9mmmm
sitten haluaisin tiettää tämän tieteellisen faktan niinkuin perustelut. Miksi se olisi oikein ei se että väittää jonkun olevan oikein ole oikein sitten pitää olla jo täysin looginen perustelu eikä yhtään aukkoa stoorissa. koska tiedän jo valmiiksi että tuota stooria ei millään aukottomaksi saa ja mä oon toki sen perustelun edessä avonainen ja luen sen ja teen vasta väitteet hälle joka väittää että pedarius on oikein. jos hänen perustelunsa murtuvat on hän silloin väärässä kaikki teesit jotka ei kestä murtuu aina. ööh seksin perustelu ja leikkipusiton vertaaminen missä linkki? katsos sitten olet valmis kun itse tiedät mitä aidosti tunnet tässä ratkaisee se että jo kouluissa on pienestä pitäen rakenettava lasten itsevarmuutta ja tunteiden aitojen ilmaisua . että esim jos joku kaljamaha 50v haluaa seksiä lapselta niin lapsi on oppinut tunteensa ja huomaa että hän pitää ajatustakin puistattavana ja pystyy kieltäytymään.yleensähän pedofiilit eivät näitä kysele vaan ottavat väkisin ja väkisin ottaminen on aina väärin eikö? pystykkö sää väkisin ottamista joka on toisen tahtoa vastaan persutelemaan loogisesti? jos toinen kärsii sinun haluistasi silloin teet väärin?joo kylllä tiedän että monilla on ja vaikka mitä fantasioita ja jos se sopii kummallekkin niin se on ok. lapsi harvoin tietää mitä haluaa ja on sillä lailal viellä sekaisin ja sitä joka käyttää hyväksi tuota tilannetta ei pysty sitä oikeudellaan selittämään.Niin, olen sun kanssa samaa mieltä että pedarius on väärin.
Mutta entäs kun tulee pedari "tieteellisine" tutkimustuloksineen joka väittää että insesti ei aina ole lasta vahingoittava juttu, jotkut lapset tykkäävät siitä? Yhtä vahingollista kuin ohjaisi lapsen leikkipuistoon tai ulkoilemaan, koska nuokin tulee aikuisen taholta.
Esim.Usassa on tuommoisia ryhmittymiä, jotka ihan vilpittömästi uskovat noin.
Ja insesti sekä pedofilia on kuuluneet moniin muinaisiin kultteihin, luonnossa eläimet pariutuvat poikastensa kanssa. Joten miksi sä tai mä oltaisiin oikeassa kun luontokin toimii eri tavalla?