Mä suutun jos multa ei kysytä.Kyllä mä kysyisin, jos olis mun mies. Lapset tulee ensin.
Onko parempaa tilaisuutta olla mies?
Mä suutun jos multa ei kysytä.Kyllä mä kysyisin, jos olis mun mies. Lapset tulee ensin.
Pesän rakennustaHitsinpimpula ku meinaa piettää kiirettä. Tuleva nuori perhe muuttaa isompaan asuntoon johon tuleva mummin kultsi mahtuu. Ollaan oltu remppaamassa että pääsevät viikonloppuna roudaamaan kattilansa siivoon paikkaan.
Oo! Ja mä kun luulin olevani maailman ainoa epävarma. Olen 5.3. viikon ilman miehistä apua, kun ukko on ulkomailla. Oikein jänskättää, miten sujuu.Joo-o...hyvät yöt, kauniit unet kaikille jo tässä vaiheessa.
Taitaa olla tytötkin sairastumassa, molemmat niiskuttaa, toinen lisäks yskii ja toinen valittaa kylmyyttä..kummallakaan ei kuumetta (vielä) ollu mut pahalta vaikuttaa...näinköhän vietetään huominen ihan vaan kotosalla kaikki.
Mies on vielä sopivasti lähössä viikonlopuks harrastusporukan kanssa mökille että jee..hoivaan sit itekin puolikuntoisena lapsia tääl. Ei uutta, menee aina näin.
Kyl mie tiiän että pärjätään, ei tää eka kerta oo. On vaan vähän ärsyttävää kun aina on muutkin samaan aikaan kipeenä ja ite ei saa rauhassa sairastaa.Oo! Ja mä kun luulin olevani maailman ainoa epävarma. Olen 5.3. viikon ilman miehistä apua, kun ukko on ulkomailla. Oikein jänskättää, miten sujuu.
Hyvvee päevee.Huomenta aina pitää herätä
Sulla ei siis ole pilveeHämmentävää. Mun makuuhuone tulvii auringonvalossa.