No, sittenhän ne tuli ihan terpeeseen. Et tuhlannut siis lainkaan.Juuri tommosia mustia vetoketjuin koristeltuja korkosaappaita mulla ei vielä ollut. Ehkä.
No, sittenhän ne tuli ihan terpeeseen. Et tuhlannut siis lainkaan.Juuri tommosia mustia vetoketjuin koristeltuja korkosaappaita mulla ei vielä ollut. Ehkä.
Skippasin iltaruoan ja söin salmiakkikaloja. Kala on terveellistä.Muna on aina hyvä vaihtoehto
jep,nii on.Muna on aina hyvä vaihtoehto
piikkikorko kenties?Juuri tommosia mustia vetoketjuin koristeltuja korkosaappaita mulla ei vielä ollut. Ehkä.
Ei oo, semmonen millä voi kävelläkin.piikkikorko kenties?
Ainoa paheksuttava asia on palaverin venähtäminen. Syytän rahanmenosta kuukkelia, joka esitti järjettömiä kysymyksiä. Muuten oisin kipittänyt helvetin kyytiä suoraan bussille.No, sittenhän ne tuli ihan terpeeseen. Et tuhlannut siis lainkaan.
aina parempi.Ei oo, semmonen millä voi kävelläkin.
Se on styrox-pallo kuiteski
vähän ryppynen muna.
Mä taas haluaisin Kanadaan ja jopa Alaskaan. Järviä, järviä, metsää...Katsoin Kanadan tullimiehiä. Tykkää Kanadasta paljon, vaikka en ole ikinä käynyt. Nuorena oli hilkulla etten lähtenyt sinne. Silloinen poikaystävä jarrutteli muuttoa.
Ei nyt juuri löydy. Mutta mistä ne tietää ensi kesän vesien kunnon?Ei kellään ois jäänmurtajaa?
Mä tahtoisin uimaan jo, kun kerran kesäksi ennustetaan pahemmanlaatuisia sinileväkukintoja.
Ja komeita ratsupoliisejaMä taas haluaisin Kanadaan ja jopa Alaskaan. Järviä, järviä, metsää...
rikonko lasiin ja laitan uuden kuvan kuoresta ja sisällöstäSe on styrox-pallo kuiteski
kokeile dynamiittiaEi kellään ois jäänmurtajaa?
Mä tahtoisin uimaan jo, kun kerran kesäksi ennustetaan pahemmanlaatuisia sinileväkukintoja.
Ei nyt tällä kertaa, mutta kiitti kuiteskirikonko lasiin ja laitan uuden kuvan kuoresta ja sisällöstä
Suolapulssi tuli ja se sotkee, tai siis jo sotki phjan ravinteikkaan veden pintaveteen ja fosforin määrä on siis huipussaan ja siitä levät tykkää.Ei nyt juuri löydy. Mutta mistä ne tietää ensi kesän vesien kunnon?
No mistä mä sitä saan?kokeile dynamiittia
sun ammatin perusteella saat mutta mä en varmasti saa millään selityksellä.No mistä mä sitä saan?
Älä välitä, vanhuuttaan ne meneekin ryppyisiksi.vähän ryppynen muna.
Se sitten pilaa nopsaan uimarannat täällä. Sinilevä on aika yök.Suolapulssi tuli ja se sotkee, tai siis jo sotki phjan ravinteikkaan veden pintaveteen ja fosforin määrä on siis huipussaan ja siitä levät tykkää.