The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On se kiva tunne ku myöhästyy bussista ihmetellessä Reittioppaan sekavaa karttaa, ja seuraava lähtee vasta tunnin kuluttua ja kahen kilometrin päästä. Tupakatkin unohtui nyt siskon luo, niin en voi ketutukseen vetää henkosia.:cautious: Loppupäässäkin on kävelyä vielä 3 km. Muistuttakaa mua, etten enää koskaan lähe Vantaalle yöaikaan. Mä oon kotona varmaan joskus puoleltapäivin :ROFLMAO: Vaan mitä mä tässä valitan. Kohta tulee 20 ihmistä kertomaan, kuinka heillä kulkee bussit vain kahdesti päivässä.
 
Löysinpäs kotiin! Tuli käveltyä ainakin kuusi kilometriä. Eksyin kahdesti, alku- ja loppupäässä. Kummankin pitäis olla tuttua kotiseutua, mutta kai ne pari viinilasillista sekoittaa mun jo ennestään toivottoman suuntavaiston. Täältä betonikerrostalomöykkyviidakosta on vaikea hahmottaa, missä päin liikuskelee.

Papumössön kännipäiväkirjat osa 735 loppuu nyt tähän. Hyvää huomenta teille kunnollisille ihmisille, jotka alkavat tähän aikaan keittelee aamukahveja!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja Bitch
On se kiva tunne ku myöhästyy bussista ihmetellessä Reittioppaan sekavaa karttaa, ja seuraava lähtee vasta tunnin kuluttua ja kahen kilometrin päästä. Tupakatkin unohtui nyt siskon luo, niin en voi ketutukseen vetää henkosia.:cautious: Loppupäässäkin on kävelyä vielä 3 km. Muistuttakaa mua, etten enää koskaan lähe Vantaalle yöaikaan. Mä oon kotona varmaan joskus puoleltapäivin :ROFLMAO: Vaan mitä mä tässä valitan. Kohta tulee 20 ihmistä kertomaan, kuinka heillä kulkee bussit vain kahdesti päivässä.
ei mee ku kerran päivässä, aamulla kouluille ja iltapäivällä takas
 
IhQ
Huomenta!

Olipas Nukkumatti kalauttanu kunnolla..yleensä herään aina kun mies heittää herätyskellonsa seinään aamuvuoroinaan mut tänä aamuna heräsin itekseni vessakäynnille ja ihmettelin unenpöpperössä että missä se mies on...kelloa ku vilkasin niin tajusin että kaipa se on lähteny jo kömpimään töihinsä päin.
Ja sittenkin ku pääsin takas sänkyyn, nukahdin ja nukuin jonnekin kasiin asti. Tosi outoa.

(ei se oikeesti kelloaan heitä, mut yleensä herään siihen kännynsä herätysääneen)
 
Huomenta!

Olipas Nukkumatti kalauttanu kunnolla..yleensä herään aina kun mies heittää herätyskellonsa seinään aamuvuoroinaan mut tänä aamuna heräsin itekseni vessakäynnille ja ihmettelin unenpöpperössä että missä se mies on...kelloa ku vilkasin niin tajusin että kaipa se on lähteny jo kömpimään töihinsä päin.
Ja sittenkin ku pääsin takas sänkyyn, nukahdin ja nukuin jonnekin kasiin asti. Tosi outoa.

(ei se oikeesti kelloaan heitä, mut yleensä herään siihen kännynsä herätysääneen)
olit sitte pitäny unityypin itelläs koko yön. :cautious:
t. kolmen aikaan hereillä.
 
Nopeesti sinä muutit yhteen uuden miehen kanssa. Oliko nyt varmasti hyvin mietitty liike?
Joskus elämässä pitää uskaltaa ottaa riskejä. Tällasia Kämppätarjouksia harvemmin tulee vastaan ei oikeestaan ikinä, joten mä nyt tartuin tähän ja toivon että se oli hyvä päätös. Voiko ikinä oikeesti mistään olla varma? Aina voi käydä jotain ja tulla jotain odottamatonta eteen. Tällä hetkellä mä oon ainakin onnellinen ja iloinen kaikesta mitä mulla nyt on.
Eipähän tarvii 50-vuotiaana harmitella kun en uskaltanu ottaa riskejä ;) oisit sä muutenki voinu ihan omalla nimimerkilläski kirjottaa.
 
Boobabe
Löysinpäs kotiin! Tuli käveltyä ainakin kuusi kilometriä. Eksyin kahdesti, alku- ja loppupäässä. Kummankin pitäis olla tuttua kotiseutua, mutta kai ne pari viinilasillista sekoittaa mun jo ennestään toivottoman suuntavaiston. Täältä betonikerrostalomöykkyviidakosta on vaikea hahmottaa, missä päin liikuskelee.

Papumössön kännipäiväkirjat osa 735 loppuu nyt tähän. Hyvää huomenta teille kunnollisille ihmisille, jotka alkavat tähän aikaan keittelee aamukahveja!
Olin hereillä unettomuuden takia. :notworthy:
Kuka vapaalla herää aikaisin?
 
IhQ
Niin muuten, päätin eilen että tänään teen reippaasti yhen kouluetätehtävän ja täydennän ne suoritussuunnitelmat niin valmiiks kuin vaan pystyn, lähetän ne opelle kun se niitä kyseli kommentointia varten ja sitten olen tyytyväinen kun saa huomisen viettää vielä vapaata ilman huolen häivää, sit olen tehnyt kaikki mitä voin tän asian eteen tällä hetkellä.
Mutta...löydänkö itteni koulutehtäväsivulta...vaiko jostain ihan muualta...?
No, kävin kirjottaa otsikon siihen tehtävään mut mut..nyt tarvii tsemppaa. Tää on niitä päiviä kun siivouskin on kiinnostavampaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä