Miksi annatte miestenne pukeutua rumasti?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailijamies
Naisia tulee jatkuvasti vastaan yleisillä paikoilla college-housuissa, tennareissa tai ties missä muodot piilottavissa tanttasäkeissä ja anttilan viimevuoden tarjoustakeissa. Se, jos mikä saa oksennusrefleksin pykimään ja nämä samat tyylittömät ovat varmaan niitä jotka homssuisina leveillä perseillään istuen kritisoivat miesten tyylitajua internetpalstoilla.

vierailija
Mun mies ei anna kenenkään puuttua pukeutumiseensa ja on sanonu suoraan,että häntä vituttaa suunnattomasti ne akat jotka päättää, mitä mies päällensä pistää. Eli mieheni mielestä ne miehet on muijiensa tossun alla ja käy varmaan paskallaki muijansa luvalla.

Mies on rokkari ja mä oon gootti. Mä ite kans vihaan jos joku mun pukeutumiseen puuttuu. Pukeutukoon kuka mitenki haluu ei pitäis muitten persettä kaivella.

Kaikkien miesten pitäis pukeutuu kuin jotkut setä miehet. Rento asu on golf asu ja muuten kauluspaitaa ja naurettavat suorat housut. Huhhuh, tupee tukka :LOL:. Morjes, hieno olla setämäinen jo 30- vuotiaana.
Kaikkien pitää olla toistensa kopioita niin nää massakuksijat ihan intopiukeena. Kaikki näyttää samanlaisilta ja on sellasta tasasta harmaata massaa :censored:. Yäääk!!

vierailija
Mun mies ei anna kenenkään puuttua pukeutumiseensa ja on sanonu suoraan,että häntä vituttaa suunnattomasti ne akat jotka päättää, mitä mies päällensä pistää. Eli mieheni mielestä ne miehet on muijiensa tossun alla ja käy varmaan paskallaki muijansa luvalla.

Mies on rokkari ja mä oon gootti. Mä ite kans vihaan jos joku mun pukeutumiseen puuttuu. Pukeutukoon kuka mitenki haluu ei pitäis muitten persettä kaivella.

Kaikkien miesten pitäis pukeutuu kuin jotkut setä miehet. Rento asu on golf asu ja muuten kauluspaitaa ja naurettavat suorat housut. Huhhuh, tupee tukka :LOL:. Morjes, hieno olla setämäinen jo 30- vuotiaana.
Kaikkien pitää olla toistensa kopioita niin nää massakuksijat ihan intopiukeena. Kaikki näyttää samanlaisilta ja on sellasta tasasta harmaata massaa :censored:. Yäääk!!
Ilmiselvä tapaus, jolloin on turhaa edes yrittää jotain selittää. Ymmärtämiskyvyttömyyttä on ilmiselvästi. Rokkarit ja gootit ona oma marginaalikastinsa joten olkaa vaan rauhassa - teitä se keskustelu ei koske. Tietty joka yhteiskunnassa on omia marginaaliporukoita. Hyvä kun löysitte itseänne kaltaistensa keskuudesta.

vierailija
Meillä on miehen kanssa samanlainen maku. Haluan myös pukeutua tavalla, josta mieheni pitää ja usein saatan kysyä joistain vaatteista, että sopiiko mulle ym. Samoin tekee mieheni. Halutaan näyttää toisen silmissä hyvältä. Jos miehelläni on jostain syystä joku hirveä paita, niin kyllä mä siitä mainitsen Ollaan oltu 15 v. yhdessä. Kyllä tällä tekniikalla se toisen kunnioitus ihan säilyy.

vierailija
Meillä on miehen kanssa samanlainen maku. Haluan myös pukeutua tavalla, josta mieheni pitää ja usein saatan kysyä joistain vaatteista, että sopiiko mulle ym. Samoin tekee mieheni. Halutaan näyttää toisen silmissä hyvältä. Jos miehelläni on jostain syystä joku hirveä paita, niin kyllä mä siitä mainitsen Ollaan oltu 15 v. yhdessä. Kyllä tällä tekniikalla se toisen kunnioitus ihan säilyy.
Onpa hieno juttu. Mielestäni se maalaisjärki on paras siinäkin hommassa. Kyllä jo sisäinen äänikin sanoo jos vaatteet ovat epäsopivia tai näyttävät perunasäkiltä. Ne joilla ei ole sitä "taitoa" ovat jääneet kehityksessään pitälti taakse ja sitten yrittävät vetäistä muutkin samaan kuoppaan pohjalle saakka. Oikeasti ovatkin egoisteja jotka eivät välitä kenestäkään muusta kuin itsestä. Olen iloinen puolestanne. Näin pitää!

Vaimoni on ymmärtänyt, ettei voi vaikuttaa pukeutumiseeni. Ei myöskään osta minulle vaatteita tai ole edes koskaan mukana silloin, kun ostoksia teen. On myös oppinut, ettei vaatekaapeilleni ole asiaa, pyykiä saa pestä jos haluaa.

vierailija

En ehkä tiedä mitään massapukeutumisempaa kuin te ja vastaavat jotka voivat tarkasti nimetä tyylinsä noin selkeästi "olen gootti". Gootit ja rokkarit kuvittelevat usein olevansa kovinkin erikoisia ja uniikkeja, eivät ilmeisesti edes näe koomisuuttaan puheissaan. Olen törmännyt siihen kun vieressä hilluvat "erilaiset" alkavat nimitellä minua ja seurassani olevia siitä kuinka me heitä tuijotellaan kun he ovat niin erilaisia. :D todellisuudessa kukaan ei ollut heitä edes noteerannut ennen tuota tiuskimista. :D Kauluspaidat on miehillä siistejä ja tietenkin ihan makuasia tuokin, mutta puolisollani niitä etenkin työn vuoksi, ei kyllä ole koskaan ajatellut kauluspaidallaan olevan joku uniikki lumihiutale toisin kuin eräät uniikkeissa goottityyleissä. Jos ehdottomasti haluaisin pukeutua vain erikoisesti ja omalaatuisesti, en TODELAKAAN valitsisi mitään goottia, hipsteriä, rokkaria, hopparia tms :D muuten en ketjuun jaksa ottaa kantaa, tämä kommentti vaan nauratti...

vierailija
Naisia tulee jatkuvasti vastaan yleisillä paikoilla college-housuissa, tennareissa tai ties missä muodot piilottavissa tanttasäkeissä ja anttilan viimevuoden tarjoustakeissa. Se, jos mikä saa oksennusrefleksin pykimään ja nämä samat tyylittömät ovat varmaan niitä jotka homssuisina leveillä perseillään istuen kritisoivat miesten tyylitajua internetpalstoilla.
Joo onhan tää vähän off topic, mutta naisten (nuoret) pukautuminenkin on mennyt tosi latteaksi. Collegehousuilla kehdataan esiintyä julkisesti ja jalassa on just jotkut tosi epänaiselliset converset tai ballerinat. Sen jotenkin ymmärtää ettei vanha ja rumu välitä. Mutta sitä on vaikeampi tajuta sellaisen kohdalla, jolla olisi potentiaalia näyttää kauniilta. Sitten kehtaavat huoritella esim. virolaisia naisia korkkareissaan.

vierailija
Ei meillä tällä hetkellä ole aikaa, energiaa tai rahaa pukeutua kovin tyylikkäästi. 3 kpl alle 5-vuotiasta lasta tekee sen... intressit elämässä on tällä hetkellä ihan muualla.

Mutta kun pikkulapsivaihe on ohi niin sitten taas ehtii kikkailla pukeutumisenkin kanssa.

Molemmat tykätään kyllä tyylikkäistä vaatteista ja mielelläni ostan miehellekkin vaatteita ja kyllä hän niitä yleensä tykkää käyttääkkin.

Carita88
Ei meillä tällä hetkellä ole aikaa, energiaa tai rahaa pukeutua kovin tyylikkäästi. 3 kpl alle 5-vuotiasta lasta tekee sen... intressit elämässä on tällä hetkellä ihan muualla.

Mutta kun pikkulapsivaihe on ohi niin sitten taas ehtii kikkailla pukeutumisenkin kanssa.

Molemmat tykätään kyllä tyylikkäistä vaatteista ja mielelläni ostan miehellekkin vaatteita ja kyllä hän niitä yleensä tykkää käyttääkkin.
Niin kun on lapsia, se antaa joillekin tekosyyn jättää oma ulkonäkönsä täysin heitteille. Ei tarvitse meikata, ei laittaa päällensä kivoja vaatteita tai saati sitten urheilla. Voi ns. "hyvällä syyllä" maata kotona, mussuttaa valmisruokaa ja sanoa naapureille ettei voi osallistua edes lumitöihin lasten takia.

Aikuisten oikeastihan tilanne ei kuitenkaan ole tuo. Vaikka olisi yksinhuoltaja keskellä erämaata, jossa ei ole sukulaisia tai ystäviäkään auttamassa ja ilman autoa, niin silti nykyisin vaatteita voi ostaa netistä. Kuntosalit tarjoavat lastenhoitopalveluja treenien ajaksi ja niin edelleen. Kaikki on oikeasti järjestelykysymyksiä.

Se on totta että elämän intressit muuttuvat. Parinhakuvaiheessa on luonnollista että omaan kuontaloonsa panostaa ja satsaa. Kun lapset on saanut, ei ole tarvetta uudelle parille ja lapset haluaa asettaa ihan luonnollisesti elämän ykköseksi. Mutta kun tämä asia ei ole joko tai, musta tai valkoinen. Itsestään voi pitää huolta ilman että viettää tuntia aamulla peilin edessä, ostamalla jatkuvasti uusia vaatteita tai treenamalla viisi kertaa viikossa. Ei, kyllä vähempikin riittää. Mitään tarkempia lukuja on mahdotonta sanoa, sillä se riippuu henkilöstä.

Toisaalta ymmärrän mammautumisen silti jollain asteella. Itsestään ja kodistaan huolenpito vaatii vaivaa ja energiaa. Ja se on kortilla pienten lasten kanssa. Synnytyksen jälkeisten kilojen jälkeen on sata kertaa helpompaa ajatella "ihan sama", kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja raahautua jumppatunnille. On sata kertaa helpompaa ajatella nukkuvansa omaa väsymystään lasten päiväunien aikana, kuin vaikka että katsoisi kevätmuotia nettikaupoista tai kuvastoista.

Mutta se mitä mammautumaan itsensä päästävä ei tajua, on se, että energia luo lisää energiaa. Kun saa kroppansa kuntoon ja jotain piristävää päällepantavaa, se itse asiassa luo hyvän fiiliksen ja antaa lisää energiaa. Se auttaa jaksamaan siinä ihan tavallisessa arjessa juuri niiden lasten kanssa.

Yhteistyössä