The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voiko kasvojen ihottuma, punaisia karheita läiskiä, johtua ruokavaliosta? Olisi helpompi luetella, mitä saan syödä kuin mitä en saa, mutta tilanteen pitäisi korjaantua kuukauden kuluttua.
Voi ihan hyvinkin johtua.

Ruokavalion ihoherkkyydet ilmaantuvat aika usein juurikin suunympäristöön. Ootko nyt sitten syönyt jotain tavallisuudesta poikkeavaa, mistä voisi moinen reaktio johtua?
 
..huh, miten voikin olla raato olo? Mutta kummasti sitä saa potkua ja pirteyttä tästä omasta väestä imetyksi, vauhtia ja säätöä torpassa riittää mutta se on sitä erilaisempaa kuin mitä töissä...vaikka sielläkin tyrkkää tilanteita.

Ihan on pakko mainita, että mulla on niin mahtavat, ihanat työkaverit :)! Pienenkin tauon jälkeen sinne kun menee on kuin...kotiinsa menisi :). Ja - kuulema oli mua ehtinyt tulla jo useesti ikäväkin:barefoot:...päivistä oli ehtinyt tulla turhan tasaisen tasapaksuja kun en ollut paikalla hämmentämässä ja sähläämässä ja aiheuttamassa paheennuksia:alien: :D

...ihan en kuitenkaan ollut moisten ylistyssanojen myötä varma että kenestä nyt olikaan kyse:unsure::cautious::X3::whistle:...:D
 
..mmmmmmmmhhhh...löylynhenki oli...mmmmmmmhhh....

Onpa ihanaa kun on olo kuin..kuin..kuin...:alien:..saunassakäyneellä:barefoot:

Sillä välin oli tää yksi koijari onnistunut kotiutumaan kyliltä(y). Meinas mennä taas sanomiseksi ja jurputukseksi mutta - olinpa hiljaa, hyvä kun kotiin tuli ehjin nahoin ja ilosena :)<3

....mutta *sipisen*...sais sitä kuitenkin kulettaa mukanaan sitä hiien hilavitkutinnerokapinetta, jotta sais yhteyksiä....

Syöpöttelemään pitäs jaksaa tästä...muttakun niin letasuttais ja lötköpötkötyttäis....:)
 
Mulla on kyselykausi. Uskaltaako keittiöön suunnitella Ikea:sta mallistoa? Meillä on ihan vaan peruskuntoinen kämppä ja tää kaipaa lähivuosina remppaa.
No miksei vois :). Käsittääkseni ihan päteviä ovat tehtävässään.

...ellei sitten niitä vanhoja vois millään muotoa ite tuunata uusiksi elikäs vaikka maalata :)?

Mutta juu, anna palaa vaan :)!
 
Maalasin muutama vuosi sitten meidän keittiön rumat kaapinovet nätillä vaaleanharmaalla. Hionta ja maalaus kesti viikkoja mun vauhdilla, mutta lopputulos oli hyvä. Paljon paremman näköiset kuin alkuperäiset.
Kätevä emäntä :)(y)

Jees, mäkin tein meille keittiörempan...tosin se nyt on vielä tasojen osalta vaiheessa:barefoot: mutta suunnittelu jo valmiina :).

Väsääminen on kivaa <3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä