The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huoooh. Miksi tää flunssa ei voi vaan jo mennä hittoon minusta?!?
Ensin oli nenä niin tukossa ja vaikka kuin niisti niin se tavara ei vaan lopettanut tuloaan..no, nyt sitten kurkku alkaa taas kipeytyy ja siellä tuntuu olevan ihan reilusti limaa (yök, anteeks) Väsy on ihan kamala, eilen nukahdin keskellä päivää varmaan sekunnissa kun erehdyin sängylle käymään hetkeks pitkälleen.
Lisäks korvat pitää ihme mekkalaa, nenä myös tukkeutuu ja avautuu ihan itekseen..

Mutta, hyvät yöt teille...miulla sellaista tuskin tulee olemaan.
 
Huoooh. Miksi tää flunssa ei voi vaan jo mennä hittoon minusta?!?
Ensin oli nenä niin tukossa ja vaikka kuin niisti niin se tavara ei vaan lopettanut tuloaan..no, nyt sitten kurkku alkaa taas kipeytyy ja siellä tuntuu olevan ihan reilusti limaa (yök, anteeks) Väsy on ihan kamala, eilen nukahdin keskellä päivää varmaan sekunnissa kun erehdyin sängylle käymään hetkeks pitkälleen.
Lisäks korvat pitää ihme mekkalaa, nenä myös tukkeutuu ja avautuu ihan itekseen..

Mutta, hyvät yöt teille...miulla sellaista tuskin tulee olemaan.
Pitkittyessä voipi ollakkin kehkokuume. Kuumetta ei juuri ole, muuten flunssan oireet jotka tosiaan jatkuu viikkotolkulla.
Siis toisilla ja joskus.
 
Päivää kaikille :)...kääkkä ilmottautuu toviksi paikalle :D

Oi jösses - mulla on raittiin ilman myrkytykset päällänsä ja ihan reporankanen olotilanen, väsyttäs muttei kuitenkaan väsyttäis, hötkyilyttää..:barefoot:

Aurinkoenergia on kuulkaas huisin hyvä juttu :). Ja se, että tekee lumienkuleita. Se on ihan oikeesti nautinnollista :).
 
Me tehdään dipit itse.

Yksi tai kaksi puristettua valkosipulinkynttä, ripaus suolaa, teelusikallinen sokeria, tilkka etikkaa, rouhaus mustaapippuria ja turaus sinappia.

Tai kunnon loraus sweet-chilikastiketta, etikkaa, suolaa ja mustaapippuria.

Siis kermaviilipurkilliseen.
Sama vika - mä tykkään kans tehdä dipin ite :). Mä en niistä pussissa olevista jauheista tykkää ja sitäpaitti mä onnistun siinä sotkemisessa niin huonosti, että sinne jää sitten semmosia öllöpaakkuja...Näh, ite kun teen, niin tiiän mitä siinä mukana on :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis ja epek
Ohoh. Kuulinpa juuri että mulla taitaa olla pikkusisko.

Joku naispuolinen siis soitti mun mutsille ja etsi mutsin eksää (mun faijaa) ja oli juuri ennen puhelun loppua sanonut että " se on mun isä".
Oi wau ja oho - aika vinkeen iso uutinen ja yllätys? Milläs mielellä oot asiasta :)?

Mahdolllista, mutta epätodennäköistä. Ki se ois jo aikapäiviä sitten kaivanut faijan käsiinsä jos olisi?
...ei ehken välttämättä, jos ei esim. oo ollut tietoinen kuin vasta nyt...tai - ei välttämättä ole uskaltanut ottaa yhteyksiä? ...tai mistäs mä tommosia tiiän...


Jännää kyllä, saas nähdä ottaako suhunkin yhteyksiä :)?
 
Hirvee ongelma. Oikea first world sellainen. Pitäs mennä suihkuun mutta väsyttää ihan pirusti. Aamulla ei tuu kuuloonkaan mennä koska sit palelee koko päivän. Oisko tässä saikkuperuste?
 
Hirvee ongelma. Oikea first world sellainen. Pitäs mennä suihkuun mutta väsyttää ihan pirusti. Aamulla ei tuu kuuloonkaan mennä koska sit palelee koko päivän. Oisko tässä saikkuperuste?
Ehdottomasti. Diagnoosina: vitutusmaximus mahdollisella very-bad- hair- syndroomalla. Vitutusmaximus nyt lähtöoletuksena. Varoalue maksimaalinen. Hoitokeinona loppuviikon saikutus ja ehdoton elbailu ja irrottautuminen stressaavasta työympäristöstä ja ennen kaikkea luontoillan kuuntelemisen kielto mahdollisen kuukkeli- esiintymän poissulkemiseksi.

Toipumisia *halaaruttaan* - päädytpä sitten mihin ratkaisevaan liikkeeseen tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ohoh. Kuulinpa juuri että mulla taitaa olla pikkusisko.

Joku naispuolinen siis soitti mun mutsille ja etsi mutsin eksää (mun faijaa) ja oli juuri ennen puhelun loppua sanonut että " se on mun isä".
Voikohan tossa olla myös jokin lääketieteellinen syy, miksi ottaa yhteyttä. Joka tapauksessa päivittelethän tilannetta? Toivottavasti pääsisitte tapaamaankin joskus. Vois olla aika jännää.
 
..tota noin:cautious:..onko muillakin vai esiintyykö tää vain ja ainoastaan mun koneella - mahdollisuuksia kun löytyisi isosti! - että...täällä ois toi kirjaisinkoko menny ja muuttunut lilliputtiosastomaiseksi, jotkut säästöt iskeny siihenkin tjtn:confused:...ei siinä, näen kyllä :) - vaikka voishan sitä ihan mielenkiinnosta käydäkin optikolla ottamassa väliaikatietoja tuostakin tilasta - mutta kun sitä potentiaalia ois kyllä siihenkin, että mulle ois suoritettu jälleen ihunaa käytännönkällitystä näitten hilavitkuttimien säätämisten muodossa:barefoot:....

Esikoinen is in da house :)(y)
 
..tota noin:cautious:..onko muillakin vai esiintyykö tää vain ja ainoastaan mun koneella - mahdollisuuksia kun löytyisi isosti! - että...täällä ois toi kirjaisinkoko menny ja muuttunut lilliputtiosastomaiseksi, jotkut säästöt iskeny siihenkin tjtn:confused:...ei siinä, näen kyllä :) - vaikka voishan sitä ihan mielenkiinnosta käydäkin optikolla ottamassa väliaikatietoja tuostakin tilasta - mutta kun sitä potentiaalia ois kyllä siihenkin, että mulle ois suoritettu jälleen ihunaa käytännönkällitystä näitten hilavitkuttimien säätämisten muodossa:barefoot:....

Esikoinen is in da house :)(y)
Kokeile Ctrl ja + yhtäaikaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
..ja mun puolesta huominen saa tulla kaikessa rauhassa ja hipsutella esiin :)

Eli menen toviksi vielä kirjan pariin - luultavasti nukahdan taas kirjan päälle nassulleni:barefoot::D...mutta huomenna on jo torjantai ja mä villisti veikkaan, että Sun päivä on miljuuna kertaa kivempi ja sujuvampi kuin mun :), se on vain hyvä juttu se(y)!

Hyyveli yyteleitä, nuku rauhassa sitten kun köllähdät :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä