Laita kuvaa?Välli: mäki uitin dpo4 ovistikkua eeeeeehkä vähän aikaista
Laita kuvaa?Välli: mäki uitin dpo4 ovistikkua eeeeeehkä vähän aikaista
Ite sain digiin 1-2 tosiaan dpo9. Raskauskeijun r-testit näytti hyvin haamujen haamua ja ovikset melkein plussaa.Voiks se oikeesti olla, että puolet raskaana olevista sais positiivisen tuloksen dpo9?
Millois ne "näkyyhän siinä vähän väriä" positiiviset on tähän ryhmään tulleet?
Pöh jos ny vielä kuitenkin onnistuisi!Kimett toisilla nousee LH loppua kohti. Harmi jos nega (
Murinapurina. Mulla on ihan paskat munasolut joita on vähä (amh alle 0.2) joten en usko enää minkään aineen siihen auttavan. No, en tosiaan ole kokeilukaan, myönnetään.
Mä sain esikoisesta dpo 9 selkeen punaisen viivan. Löytäisinköhän sen jostain sen kuvan. Tikulle siirsin muistoksiIte sain digiin 1-2 tosiaan dpo9. Raskauskeijun r-testit näytti hyvin haamujen haamua ja ovikset melkein plussaa.
Juu olen sen huomannut aikaisemmista kierroista että ovistesti vahvenee kohti loppukiertoa. Mutta ei se koskaan aikaisemmin ole täysin positiiviseksi muuttunut. No eiköhän se täti sieltä pian saavu. Eiköhän se jo näkyis r-testissä jotain dpo 13 jos oikeasti olis jotain nähtävää...Kimett toisilla nousee LH loppua kohti. Harmi jos nega (
Murinapurina. Mulla on ihan paskat munasolut joita on vähä (amh alle 0.2) joten en usko enää minkään aineen siihen auttavan. No, en tosiaan ole kokeilukaan, myönnetään.