The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää ketjuun.
Päivän kannatettavat asiat hoidettu.
Sattui kirjastokin matkan varrelle... :whistle:
Sofi Oksanen - Kun kyyhkyset katosivat
Liza Marklund - Elinkautinen
Suomi - EU - Suomi direktiivisanakirja

Lisäksi kävin karvarilla. Alkoi olla liian hippipäinen olo. Ny on taas siisti merijalkaväen kuuden millin siili. Karvarilta piti luikkia nukkumaluukkuun syrjäpolkuja pitkin, että kukaan nainen ei näe näin komeaa miestä. Tänään on karkauspäivä eikä mulla ole mielihaluja tai rahoja ostella loputtomasti hamekankaita.
 
Ai nii. Sananen ihmisluonnosta.

Ei mulla niin kiire nukkumaluukkuun ollu, ettenkö olisi ehtinyt koukata nurkkabaariin yhdelle. (ja yksi tänään tarkoittaa tosiaan vain yhtä)
Siellä oli kaveri juhlimassa uunituoretta eläkepäätöstään. Tänään ensimmäinen maksupäivä ja ensi viikolla kolme kuukautta takautuvasti. Ei oo enää köyhä eikä kipee, joten kavereita voi morjenstaa sanomalla "morjens köyhät".

Juhlatunnelma katossa jo puoleltapäivin ja lompakko pullottaa... mut missä on ne kakssataa jotka mä olen hänelle lainannut viidenkympin erissä milloin hänellä ei ole ollut rahaa röökiin eikä ruokaan? Joista vielä tammikuussa tuli sanomaan, että hän muistaa ne.

Älkää käsittäkö väärin. Mulla ei ole ikävä pariasataa. Ne mä olen kuitannut luottotappioksi jo pari vuotta sitten.
Mulla on ikävä sitä miestä jonka sanaan pystyi luottamaan aina tähän päivään asti.
 
Mulla on loma ajankohta vielä omassa päässä millon sen haluisin pitää mutta en ole vielä kysynyt pomolta.Se kyllä on aika varma että saan sen pitää silloin kun haluan. Loma suunnitelmia on jo sen verran että lähden reissuun ja sitten on yhdet pippaloinnit tiedossa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä