Oho se muuten olikin pupujen ruokaa. Katoin purkista, nii linsseissä oli vain 4 g protskuu sataa kohden. Jotenki muistin, että niissä on paljon enemmän. Täytyy varmaan jotain munia keittää vielä illalla.Pupujen ruokaa
Jos on kivan näköinen tyyppi ei se niin haittaa
Paltsu iitee-tyyppien kanssa. Sanaakaan en tuu ymmärtämään, ne puhuu iiteetä.
Siitä se lähtee . Lukeminen on kivaa .Lapsi halusi Ella-kirjan, haluaa lukea itse
Kivan näköinen it-tyyppi? Samaa kastia kuin joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeijuJos on kivan näköinen tyyppi ei se niin haittaa
Pakko se vaan on yrittää, vaikka kuin ahistais.Pitää huomenna laittaa vissiin opelle noi yritelmät, kun se sanoi että pitäs..vaikkei nuo oo vielä lähellekään valmista.Mussa samaa vikaa :/ Mut ei se potkiminenkaan auta. Ahistun vaan entisestään Tsemppiä nyt! Käyt pienellä iltakävelyllä. Teet parhaasi tai vähemmän parhaasi. Kunhan jonkin verran, niin kyllä se riittää.
Kiitos siullekin Kattinen!Ihkunen ...aloittaminen on aina hankalaa, asiassa kuin asiassa. Mutta - sitä ei parane jäädä liiaksi miettimään ja pohtimaan, vaan antaa vapauden mennä vaan! Eli - aattelepas sitä, miten kiva fiilis sulla onkaan sitten sen jälkeen, KUN olet saanut tehtävän tehdyksi !! Ota siitä kiinni ja teet aina pienen jutun kerrallaan valmiiksi.
..tosin, kerrankos sitä ja toisenkin on tehty tehtäviä siinä todella viimehetken paniikissa - toisaalta sekin, että homman ois mieluusti pitäny olla valmiina jo eilen, antaa kummasti säpäkkyyttä itse asiaan
Mutta - tartut vaan toimeen ! Ja pidät mielessäs semmosen ajatuksen että - "..mä osaan, pystyn ja kykenen !!"
Tsemppihalit ja onnenpotkut peffalle !
...että semmonen vois natsata kerta vuoteen...?Kivan näköinen it-tyyppi? Samaa kastia kuin joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeiju
Kivan näköinen it-tyyppi? Samaa kastia kuin joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeiju
Heiiii - jokainen täällä vaan mokaa, joten sitä ei sun tartte pelätä ollenkaan. Sitäpaitti siitä mokaamisesta vasta oppikin paljon! Itellensä kun osaa nauraa röhöttää, niin helpottaa kummastiKiitos siullekin Kattinen!
Joo ei kai se auta. En mie kyl silti osaa...tai pysty...tai kykene...
Pakko vaan yrittää keskittyä asiaan.
Tuntuu vaan että mitä tärkeempi olis keskittyä niin sitä huonommin siinä onnistuu..tai siis kaikki muu alkaa kiinnostaa enemmän.
Kun haluis olla hyvä mut pelkää niin paljon epäonnistumista ettei halua ees yrittää. Sitäkin se kai on. Tai jotain..
Minä oon jo keski-ikäinen ollut huvan aikaaIt-tyypithän on söpöjä. Semmosia ujoja nörttejä, jotka hymyilee somasti. Tai en mä tiiä, miltä ne keski-ikäisinä näyttää. Mutta ainakin ne opiskelijat on suosittuja tyttöjen keskuudessa.
Uusimmassa Anna-lehdessä oli juttu, joka sun kantsis lukea. Koskee suorittamista ja onnistumista.Kiitos siullekin Kattinen!
Joo ei kai se auta. En mie kyl silti osaa...tai pysty...tai kykene...
Pakko vaan yrittää keskittyä asiaan.
Tuntuu vaan että mitä tärkeempi olis keskittyä niin sitä huonommin siinä onnistuu..tai siis kaikki muu alkaa kiinnostaa enemmän.
Kun haluis olla hyvä mut pelkää niin paljon epäonnistumista ettei halua ees yrittää. Sitäkin se kai on. Tai jotain..
Miulla näyttää toimivan jopa tavallista vikkelämminMitäs tää nyt temputtaa? Nakkaa pihalle ja ei anna kirjautua uudestaan. Piti tyhjentää välimuisti. Pikku vinkki, että olis aika mennä nukkumaan
Mullekin temppuilee ja just tulin.Mitäs tää nyt temputtaa? Nakkaa pihalle ja ei anna kirjautua uudestaan. Piti tyhjentää välimuisti. Pikku vinkki, että olis aika mennä nukkumaan
SuosikkiMiulla näyttää toimivan jopa tavallista vikkelämmin
AijaahaMiulla näyttää toimivan jopa tavallista vikkelämmin