The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jeps, pitää mennä ihan porkkanana(y)

...mistä muuten voi tulla noin kipee lausahdus muuten kuin "ole tarkkana kuin porkkana"?!:confused: Siis - mimmonen on tarkka porkkana? Tai joku "selvä pyy"? No kuka on nähny käkenä pyörivää pyytä, eikö noi kaikki oo järestään selviä, vai eikö sittenkään:cautious::alien::barefoot:...
Niin just... Miksi sanotaan, että tikkana nousi ylös. Miksi ei norsuna :cautious:.
 
:eek: Onneksi tosiaan ei tullut jaloille. Palovammat on kamalia :unsure:. Mie en tykkää kanssa noista kiskomalleista. Jotenkin just huteran oloisia.
Ensin suutuin, kun pelästyin niin kauheasti :unsure: Onni onnettomuudessa ettei pahemmin käynyt. Jottain pitäis syödäkin, saas nähä jäikö padan pohjalle riittävästi nokittavaa. Nälkäsin saa sitten nakutella palaneita kökkäreitä irti uunin pohjalta. On muuten koko uunin pohja soosissa :sick:
 
Saat...an uuni, seuraava on kyllä ihan tavallinen. Tässä on jotkut himmeet kiinnityskiskot pelleille uunin sisäpuolella, jotka liukuvat sisään ja ulos. Sillä seurauksella, että mies otti painavaa uunipataa ulos uunista ritilältä ja kiinnitys petti ja pata putosi. Onneksi kippas sisäänpäin, muuten olisi tullut laajat palovammat toiselle jalkoihin. Nyt päästiin vaan pelästyksellä ja ruoka paloi kiinni uunin pohjaan. Siivous onkin sitten eri stoori :devil:
käyttäjäperäinen häiriö, pitäshän nyt jo järjenkin sanoa että ei ne kiskot kestä painavaa kuormaa ulosvedettyinä

ihan tyhjään syytät uunia tai kiskoja
 
Läksin netistä etsimään sulle kuvaa, jossa hymyillään onnellisesti valtavan pilleriläjän kanssa. Tuli niin himmeitä kuvia, että antaa olla :D
..amatöörejä, kerran valotusvikaa pukkaa:cautious:...:D

Olo on kuulkaas kuin Veijarikissalla konsanaan :D...täälläkin mulle siunaantuu taputuksia ja pään silityksiä jos myös silmien pyörityksiäkin:barefoot:
..mä kyllä oon ihan huonoo potilasmatksua, että ei sen puoleen:notworthy:, sympatiaempatiat on kyllä kotiväen puolella...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..jeps, se on tehtävä nyt ryhditöntä liikettä - pelastusarmeija kiittää ja kumartaa...

Kerran ulos pääse vilahtamaan - hapatuksellista kyllä - niin pitää lähteä tekemään keittön puolelle sotkua :)...ja eliminoimaan orastavaa havaintoa sunnuntaiblues- fiiliksistäkin:barefoot:

Ja on laitettava tähän teille korvamatotyrkyksi, koskapa jostain pompsahti yllättäen mulle joikaamaan:confused::eek::D eli tämän myötä - kukkuu ja tuisäisäit :)*pus ja vilkutus*

 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tervehdys ketjulaiset! Huomasinpa tässä kauhukseni, kun laitoin pyjamahousut pyykkikoneeseen ja kekkuloin pelkällä pitkällä paidalla, että mun reidet on kadonnut! Jos joku kaipaa selvennystä sille, mikä on laihaläski, niin riittää, kun katsoo kuvaa mun reisistä :| Täällä on ollut niin kylmä, että on aina ollu hame tai housut jalassa enkä oo huomannu, kuinka nää on surkastunut talven aikana. Ei kyllä ihmekään, kun en ole jaksanut syömisiä miettiä tai liikkunutkaan pahemmin.

Joten teen lupauksen. Sitte ku ulkona on vähintään 8 astetta (siksi koska 5 on liian vähän ja 10 liian paljon vaadittu Suomen ilmastolta) ja lumet ja jäät on sulaneet, mä aloitan lenkkeilyn. Ja Helsingissä asuvien tehtävänä on muistuttaa mua siitä ja pilkata sitten, jos luistan tästä. Lisäksi jos joku tietää pitkät ulkoportaat Mellunkylässä, niin saa vinkata! Ei oikeen rappukäytävässä viitti alkaa kolistelee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä