The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hitsinpimpula ku meinaa piettää kiirettä. Tuleva nuori perhe muuttaa isompaan asuntoon johon tuleva mummin kultsi mahtuu. Ollaan oltu remppaamassa että pääsevät viikonloppuna roudaamaan kattilansa siivoon paikkaan.
 
*haukottelee leuat väärällänsä*

Tähän kohtaan tälle päivälle pyöräytän nyt nätin pisteen. . Noin :).

Se ei suinkaan ole ainoastaan lopun merkki, vaan myös uuden alku.

Huomista päivää kohti :)

Kauniita unikuvia ja onnellista aamua :)*pus*
 
Joo-o...hyvät yöt, kauniit unet kaikille jo tässä vaiheessa.
Taitaa olla tytötkin sairastumassa, molemmat niiskuttaa, toinen lisäks yskii ja toinen valittaa kylmyyttä..kummallakaan ei kuumetta (vielä) ollu mut pahalta vaikuttaa...näinköhän vietetään huominen ihan vaan kotosalla kaikki.
Mies on vielä sopivasti lähössä viikonlopuks harrastusporukan kanssa mökille että jee..hoivaan sit itekin puolikuntoisena lapsia tääl. Ei uutta, menee aina näin.
Oo! Ja mä kun luulin olevani maailman ainoa epävarma. Olen 5.3. viikon ilman miehistä apua, kun ukko on ulkomailla. Oikein jänskättää, miten sujuu.
 
IhQ
Oo! Ja mä kun luulin olevani maailman ainoa epävarma. Olen 5.3. viikon ilman miehistä apua, kun ukko on ulkomailla. Oikein jänskättää, miten sujuu.
Kyl mie tiiän että pärjätään, ei tää eka kerta oo. On vaan vähän ärsyttävää kun aina on muutkin samaan aikaan kipeenä ja ite ei saa rauhassa sairastaa.
Onks siulla siellä sitten miten iso pesue peräänkatsottavana tms.? :)
 
tsuferaffi
Mitäs tänne? Meikä sai äikän ekasta ylppäritehtävästä alustavasti 4/6p per tehtävä, tehtäviä kolme. 12/18 ei kai oo ihan huono? Elämä tuntuu nyt ihan kivalta, puolikkaastakin kasvaa päivä päivältä mainiompi yksilö :love:


Ämpärilään oli putkahtanut pari viikkoa sitten se pershedelmä, mutta siellä on vissiin vähän suhde rakoillu ko ämpäri on majaillut jonkun viikon verran äitinsä luona ja aikovat nytkin olla koko viikonlopun puolikkaan kanssa siellä. Epäilykseni heräsivät moisesta informaatiosta, joten kävin toissapäivänä stalkkaamassa ni stripparin faceprofiilissa luki "eronnut". Onnea siis uudelle vauvalle ja elämälleen, vanhemmista puhumattakaan.. No, ehkäpä täälläkin tuo tilanne rauhottuis nyt kun ei vähäpukeinen takapiru kuiskuttele ämpärin korviin "isän oikeuksista".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä