The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Röyh, masu täys :sneaky:
..huh, eläpä muuta sano :), vaan tekee se hyvää saada vatta kerta päivään killilleen(y)

Tommoset laatikkoruuat tulevat muuten hyvin ja niin salakavalan helposti, että...ne melkein, melkein unohtaa sinne uuniin:cautious::D - onneksi oli paikalla terävät apukokit(y)

Vaan mä lähden tästä pyykkikoneen kimppuun ja sitten silittämään vaatevuorta pienemmäksi, minkä jälkeen vuorossa on happihyppely - pitää saada pihamaalle parit lumienkuliäksäilyt tehdyksi :)

Lupsakkata päivää sulle :)*huiskuttaa*
 
Kävin hakee kissalle puupellettejä rautakaupasta. Samalla ostin sitä viemäriraetta. Saa luvan tepsiä! Jos ei toi toimi, niin on kai pakko soittaa huoltoon. En ymmärrä, mikä ihme tossa viemärissä on. Hanskalla kun kaivelen, sieltä löytyy kuminriekaleita. Onko edelliset asukkaat heitelly kondomeja tonne? Ei ne kyl vaikuttanu miltään järjen jättiläisiltä, kun miettii, missä kunnossa tää kämppä oli.
 
vierailija
Kävin hakee kissalle puupellettejä rautakaupasta. Samalla ostin sitä viemäriraetta. Saa luvan tepsiä! Jos ei toi toimi, niin on kai pakko soittaa huoltoon. En ymmärrä, mikä ihme tossa viemärissä on. Hanskalla kun kaivelen, sieltä löytyy kuminriekaleita. Onko edelliset asukkaat heitelly kondomeja tonne? Ei ne kyl vaikuttanu miltään järjen jättiläisiltä, kun miettii, missä kunnossa tää kämppä oli.
Tämmösen oisit hommanut ja runkannut putket kuntoon!
 
Miten on keuhkot lähteneet toimimaan?
Jaksatko jo käveleskellä muuten vain?
Kauanko siitä operaatiosta nyt onkaan? Pillerimäärä on varmaan ihan jäätävä.
Sori mulla on kyselyikä :oops:
Kyl ne toimii paremmin kuin vanhat ja kävelläkin jaksan jo lyhyitä matkoja ilman rollaattoria. Mut päivä päivältä voimat ja kunto paranee. Nappeja menee kyllä kiitettävästi.
Operaatiosta on kolmisen kuukautta ja toipuminen vie aikaa, koska kuntoni pääsi ennen operaatiota romahtamaan tosi alas ja operaation jälkeen olin reilun kuukauden teholla hengityskoneessa.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Kyl ne toimii paremmin kuin vanhat ja kävelläkin jaksan jo lyhyitä matkoja ilman rollaattoria. Mut päivä päivältä voimat ja kunto paranee. Nappeja menee kyllä kiitettävästi.
Operaatiosta on kolmisen kuukautta ja toipuminen vie aikaa, koska kuntoni pääsi ennen operaatiota romahtamaan tosi alas ja operaation jälkeen olin reilun kuukauden teholla hengityskoneessa.
Teräspappa :)
 
Kyl ne toimii paremmin kuin vanhat ja kävelläkin jaksan jo lyhyitä matkoja ilman rollaattoria. Mut päivä päivältä voimat ja kunto paranee. Nappeja menee kyllä kiitettävästi.
Operaatiosta on kolmisen kuukautta ja toipuminen vie aikaa, koska kuntoni pääsi ennen operaatiota romahtamaan tosi alas ja operaation jälkeen olin reilun kuukauden teholla hengityskoneessa.
Mä taidan tietää tunteen. Ennen ensimmäistä hoitoa mä pystyin kävelemään kymmenen metriä ja sit piti puhallella. Ja jatkaa hissukseen.
Nyt voi kävellä päiväpäivältä pidempiä matkoja tukehtumatta.

Kivaa ja kesäkin tulossa ja...:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä