The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...:cautious:porkkana iltapalapupelluksena on pahasta, menee heti silmiin...sitäpaitti tässä on muutenkin yhtä hiien -seksiä ollut elo pitkin iltaa:barefoot:...mulla on pipinen:cry: - ja sen myötä meni itkuiseksi ja tikkuiseksi, ja osa hommista siirtyi vielä iltamyöhäiseksi....

Mutta oikeesti - mulla on hiienmoinen halko tökättynä peukalonnivelen kohdalle, ja se tikunpahalainen on niin syvälläkin, että! Ääsyttää:mad::confused:
Halaus murunen :confused:
 
No ikää 39,kääkk :eek::D mieskin on halukas, tutkimuksissa käyty ja pari hoitoa tehty,ei auttanut ja no vikaa on miehen uimareissakin,mut miehenvaihto ei tuu kysymykseenkään. :rolleyes::LOL:Enkä mie syö miehiä,yleensä ainkaan,enkä pyytämättä.:D

Vuosien aikana oon ehtinyt tulla sinuksi lapsettomuuden kanssa.


Ikää 40 plus ja terve vauva❤
 
No, varmasti. Ja huomenna lääkärille, kun on pahasti nivelen kohdalla (y)
Desinfioin ton vielä kunnolla, toi tikkuhalkokin on näemmä tommosta lahokökköä, ihan pieninä hitusina lähtee - jos lähtee...ja onhan se huomenna käytävä näyttämässä, ellei nyt joku ihme Mutta - jälleen sen huomas, miten tärkee toi peukalokin on :)...ja että vois niitä työrukkasiakin käytellä, kerta noita halkojakin käsittelee...
 
Heiiiii, käääk!!! Tiiättekö mitä??!!!

SE LÄHTI POIS!!!!

Mä menin puhdistamaan tota peukaloa, jomotti niin vietävästi - ja ilmankos, se oli - ÄLLÖVAROITUSTA PUKKAA:sick: - ehtiny näin nopeesti tehdä märkivän patin...yyyh:censored::sick: - ei sitten ihan turhasta särkenytkään! Mutta - nyt se on pois!!! Ja oikeesti - sieltä tuli himpun vajaa sentin pitunen kepakko:confused:..joskohan nyt tajuaisin oikeesti nuita rukkasiakin käyttää....

Desinfioin ja laitoin vielä Basibactia ja teippasin pikkusievän paketin :) - huomenna pitää vielä tarkkailla ja kattoa todellakin, että miltä näyttää...
 
Heiiiii, käääk!!! Tiiättekö mitä??!!!

SE LÄHTI POIS!!!!

Mä menin puhdistamaan tota peukaloa, jomotti niin vietävästi - ja ilmankos, se oli - ÄLLÖVAROITUSTA PUKKAA:sick: - ehtiny näin nopeesti tehdä märkivän patin...yyyh:censored::sick: - ei sitten ihan turhasta särkenytkään! Mutta - nyt se on pois!!! Ja oikeesti - sieltä tuli himpun vajaa sentin pitunen kepakko:confused:..joskohan nyt tajuaisin oikeesti nuita rukkasiakin käyttää....

Desinfioin ja laitoin vielä Basibactia ja teippasin pikkusievän paketin :) - huomenna pitää vielä tarkkailla ja kattoa todellakin, että miltä näyttää...
Hienoa, että pois. Toivotaan, että lähtisi parantumaan ilman tohtorin puheilla käyntiä.
 
Hienoa, että pois. Toivotaan, että lähtisi parantumaan ilman tohtorin puheilla käyntiä.
Et kuule arvaakaan, kuinka olo helpottui :)...peukaloa ei säre enää ollenkaan, toki se nivelen kohta on arkana mutta annan sen olla nyt kaikessa rauhassa...ja aamu sen näyttää, mikä tilanne on. Jos siellä on yllärinä märkäpatti, niin sitten lekurille...mutta toivottavasti se halko tuli sieltä ihan kokonaan.

Vieläkin pitää ihmetellä tätä meikäläisen onnistumista, miten lie oonkaan töhöttänyt, ilmeisesti niin sujuvasti sukkana sisään onnistunut menemään kun ei tainnut missään tuntua kuin vasta tänään ja kunnolla....kuulostellaan ja katellaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä