. Ja tätä röökin ja viinan hajua ei peitä varmasti mikään :/ Onneksi sentään olin yöllä jättänyt takin omaan huoneeseen. Ne oli korjannut täällä paikkoja, mistä olen toki kiitollinen. Mut oisin mä itsekin noi osannut korjata. En oo vain saanut aikaiseksi. Ja nyt ne varmaan pitää mua uusavuttomana kupunkibimbona. Sen verran fiksu olisin tosin ollut, että oisin käyttänyt työkaluja eikä keraamista keittiöveistä, joka oikeen huutaa hurauttaan Mutta se oli vain veitsi. Kaiken kukkuraksi mun kissa vielä sähisi niille. Nyt ne varmaan murehtii, kun tytär asuu bilettävän laiskan päivisin nukkuvan kummajaisen kanssa.
Kiitos.Tottakai saa
Enhän minä sitä valinnutkaan, vaan sen handyman-isä. Samalla työkalupakki lojuu ja pölyttyy kaapissa ja minä nukun tietämättä tapahtumista.Paheksun työkaluvalintaasi.
Kalu pitää valita tarpeen mukaan eikä ottaa ensimmäistä mikä sopii käteen.
Joskus se tarve on saattanut mennä valinnassa ykkösenäPaheksun työkaluvalintaasi.
Kalu pitää valita tarpeen mukaan eikä ottaa ensimmäistä mikä sopii käteen.
Joo mut ei sille asteelle pidä päästää, että jos sulla on vasara niin kaikki näyttää naulalta.Joskus se tarve on saattanut mennä valinnassa ykkösenä
Hyvin kuului. Luulin että kissa aivasti.Kiitos.
T S I H !
Kuuluiko sinne asti?
Kissa. Tuo ihana tekosyy.Hyvin kuului. Luulin että kissa aivasti.
Pitkään maailman lyhyin kirja oli "Ruotsalaiset sotasankarit"Paheksuttavaa
Lähtekää kunnon kävelylenkilleLöysinpäs kotiin! Tuli käveltyä ainakin kuusi kilometriä.